Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD105 - скърцане от към ремъците при студен двигател+видео

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    То не е точно скърцане, само като подам газ се чува за секунда, свалял съм корите и съм се навирал да слушам, от обтяжния механизъм идва или ролката, ама тя е нова, а механизма-не.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар




      аз смених всичко с наи скъпите ролки и ремак и сега пак се чува докато е студена поне знам че няма да стане по голяма беля но жсяка сутрин пропускам кафето че кръвно дигам от тези ролки.ако някои има решение да сподели.

      Коментар


        Следя тази тема непрестанно с надежда, че някой колега най-после е намерил качествени ремъци, ролки и тем подобни консумативи. И както виждам - няма такъв, за съжаление. Та за това дори не сменям и ангренажния ремък и карам "на късмет" защото на километража пишеше 128 000, а на капака - че ремъците са сменени на 114 000 в Италия. Сигурно нито едното е вярно - нито другото, но поне "щурци" за сега няма. Успех на всички и сори за спама.

        Коментар


          Колеги и при мен почна да скърца и то много.Ремъците са нови,но не съм сменял ролките,защото изглеждат наред.Интересното е,че като намокря леко пистовия ремък/дори с плюнка/и веднага или намаля или изчезва скърцането.Това от ремъка ли е или от ролка?Въобще не мокря ролките само леко ремъка и спира,скърца си сериозно,особенно при студен двигател.Ролките се въртят много леко и нямат грам луфт,не се долавят никакви шумове при въртене на ръка/продавам лагери и съм наясно как и кога един лагер е тръгнал/.Кажете как да процедирам?

          Коментар


            willow75bg написа:
            Колеги и при мен почна да скърца и то много.Ремъците са нови,но не съм сменял ролките,защото изглеждат наред.Интересното е,че като намокря леко пистовия ремък/дори с плюнка/и веднага или намаля или изчезва скърцането.Това от ремъка ли е или от ролка?Въобще не мокря ролките само леко ремъка и спира,скърца си сериозно,особенно при студен двигател.Ролките се въртят много леко и нямат грам луфт,не се долавят никакви шумове при въртене на ръка/продавам лагери и съм наясно как и кога един лагер е тръгнал/.Кажете как да процедирам?
            С какъв ремък си, марка/дължина ?
            Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

            Коментар


              Дайко е ремъка,а лъжината не я помня,но май нещо на 2 завършваше.п.с. Да взема да сложа стария ремък и да пробвам с него,ако го намеря?

              Коментар


                Ако мотора ти е 115коня ремъка по каталог трябва да е 6 канален с дължина 1835мм, а щом като го намокриш скърцането изчезва най-вероятно ремъка приплъзва някъде. Щом смяташ че ролките са в добро здраве, като за начало пробвай с друг ремък, макар и с 5мм по къс(6рк1830).
                Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                Коментар


                  1. 105 коня е2. Либра кара, не знам там кое, как е променено
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    Точно,мотора е 105 к.По ролките не съм бутал нищо,но съм сигурен,че е от пистовия ремък.Защо така става,нали е нов,разтегнал ли се е?Има ли посока на движение/на ремъка/,не съм обръщал внимание как съм го сложил?

                    Коментар


                      И така, официално не скърцам от климатика. Тази сутрин при палене изскърца яко точно в момента на паленето, после няколко секунди поскърца и спря. Не остана нищо за смяна вече!Да припомня:1. Сменена шайба на алтернатора с чисто нова.2. Сменена хидравлична помпа по друга причина, но скърцането си остана.3. Два пъти смяна на ролките. Последния път с Дайко.4. Подменяна е тестово за 1 седмица демпферната шайба с чисто нова.5. С 2 различни ремъка съм карал - в началото с 6РК1038 на Дайко и после 6РК1025 на Гейтс, което е най-най-точния размер според Епер.5. Откачил съм в момента климатика, махнал съм паразитната ролка и карам с къс ремък за моделите без климатик.Аз лично се предавам...

                      Коментар


                        Е то как да не се предадеш, след като си направил всичко което може и трябва да се направи, просто и аз не бих имал нерви да се боря повече. А към колегата willow75bg, ремъка няма как да го обърнеш, а и не се е разтегнал явно повърхността отзад не понася на ролките. Може да прозвуча малко смешно, но при мен сложих ремък Хътчинсон който отзад е леко грапав в сравнение със стария Гейтс и в момента не скърцам, въпреки че заедно с ремъка смених и демпферната шайба на кол. вал.
                        Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                        Коментар


                          Аз смених ремъка с Фленор 6РК1835 и вече почти година не свири.
                          Marea Weekend HLX Jtd 110

                          oO(_)____////____(_)Oo

                          Коментар


                            Аз смених новия ремък дайко с хътчинсън и не скърцаше 2-3 седмици. След това колата стоя 2 седмици на паркинг и сега пак скърца яко.
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              Ремъка може да му обърна посоката на въртене,а не да сложа пистите отгоре :D Не погледнах дали има указана посока на въртене,както е при ангренажния ремък.По нататък ще сложа стария и ще видим какъв е резултата.

                              Коментар


                                И моя късия е Хътчинсън, че беше тънка поста, а и само за проба го купих. Ако всичко е в изправност, дължината може да варира с няколко милиметра, така че дефакто няма значение какъв ремък слагаме. Всеки заместител е с различна дължина.Първия след обслужването беше Дайко - 15 000 км и заскърца, втория Дайко - веднага си скърцаше, третия Гейтс - заскърца по-късно, четвърти Хътчинсън - скърца. След първото разскърцване върнах стария (оригиналния) ремък - и той скърцаше. Оригиналните ролки ги бях дал вече и не успях да тествам с тях.Освен това на първо обслужване бях с ролки Дайко, втория път след 15 000 км пак сложих Дайко и все тая...Едит: Нямат посока на въртене пистовия ремък при JTD 105.

                                Коментар

                                Working...
                                X