При мен щурец няма, но и дъждове няма. Развитие ще има като се позахлади и стане по-влажно. Ти един клип не можеш ли да направиш да чуем и видим?
Същото е като при теб от първия клип от първия ти пост - няма никаква разлика !
При мен остана лагер на климатика... ама надали е от там... ще видим.
Сега като се замисля при мен песента на "щуреца" се чува най-ясно и отчетливо, като се наведеш над двигателя от страната на десния калник най-отляво , там където ремъците са най-близко до купето, а не до предницата на колата.Там мисля долу се намира генератора, но не съм сигурен
Снощи направих теста с водата и след като запалих студения двигател, "щуреца" запя веднага, но като капнах съвсем малко вода на ремъка веднага утихна и повече не скръцна изобщо, докато си загря колата
Снощи направих теста с водата и след като запалих студения двигател, "щуреца" запя веднага, но като капнах съвсем малко вода на ремъка веднага утихна и повече не скръцна изобщо, докато си загря колата
Сутринта направих тест с плюнка спира моментално, но след няколко секунди пак почва. За сега според разни мастери било от шайбата на алтернатора.
Снощи направих теста с водата и след като запалих студения двигател, "щуреца" запя веднага, но като капнах съвсем малко вода на ремъка веднага утихна и повече не скръцна изобщо, докато си загря колата
Сутринта направих тест с плюнка спира моментално, но след няколко секунди пак почва. За сега според разни мастери било от шайбата на алтернатора.
Аз минах по тоя път и пак скърца... та не разчитай особено.
Хайде и аз да съм от скърцащите. Преди 2 месеца за сефте чух едно прискърцване в Банско ( много дъжд и влага ни спохождаше ). Но това се чу 1-2 пъти при сутрешното ми припалване. Сега преди 2 дена ни удави в Бургас и от два дена на сутрешното палене се чува щуреца за около 10-20 секунди и толкова.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Странно но в тия дъждовни дни веднъж щуреца се чу за кратко, после ни следа от него.Днес обаче леко се затопли и пак посвири за кратко.А в най-големите жеги го няма.Появява се при някаква средна температура и влажност на въздуха п.с.Тъкмо си виках"удави се да го ева" обаче тц
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Здравейте колеги !Пиша за първи път във форума, но следя и чета с интерес темите. Аз имах същият проблем с поскърцването на пистовият ремък. Колата ми е Мареа Уикенд ЖТД 105. бях се насочил към подмяна на ремъка и евнтуално ролки, но вчера след сваляне на ремъка и преглед, се показа друг проблем. Беше блокирала шайбата на алтернатора. След смяна на въпросната шайба /на място, без да се сваля генератора/ поскърцването изчезна. В сервиза ме увериха че проблема е идвал от там, а за да се избегнат бъдеши проблеми с тази шайба е желателно да и бъде поставена и пластмасовата тапа предпазител, която защитава лагера от навлизането на прах и намокряне, въпреки че е капсулован. при мен тази тапа липсваше, а лагера беше ръждясал и напълно блокирал. Дано съм бил полезен.Успех на всички !
Здравейте колеги !Пиша за първи път във форума, но следя и чета с интерес темите. Аз имах същият проблем с поскърцването на пистовият ремък. Колата ми е Мареа Уикенд ЖТД 105. бях се насочил към подмяна на ремъка и евнтуално ролки, но вчера след сваляне на ремъка и преглед, се показа друг проблем. Беше блокирала шайбата на алтернатора. След смяна на въпросната шайба /на място, без да се сваля генератора/ поскърцването изчезна. В сервиза ме увериха че проблема е идвал от там, а за да се избегнат бъдеши проблеми с тази шайба е желателно да и бъде поставена и пластмасовата тапа предпазител, която защитава лагера от навлизането на прах и намокряне, въпреки че е капсулован. при мен тази тапа липсваше, а лагера беше ръждясал и напълно блокирал. Дано съм бил полезен.Успех на всички !
Благодаря ти за отговора! За съжаление аз смених тази шайба като си сложих тапата, която върви с нея и скърцането не изчезна! Също така на старата шайба тапата си беше на мястото непокътната. В моя случай остана за смяна лагер на компресора на климатика, който доказано не скърца и лагерите на оста на алтернатора, които на вид бяха здрави, когато го свалих последния път.
Коментар