Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo GT JTD 105 k.c. не може да запали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ArMaGeDoN написа:
    Стартева върти,горивния филтър е пълен с гориво,налягане има но дюзите са се запекли... и стартера си върти а двигатела не пали,имобилайзера в вързан сас аларматата при изключване на алармата се отключват вратите и изключва имобилайзера... нафта има 20 литра поне в резервоара.Пробвах друго отхлабих едната дюза и върта стартера по принцип ако всичко е ОК по двигателя през дюзата минава нафта във вид на пайжина с 150 бара но при мен просто капи 1 капка на 5 секунди ... просто който го е видял днес фиатчето каза че дюзите са запушени,запекли и за това не пали ...
    Колега, я поясни каков точно си разхлабил. Цялата дюза ли си махнал?Дюзи не запичат така от веднъж, освен ако някой не ти е сложил нещо в резервоара. Закачете една диагностична програма и вижте какво е налягането в рейката, какви грешки е изкарала и т.н. Жълтото ключе на таблото ти изгасва, нали?
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #17
      Всичко гасне от таблото...прави си проверката като се вратне ключа и всичко си гасне ... и не иска и не иска да запали... направена е не една,а даже 2 диагностики на машината всичко е ОК ... не мога да си го обясна вече и аз не вярвам дюзите да се запушат ей така от нищото ... карам само с V-Power Diesel oт Shell ...

      Коментар


        #18
        Алармата ти ако си иа слагал допълнително има ли вързана блокировка.Защото са ми казвали че не се разбирали с вградената защита на колата и може да се бъгва нещо.Изключи алармата централно ако е читаво сложена има некуде скрит бутон в таблото от маистора ти на алармата.Моита като ми иа слагаха не врързаха имобилаизера по тази причина.Коалта си има вграден затоа е кода на ключа.А и неможе да е вървяла досега и сега да не иска и да се прокашля.А за горивото аз лично на шел им нямам доверие.Не се изхвърляи само за нови дузи да не останесх с резервни после. Успех
        Fiat Brava 1.9 JTD

        Коментар


          #19
          ArMaGeDoN колега, издърпай колата до Ямбол и от там при specialista. Ще си спестиш доста време обикаляне.
          "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

          ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
          Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

          Коментар


            #20
            Алармата е сложена на 2-я ден от както купих колата,вързана е с централното на вратите и с имобилайзера на колата.При отключване на колата се отварят вратите и се изключва имобилайзера.В дена който не можеше да запали бравото си помислих да не е от алармата нещо,обадих се на човека с алармата на 10-тата минута дойде погледна алармата погледна всичко пак не запали.След това викнах електричари да направат диагностика на електрониката по колата и те казаха всичко работи и ... после на дизелджии се караше колата и вси казва запушени дюзи...и на мен ми се струва смешно поради това че я карах близо 700 км предния ден и си палеше и летеше по пътищата,но така казаха всички...

            Коментар


              #21
              Как може да свържеш външен модул с имобилайзера на колата.... Както и да е, нека не четем буквара от буквата Я. Някой от тези вездесъщи майстори сети ли се да провери фазовите датчици на валовете?
              ArMaGeDoN написа:
              прави си проверката като се вратне ключа и всичко си гасне ... и не иска и не иска да запали... направена е не една,а даже 2 диагностики на машината всичко е ОК ...
              Как така е правена диагностика, всичко е ок, и не пали ??? Дано не си платил за тази "диагностика". Такава и аз мога. Всичко е ОК , дай 40 лева, не знам защо не пали. Дай 50, ще ти върна 10.

              Коментар


                #22
                ArMaGeDoN написа:
                ... после на дизелджии се караше колата и вси казва запушени дюзи...
                Стига с тези запушени дюзи,че е смешно.От форума надали някой може да ти помогне така с приказки.Трябва ти човек който разбира да направи някой измервания и открие проблема.Другия вариант е да започнеш смяна под ред на принципа проба-грешка.Но това не е работа.А тези със запушените дюзи ги ги накарай да ти ги отпушат.

                Коментар


                  #23
                  Благодаря ВИ за всички съвети и мнения ... ще ги оправя в най-скоро време

                  Коментар


                    #24
                    ArMaGeDoN написа:
                    Благодаря ВИ за всички съвети и мнения ... ще ги оправя в най-скоро време
                    Успех
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #25
                      ArMaGeDoN написа:
                      Благодаря ВИ за всички съвети и мнения ... ще ги оправя в най-скоро време
                      Колега, а сигурни ли сте че помпата в резервоара работи. Защото ако не работи, няма палене. Все си мисля че не може да не даде поне една грешка колата.
                      FIAT Bravo JTD GT '99

                      Коментар


                        #26
                        колега под задната седалка има 1 или 2 кабела с бели букси .казвали са ми ,че ако откача едната и спира подаването на нафта към двигателя , но стартера върти.виж някоя да не е прекъсната или буксата да не е счупена. и най-вече не бързай да копуваш дюзи,че може да се набуташ с много пари.повечето майстори незнаят за кво става на въпрос повярвай

                        Коментар


                          #27
                          vsd написа:
                          ArMaGeDoN написа:
                          Благодаря ВИ за всички съвети и мнения ... ще ги оправя в най-скоро време
                          Колега, а сигурни ли сте че помпата в резервоара работи. Защото ако не работи, няма палене. Все си мисля че не може да не даде поне една грешка колата.
                          Пак не си разбрал.Нали съм ти казал всеки пост да го четеш по два пъти.Виж какво е написъл човека:"Стартера върти,горивния филтър е пълен с гориво,налягане има но дюзите са се запекли..." Как ще има налягане ако горивната помпа не работи?Двигателя може да не пали и да няма записани грешки.Записват се само грешките,които са заложени да се записват в софтуера.А той винаги не обхваща всички възможни,а обикновено най често случващи се.@ArMaGeDoNКолега,трябва специалист да провери идва ли управляващ сигнал към дюзите в момент на въртене на стартера.Ако не идва дюзите ще бъдат" запекли."Както са ти казали твоите хора.Елуправлението на дюзите се състои от два момента:1.Когато подадеш конт.ключ на позиция ON,на всяка дюза независимо на кой извод на куплунга и трябва да имаш 1,1-1,2 В спрямо масата на двигателя.Това се мери с прост мултицет.2.Когато завъртиш стартера се получава управляващия сигнал за работата на дюзите и той се установява само с осцилоскоп.3. Ако тези два сигнала са налице и в момент на въртене на стартера сензора ти за налягането на горивото в рейката ти дава 1,3 В пак спрямо масата на двигателя/което значи че имаш налягане на горивото около 300 Бара/,то тогава вече може да се твърди че дюзите ти наистина са физически запекли или запушени.Но това е най малко вероятно.Сам можеш да прецениш,че твоите майстори са прескочили първите три точки и са направили заключението,което точно за това е вероятно невярно.[/quote]

                          Коментар


                            #28
                            Stefan Hadjov написа:
                            Пак не си разбрал.Нали съм ти казал всеки пост да го четеш по два пъти.Виж какво е написъл човека:"Стартера върти,горивния филтър е пълен с гориво,налягане има но дюзите са се запекли..." Как ще има налягане ако горивната помпа не работи?Двигателя може да не пали и да няма записани грешки.Записват се само грешките,които са заложени да се записват в софтуера.А той винаги не обхваща всички възможни,а обикновено най често случващи се.
                            МНОГО СИ ПОЗВОЛЯВАШ, СПРИ С ПОУЧЕНИЯТА, НЕ СИ МИ НИКАКЪВ ЧЕ ДА МИ КАЗВАШ ДА ЧЕТА ИЛИ ДА НЕ ЧЕТА.ТОВА ЗА ПОСЛЕДЕН ПЪТ ТИ ГО ПИША.ПИСНА МИ ОТ ГЛУПАВОТО ТИ ДЕТИНСКО ЗАЯЖДАНЕ. ПОРАСНИ МАЛКО.Нарочно гледам да не ти отговарям, за да не стават глупави караници по форума, ама ти не спираш.Питам за горивната, защото като чета не знам какви майстори са я гледали, и не съм сигурен за нялягането и т.н., сещаш ли се сега или ти трябва още малко време за да го разбереш?
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              #29
                              Колеги от излишно заяждане няма да спечели никой особено пък автора на темата.Искам само да допълня към точка 2 на колегата Stefan Hadjov, че освен с осцилоскоп импулса може да се види и с обикновен светлодиот с подходящ резистор.


                              r_osen@yahoo.com

                              Коментар


                                #30
                                vsd написа:
                                Stefan Hadjov написа:
                                Пак не си разбрал.Нали съм ти казал всеки пост да го четеш по два пъти.Виж какво е написъл човека:"Стартера върти,горивния филтър е пълен с гориво,налягане има но дюзите са се запекли..." Как ще има налягане ако горивната помпа не работи?Двигателя може да не пали и да няма записани грешки.Записват се само грешките,които са заложени да се записват в софтуера.А той винаги не обхваща всички възможни,а обикновено най често случващи се.
                                МНОГО СИ ПОЗВОЛЯВАШ, СПРИ С ПОУЧЕНИЯТА, НЕ СИ МИ НИКАКЪВ ЧЕ ДА МИ КАЗВАШ ДА ЧЕТА ИЛИ ДА НЕ ЧЕТА.ТОВА ЗА ПОСЛЕДЕН ПЪТ ТИ ГО ПИША.ПИСНА МИ ОТ ГЛУПАВОТО ТИ ДЕТИНСКО ЗАЯЖДАНЕ. ПОРАСНИ МАЛКО.Нарочно гледам да не ти отговарям, за да не стават глупави караници по форума, ама ти не спираш.Питам за горивната, защото като чета не знам какви майстори са я гледали, и не съм сигурен за нялягането и т.н., сещаш ли се сега или ти трябва още малко време за да го разбереш?
                                Oсновно ти си инициатора в заяжданията ни помежду ни.Така започна от самото начало.Останах с впечатлението,че това ти доставя удоволствие и за това съм в крак с него.Ако не е така,трябва да доказеш това с дела а не с приказки.

                                Коментар

                                Working...
                                X