Здравейте колеги.Преди няколко седмици си купих Fiat Bravo JTD 105 k.c. и преди 2 дена се качвам и няма палене ... какво ли не правих и не мога да го запала.Виках електричари да няма проблем с токовете...не е от това и днес го закарах на боксир до моя майстор и ми каза че дюзите са му се спекли ... и той не може да ги оправи...Та въпросът ми е как може да се оправят дюзите и колицата да си запали...Много се отчаях с нея,а с огромно желание си я е купух. Благодаряви предварително !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Bravo GT JTD 105 k.c. не може да запали
Collapse
X
-
Стартева върти,горивния филтър е пълен с гориво,налягане има но дюзите са се запекли... и стартера си върти а двигатела не пали,имобилайзера в вързан сас аларматата при изключване на алармата се отключват вратите и изключва имобилайзера... нафта има 20 литра поне в резервоара.Пробвах друго отхлабих едната дюза и върта стартера по принцип ако всичко е ОК по двигателя през дюзата минава нафта във вид на пайжина с 150 бара но при мен просто капи 1 капка на 5 секунди ... просто който го е видял днес фиатчето каза че дюзите са запушени,запекли и за това не пали ...
Коментар
-
Ами до преди няколко дена вратнах с нея 600 км някъде ... прибрах се с нея пак я карах в града и се прибрах,после се качвам и не иска да запали.Колата я зареждам само от Shell бензиностанцийте,а не някоя промишлена от тировете.Но днес колколкото майстори по дизелови двигатели са я видяли казаха че има налягане в металната трабичка която е подава гориво към дюзите и дюзите не са заминали а просто са запушени или запечени,а те не могат пък да ги изчистят
Коментар
-
Отвий някоя от тръбите която отива към някоя от дюзите, ако от там има налягане значи или наистина са спекли дюзите или няма захранване към тях за да отворят. Някъде бях чел, че се пробват на 9V или при това напрежение трябва да може да отвори защото при въртене на стартер напрежението може да падне до тези 9V а ако дюзата отваря на 10V нали се сещаш, че няма да отвори. Не знам на ултра звук дали не става да се почистят, трябва да питаш някъде където почистват дюзи. И все пак да попитам някой от майсторите провери ли дали има компресия и дали ремъка е здрав.
Коментар
-
specialista написа:Приятелю,съжалявам за проблема ти и веднага ще изкажа две твърди мнения.1.Твоите майстори не познават тази системазатова говорят глупости и вдигат рамене.2.Ако тръгнеш по акъла им ще трябва да дадеш пари за още една кола във вид на дюзи и пак няма да запали. Желая ти успех!!!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Аз не разбирам но за сметка на това ще попитам.Към Армагедон.1. Алармата след като купи колата ли я слага, или си вървеще с колата преди да си я купиш?2. Тези тестове на дюзите на стенд ли ти ги правиха, или някък по двигателя докато са закачени към рейката.3. Никои от твоите майстори ли не закачи колата да провери за грешки. Най-вероятно не са, защото иначе би казал че няма грешка, или би споменал точният номер или описание на грешката.Към по знаещите3. Как би се държала колата ако кийкода не работи? Какво спира ЕКУто в този случай, според мен единственното нещо което може да спре е управлението на дюзите. Стартера до колкото съм пробвал, си върти и с проблем с кий кода, но тогава колата не пали.При положение че стартера върти, какво би спряло да се вдигне налягане в рейката - според мен нищо.4. Какво би накарало всички дюзи да откажат едновременно - захар съм чувал и както каза колегата емзо - лепило. Другото което може да ги накара да не работят е ако нямат управление - това ще каже колегата като сподели как точно са му проверили дюзите.Щом няколко майстори са ти казали (ако смяташ че може да им се вярва) трябва да ги пратиш да се чистят, или ако не са толкова майстори - да свалиш дюзите и да ги пратиш на диагностика в по реномиран сервиз - Някои Бош сервиз. Според мен за какъвто и да е ремонт, ги пращай в читав сервиз.Другото което може да направиш ако кажеш че преди това не ти е придърпвала колата - и да изпратиш дюзите на колегата емзо (или ти да ги вземеш и да идеш при него). Тои и без това искаше да експериментира за придърпването с други дюзи. Това ще ти е може би най- евтиният тест с най-точната диагноза дали проблема е в дюзите. Емзо, пробвай да омотаеш ключа със станиол (алуминиево фолио) от шоколад и да прочетеш каква грешка дава. Нещо което бях забелязал преди време при мен, като имах проблем с помпата - за да се натрупа грешка в някои случай - двигателя трябва да работи. След като се изчисти грешката и двигателя не иска да запали, не трупа грешка. За това ако колегата си кара колата на диагностика, да не му търкат грешките, щото някои майстори и други любители си мислят че като изтъркат грешките колата се оправя. И после може никой да не разбере каква всъщност е била причината.Аз за сега си мисля че е или кий кода или захар в нафтата, но един колега беше споделил че захар в нафтата късала бутало в помпата.При положение че ключа ти за фиата струва 80 лв, а алармата 50 - 100 лв, защо се съгласяваш да ти вързват имобилайзера на китайската аларма към колата. Който ти хакне алармата, едновременно с това да ти хакне и имобилайзера.Преди да изгасиш колата за последно, имаше ли някъкъв по странен звук от двигателя?Не се притеснявай - всичко ще се оправи.Bravo JTD 105 '98
Коментар
-
Re: Fiat Bravo JTD 105 k.c. не може да запали
ArMaGeDoN написа:....днес го закарах на боксир до моя майстор и ми каза че дюзите са му се спекли ... и той не може да ги оправи...Та въпросът ми е как може да се оправят дюзите и колицата да си запали...Много се отчаях с нея,а с огромно желание си я е купух. Благодаряви предварително !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар