Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo GT JTD 105 k.c. не може да запали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    rosenmvr написа:
    Искам само да допълня към точка 2 на колегата Stefan Hadjov, че освен с осцилоскоп импулса може да се види и с обикновен светлодиот с подходящ резистор.
    Да,верно е това,че може със светодиод който ще докаже наличието на импулс,без да може да се съди за качество и стойност по амплитуда и време.Но поради това,че този тип измервания са предимно за специалист,би трябвало да разполага с осцилоскоп за да може картината и заключенията да са пълни.

    Коментар


      #32
      Колеги, не знам защо се опитвате да развалите всяка тема. Уважавам мнението и на двам ви понеже от всеки от вас съм научавал нещо полезно.Не може ли в името на добрия тон да поуспокоите топката ?Никой не ви кара да се обичате но от този спор кой е по-по-най олекват и сериозните ви мнения ...Разберете че това дразни и другите потребители и най малкото е неприятно за четене.

      Коментар


        #33
        И аз ще помоля да спрете с ненужните заяждания.По темата:1. Ако диагностиката е читава и не открива грешка, то проблема може да е само в три неща.1.1. Налял си кофти нафта и всички дюзи са пълни с вода, гняз или там каквото е имало в горивото. Това е доста вероятно. Виждал съм подобно нещо 2...3 пъти.1.2. Повредил ти се е компютъра и не управлява правилно дюзите. Хваща се само с осцилоскоп, с диод нестава. Виждано 2 пъти.1.3. Повреден или замърсен клапан за обратна нафта. Намира се във всяка дюза. Залагам 99% на това. Телефона ми е 0898 541 880 Иван и на него мога да ти обясня как се проверява ако си по-сръчен.Просто не ми се пише дълго.2. Ако диагностиката е куца може да е всичко. Регулатор на помпата, самата помпа....абе всичко.

        Коментар


          #34
          1115 написа:
          1.3. Повреден или замърсен клапан за обратна нафта. Намира се във всяка дюза.
          Разбирам че предполагаш че са се повредели или замърсени клапаните и на 4-те дюзи едновремено ли?

          Коментар


            #35
            Stefan Hadjov написа:
            1115 написа:
            1.3. Повреден или замърсен клапан за обратна нафта. Намира се във всяка дюза.
            Разбирам че предполагаш че са се повредели или замърсени клапаните и на 4-те дюзи едновремено ли?
            Не разбира се, но е достатъчно само на една да не затвори добре и помпата няма да вдигне налягане.Компютъра не пуска дюзите ако няма 250бара в горивната рейка.Имах на пунтото точно този проблем и се виждаше как на всеки оборот катери - 210...220...230..240...250...и тогава палеше - оказа се точно клапан и то само един.

            Коментар


              #36
              1115 написа:
              Stefan Hadjov написа:
              1115 написа:
              1.3. Повреден или замърсен клапан за обратна нафта. Намира се във всяка дюза.
              Разбирам че предполагаш че са се повредели или замърсени клапаните и на 4-те дюзи едновремено ли?
              Не разбира се, но е достатъчно само на една да не затвори добре и помпата няма да вдигне налягане.Компютъра не пуска дюзите ако няма 250бара в горивната рейка.Имах на пунтото точно този проблем и се виждаше как на всеки оборот катери - 210...220...230..240...250...и тогава палеше - оказа се точно клапан и то само един.
              Да,наистина е възможно това което изтъкваш като причина,но може да има и други причини за да не вдигне налягане.То за това посъветвах колегата да провери идва ли сигнал на дюзите и колко е налягането в рейката като провери сигнала от сензора за налягане.

              Коментар


                #37
                ... Благодаря отново на всички за съветите,мненията и вниманието ! Колата я боксирах днес до един човек който се занимава само с дюзи и помпи и му я оставих,обясних му какво са ми казали хората от Плевен,които са я видяли и така ... до няколко дена ще ми се обади да ми каже какво е станало и дали я е управил

                Коментар


                  #38
                  ArMaGeDoN написа:
                  ... Благодаря отново на всички за съветите,мненията и вниманието ! Колата я боксирах днес до един човек който се занимава само с дюзи и помпи и му я оставих,обясних му какво са ми казали хората от Плевен,които са я видяли и така ... до няколко дена ще ми се обади да ми каже какво е станало и дали я е управил
                  Какво стана с колата ?Да не би преди това да си сменял горивен филтър ?
                  04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                  Коментар

                  Working...
                  X