Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD105 - скърцане от към ремъците при студен двигател+видео

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Да издам тайната на скърцането.При продължителен престой ремъка приема формата на ролките и шайбите след което като запалите двигателя обтяжния механизъм скърца докато ремъка си приеме нормалната форма.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      emzo написа:
      Следващия решил да сменя ролки - да поръчва от чужина Ролка повече от тука няма да си взема
      Ами като я взимаш от тук гледай марката на лагера на скф поне са много по качествени от тези без щампа или с няква неизвестна маркана дайко има и с скф и с други марки лагери.
      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

      Коментар


        Точно за СКФ не искам да чувам.-------
        Tornado написа:
        Да издам тайната на скърцането.При продължителен престой ремъка приема формата на ролките и шайбите след което като запалите двигателя обтяжния механизъм скърца докато ремъка си приеме нормалната форма.
        При мене свиреше след няколко часа престой.Лагера на климатика - още не мога да си намеря хубав такъв.Сега без него - няма виене.Трябва да си призная, че Бреда изкараха повече от СКФ/Дайко.Обтяжен механизъм съм заръчал от UK да ми донесат, да го видим и него, само него не съм сменял и се обажда като паля.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          Tornado написа:
          Да издам тайната на скърцането.При продължителен престой ремъка приема формата на ролките и шайбите след което като запалите двигателя обтяжния механизъм скърца докато ремъка си приеме нормалната форма.
          Аз я карам сутрин и вечер, така че престоят ми е по около 12 часа да речем средно.

          Коментар


            Аз смених лагера на климатика, обтяжния механизъм, паразитната ролка, ролката на алтернатора и ремъка и скърцаше. Чисто нови и скърцат. Сложих ремък който не е гладък от едната страна и спря да скърца докато не оставих колата да стои без да я паля 2 седмици. Сега пак скърца. Ремъка е точния размер и е толкова опънат че го слагахме 1 час така че не е хлабав.
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              vsd написа:
              Аз смених лагера на климатика, обтяжния механизъм, паразитната ролка, ролката на алтернатора и ремъка и скърцаше. Чисто нови и скърцат. Сложих ремък който не е гладък от едната страна и спря да скърца докато не оставих колата да стои без да я паля 2 седмици. Сега пак скърца. Ремъка е точния размер и е толкова опънат че го слагахме 1 час така че не е хлабав.
              И при мен беше така. Смених всичко без ролката на алтернатора, но пак си скърца. Оставих обаче старият ремък. Може проблема да е в него.Явно оправия няма
              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

              Коментар


                При мен пък нямаше здраво място освен шайбата на коляновият вал, ремъка беше лъснат яко от гладката страна а от другата страна липсваха парчета по каналите и скърцане нямаше. Единствено ако на голяма предавка и има лек наклон и оборотите паднат под 800 започва да прискърцва. Смених всичко без лагерите на климатика и отново си нямам скърцане :D само си скърца ако оборотите паднат под 800 и има товар върху двигателя.П.С сега се сетих, че като измия двигателя и след това скърца около минута докато по изсъхне, но скърцането е по грубо от това което се чува при вас.

                Коментар


                  Добре ве, кво излиза ? Това е масово явление при всички италианки, швабските машини що не са така ?
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    emzo написа:
                    Добре ве, кво излиза ? Това е масово явление при всички италианки, швабските машини що не са така ?
                    Купих я, обслужих я веднага и 1 година нямаше проблем. После като почна, какво ли не направих и скърца в началото... незнам вече.

                    Коментар


                      emzo написа:
                      Добре ве, кво излиза ? Това е масово явление при всички италианки, швабските машини що не са така ?
                      Емо скърцанията при мен започнаха след като смених всички ролки и ремъци по колата. С тези от Италия нямаше проблеми. Просто всичко което слагаме е болкук. Да си забелязвал в английския форум да се оплакват от скърцане.Днес 7-8 пъти потеглях с колата и първите 1-2 минути все скърцаше яко, въпреки че беше топла. Направо ме побърква това скърцане.Още нещо забелязвам, Скърцат колите с обтегач. Тези които имат отделен ремък за всяко нещо и нямат обтегач правят по-малко проблеми.
                      FIAT Bravo JTD GT '99

                      Коментар


                        Mи аз викам напролет да си направим един ордер от UK ?
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          Аз моите ролки ги смених с Роланд или Рувевле или нещо от този сорт ако не се лъжа, взех ги от Косер. Цената на някоя от ролките с отстъпката ставаше като на СКФ......... без отстъпка. Можех да взема СКФ........ но предпочетох от тези и явно не съм сгрешил :D

                          Коментар


                            Полях ремъка с вода и спира да скърца.
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              Ставам днеска, слизам до колата, едно такова влажно, мокро, абе гадост.Паля, свалям джамовете да слушам оркестъра - о чудо, няма никой.Леееко давам газ, ааа чу се, чу се. Обтяжния механизъм (не е сменян и няма да си купя от тук !).Викам добре, добре ама се сетих, че все още карам с къс ремък - т.е. 1 копресор по-малко и една шайба
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                Полей малко вода докато скърца или пръсни със спрей да видим дали ще спре и при теб.
                                FIAT Bravo JTD GT '99

                                Коментар

                                Working...
                                X