На 27-ма страница, Илко е сложил снимка и хубаво се вижда какво се получава.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD105 - скърцане от към ремъците при студен двигател+видео
Collapse
X
-
Ясно, че сте намерили дефектен елемент след ревизия на механизма, обаче някой няма ли най сетне да се сети, или да проумее, че този обтегач се прее.ава защото нещо покрай него го напъва на криво ??? Не съм го казвал, но пак ще повторя : ако не са в една в една равнина демпферната шайба на коляновия вал и шайбата на алтернатора, го отнася обтегача като най слабия и единствен елемент между тях. Като се сменят тези шайби, и като се прави ремонт на алтернатора, при монтажа му, трябва да се провери дали неговата шайба идва в една равнина с демпфетната. Нищо чудно след смяна на лагери на алтернатора, да има малко изместване в равнината и, и ето ти го проблема. Като Ви е кеф да сменяте обтегачи, сменяйте ги без да мрънкате. Като искате съвет, четете и не спорете за глупости. Ако ремъка върви направо, както описва полукръг около ролката на обтегача, натоваванията остават само "нагоре - надолу", а като се разминават шайбите, предизвикват и допълнително усукване на целия механизъм, което не е предвиден да издържа, защото не трябва да го има !Ето за какво става въпрос - с червено е позицията на обтяжната ролка :Прикачени файловеОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Не смяташ ли, че е малко тъпо да се изразяваш в стила "Аз съм най-велик, а вие сте много тъпи".Не разбра ли, че ролките и шайбите са в една равнина и не са криви и пак го има проблема. Мислиш ли, че 50 пъти не съм гледал дали нещо не е криво. За мен причината е смотаното изпълнение на втулката или каквото и да е там, което не издържа на напъна от ремъка.
Коментар
-
vsd написа:Не смяташ ли, че е малко тъпо да се изразяваш в стила "Аз съм най-велик, а вие сте много тъпи".Не разбра ли, че ролките и шайбите са в една равнина и не са криви и пак го има проблема. Мислиш ли, че 50 пъти не съм гледал дали нещо не е криво. За мен причината е смотаното изпълнение на втулката или каквото и да е там, което не издържа на напъна от ремъка.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Оправи си тона.Никой нищо не се опитва да ти обясни, както виждаш всеки се опитва да помогне. Обтегача се изкривява на там къде го дърпа ремъка. За какво мислиш че съм сменил лагери, шайба и ротор на алтернатора и лагер на климатика. Защото не съм си мислел, че може те да са причината да се криви обтегача ли?
Коментар
-
Dido_Lyubenov - защо моят спира да свири след 20-30-60 секунди, ако имам описаните от теб проблеми? В случая отговаряш в темата с теория, но ние имаме практика. Влади, като обикаляш да търсиш обтегач, търси такъв с най-малко луфт, според мен. Пробвах различни, и попадах на обтегачи с видим луфт, както и на такива с едва доловим. И да знаеш - няма друг обтегач, освен Дайко. Прерових всички фирми в София - всички предлагат едно и също, но в различна опаковка.
Коментар
-
Оги, каучука като загрее и омеква - сигурен съм че го знаеш, както и колегата дето го е надрал с камъка от шмиргела, е направил повърхноста му по-мека. Като го намокриш, променяш сцеплението - триенето намалява и пак млъква докато изсъхне. Когато ремъка се движи в права посока, в която се върти ролката на обтегача, той нама причина да приплъзва по ролката и няма да свири. А смата форма на обтегача и широкия ремък не позволяват усилието върху рамото да се измества несиметрично на оста около която се върти, като по този начин натоварването върху втулките не би изкормило механизма по този начин. Така го виждам аз. Драсвам една скица на брзо, за да ми е по-лесно да обясня какво искам да кажа :Дано се разбира каква ми е мисълта. :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
тефлоновата втулката(или каквато и да е)се съсипва защото обтегача винаги има леки движения и тази втулка се износва и следствие на това се изкривява механизма и започва да се късат пистите на ремъка2-3 съм правил такива втулки(които са с много тънки стени) на стругар и карат по-малко от тези на даико явно тази пластмаса от която правим втулките е по-мекаколкото и да е перфектен ремъка с перфектно съосие на всички шаиби винаги има леки движения на обтяжния механизъм в следствие на което се износва смотаната втулкаBravo 1.9d 97г
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:vsd написа:Не смяташ ли, че е малко тъпо да се изразяваш в стила "Аз съм най-велик, а вие сте много тъпи".Не разбра ли, че ролките и шайбите са в една равнина и не са криви и пак го има проблема. Мислиш ли, че 50 пъти не съм гледал дали нещо не е криво. За мен причината е смотаното изпълнение на втулката или каквото и да е там, което не издържа на напъна от ремъка.FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps
Коментар
-
и при мен скърцаше на умряло, закарах я в сервиз да я погледнат, момчето напъна обтегача да свали ремъка за да се убедим, че е от него. В крайна сметка не успя да го измъкне нещо, но като запалих след това шума беше изчезнал. Явно с времето се размества нещо механизма и в моя случай напъването на обтегача покрай опита за сваляне на ремъка го намести. Не се знае до кога разбира се, но нищо не ви струва и вие да опитате може и при вас да се оправи поне докато не бангяса докрай.Fiat Bravo JTD '99
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар