ArMaGeDoN написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Bravo GT JTD 105 k.c. не може да запали
Collapse
X
-
Всичко гасне от таблото...прави си проверката като се вратне ключа и всичко си гасне ... и не иска и не иска да запали... направена е не една,а даже 2 диагностики на машината всичко е ОК ... не мога да си го обясна вече и аз не вярвам дюзите да се запушат ей така от нищото ... карам само с V-Power Diesel oт Shell ...
Коментар
-
Алармата ти ако си иа слагал допълнително има ли вързана блокировка.Защото са ми казвали че не се разбирали с вградената защита на колата и може да се бъгва нещо.Изключи алармата централно ако е читаво сложена има некуде скрит бутон в таблото от маистора ти на алармата.Моита като ми иа слагаха не врързаха имобилаизера по тази причина.Коалта си има вграден затоа е кода на ключа.А и неможе да е вървяла досега и сега да не иска и да се прокашля.А за горивото аз лично на шел им нямам доверие.Не се изхвърляи само за нови дузи да не останесх с резервни после. УспехFiat Brava 1.9 JTD
Коментар
-
ArMaGeDoN колега, издърпай колата до Ямбол и от там при specialista. Ще си спестиш доста време обикаляне."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Алармата е сложена на 2-я ден от както купих колата,вързана е с централното на вратите и с имобилайзера на колата.При отключване на колата се отварят вратите и се изключва имобилайзера.В дена който не можеше да запали бравото си помислих да не е от алармата нещо,обадих се на човека с алармата на 10-тата минута дойде погледна алармата погледна всичко пак не запали.След това викнах електричари да направат диагностика на електрониката по колата и те казаха всичко работи и ... после на дизелджии се караше колата и вси казва запушени дюзи...и на мен ми се струва смешно поради това че я карах близо 700 км предния ден и си палеше и летеше по пътищата,но така казаха всички...
Коментар
-
Как може да свържеш външен модул с имобилайзера на колата.... Както и да е, нека не четем буквара от буквата Я. Някой от тези вездесъщи майстори сети ли се да провери фазовите датчици на валовете?ArMaGeDoN написа:прави си проверката като се вратне ключа и всичко си гасне ... и не иска и не иска да запали... направена е не една,а даже 2 диагностики на машината всичко е ОК ...
Коментар
-
ArMaGeDoN написа:... после на дизелджии се караше колата и вси казва запушени дюзи...
Коментар
-
колега под задната седалка има 1 или 2 кабела с бели букси .казвали са ми ,че ако откача едната и спира подаването на нафта към двигателя , но стартера върти.виж някоя да не е прекъсната или буксата да не е счупена. и най-вече не бързай да копуваш дюзи,че може да се набуташ с много пари.повечето майстори незнаят за кво става на въпрос повярвай
Коментар
-
vsd написа:ArMaGeDoN написа:Благодаря ВИ за всички съвети и мнения ... ще ги оправя в най-скоро време
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Пак не си разбрал.Нали съм ти казал всеки пост да го четеш по два пъти.Виж какво е написъл човека:"Стартера върти,горивния филтър е пълен с гориво,налягане има но дюзите са се запекли..." Как ще има налягане ако горивната помпа не работи?Двигателя може да не пали и да няма записани грешки.Записват се само грешките,които са заложени да се записват в софтуера.А той винаги не обхваща всички възможни,а обикновено най често случващи се.
Коментар
-
vsd написа:Stefan Hadjov написа:Пак не си разбрал.Нали съм ти казал всеки пост да го четеш по два пъти.Виж какво е написъл човека:"Стартера върти,горивния филтър е пълен с гориво,налягане има но дюзите са се запекли..." Как ще има налягане ако горивната помпа не работи?Двигателя може да не пали и да няма записани грешки.Записват се само грешките,които са заложени да се записват в софтуера.А той винаги не обхваща всички възможни,а обикновено най често случващи се.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар