Да издам тайната на скърцането.При продължителен престой ремъка приема формата на ролките и шайбите след което като запалите двигателя обтяжния механизъм скърца докато ремъка си приеме нормалната форма.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD105 - скърцане от към ремъците при студен двигател+видео
Collapse
X
-
emzo написа:Следващия решил да сменя ролки - да поръчва от чужинаРолка повече от тука няма да си взема
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Точно за СКФ не искам да чувам.-------Tornado написа:Да издам тайната на скърцането.При продължителен престой ремъка приема формата на ролките и шайбите след което като запалите двигателя обтяжния механизъм скърца докато ремъка си приеме нормалната форма.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Tornado написа:Да издам тайната на скърцането.При продължителен престой ремъка приема формата на ролките и шайбите след което като запалите двигателя обтяжния механизъм скърца докато ремъка си приеме нормалната форма.
Коментар
-
Аз смених лагера на климатика, обтяжния механизъм, паразитната ролка, ролката на алтернатора и ремъка и скърцаше. Чисто нови и скърцат. Сложих ремък който не е гладък от едната страна и спря да скърца докато не оставих колата да стои без да я паля 2 седмици. Сега пак скърца. Ремъка е точния размер и е толкова опънат че го слагахме 1 час така че не е хлабав.
Коментар
-
vsd написа:Аз смених лагера на климатика, обтяжния механизъм, паразитната ролка, ролката на алтернатора и ремъка и скърцаше. Чисто нови и скърцат. Сложих ремък който не е гладък от едната страна и спря да скърца докато не оставих колата да стои без да я паля 2 седмици. Сега пак скърца. Ремъка е точния размер и е толкова опънат че го слагахме 1 час така че не е хлабав.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
При мен пък нямаше здраво място освен шайбата на коляновият вал, ремъка беше лъснат яко от гладката страна а от другата страна липсваха парчета по каналите и скърцане нямаше. Единствено ако на голяма предавка и има лек наклон и оборотите паднат под 800 започва да прискърцва. Смених всичко без лагерите на климатика и отново си нямам скърцане :D само си скърца ако оборотите паднат под 800 и има товар върху двигателя.П.С сега се сетих, че като измия двигателя и след това скърца около минута докато по изсъхне, но скърцането е по грубо от това което се чува при вас.
Коментар
-
emzo написа:Добре ве, кво излиза ? Това е масово явление при всички италианки, швабските машини що не са така ?
Коментар
-
Ставам днеска, слизам до колата, едно такова влажно, мокро, абе гадост.Паля, свалям джамовете да слушам оркестъра - о чудо, няма никой.Леееко давам газ, ааа чу се, чу се. Обтяжния механизъм (не е сменян и няма да си купя от тук !).Викам добре, добре ама се сетих, че все още карам с къс ремък - т.е. 1 копресор по-малко и една шайбаF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар