Ще се опитам максимално ясно да обесня какво ме мъчи, макар и ситуацията да е доста сложна. Този проблем се появи преди около месец, мисля. Казвам го така, защото не знам дали е проблем, но аз го отчитам като такъв. Преди това време автомобилът се държеше по следния начин: запалвам двигателя ( независимо студен или топъл ) оборотите се качват до някъде и после слизат на 750 ( поне толкова се виждат на оборотомера ). През това време ако съм включил светлини, перки и прочее, когато подам газ и съответно оборотите на перката се вдигат и светлините "засияват" по-силно. След 30 секунди като я оставя на място без да пипам каквото и да е се чува някакво цъкане и оборотите се качват на 800 и двигателят започва да работи по-меко и го няма горния ефект с "дискотеката". Един вид се включва нещо, което освен че ми вдига оборотите се явява и като токоизправител, защото тогава колкото и да подавам газ ако ще всички ел консумативи да са включени всичко стои абсолютно нормално и няма аномалии... И ето в какво се изобразява проблемът - преди около месец този вид "изправител" взе да не сработва честичко. Даже ми прави впечатление, че има случаи, в които дори през цялото ми шофиране не се активира. Което е голяма мъка, защото докато не сработи колата върви ужасно и е много шумна. Двигателят все едно ръмжи повече от обикновеното. И изведнъж като го чуя това цъкане и всичко си идва на място и колата започва да си работи чудничко и с мощ и т.н. Какво е това нещо и къде да търся проблема?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при стабилизиране на оборотите.
Collapse
X
-
Проблем при стабилизиране на оборотите.
www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!Етикети: –
-
Колега това "изправител" не е точната дума за проблема ти. Това, че генератора не може да стабилизира напрежението примерно на 14.2 V може да се дължи на ниски обороти от страна на двигателя, преплъзващ ремък и още куп неща в самият генератор или за да нямаш дискотека напрежението трябва да е стабилизирано. За това цъкане трябва да се търси проблема в нещата които се движат и могат да издадът този звук. От няколко седмици съм собственик на JTD и от това което съм изчел по форума ми идва на акъла, че проблема може да е в ЕГР клапана (засяда)
-
Ееее, стига де, това ЕГР го набедихте за всичко... crush - при мен имаше проблеми с алтернатора, и когато колата все още загрява, работи електрическото подгряване на антифриза, и то дърпа много ток, и напрежението не можеше да се стабилизира на ~14 wolta, а постоянно играеше - 13 - 13.4 - 12.8.....Имах същите симптоми - подавам газ, оборотите вече са достатъчни за алтернатора, за да направи 14 волта, и всичко ставаше по-ярко, а като пусна газта - отслабваше светлината. Откакто ми оправиха алтернатора с нови лагери, нови четки, този проблем не се забелязва - паля, и напежението се стабилизира около 14 вотла без проблеми. За цъкането и работата на двигателя, май колегата specialista ще може каже по-точно.
Коментар
-
И при мен го има това цъкане...но проблеми тип "дискотека" нямам....може би защото двигателя ми работи на повече обороти - преди да цъкне на около 900, а след това на около 1000....нищо не разбирам ама може ли това да е от авансатора - нали работи докато пали колата и малко след товаEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:И при мен го има това цъкане...но проблеми тип "дискотека" нямам....може би защото двигателя ми работи на повече обороти - преди да цъкне на около 900, а след това на около 1000....нищо не разбирам ама може ли това да е от авансатора - нали работи докато пали колата и малко след товаФиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
казва се "анжикупляктор" по нашенски,а за анжикплявката на анжикупляктора чувал ли си?айде стига с глупостите,и по темата колега не мога да ти кажа в какво се състои проблема ти,но това "цъкане" ми мяза на някое реле потърси сред релетата да нямаш проблем,вероятно зацапани или окислени буксиex.Мареа ТД100
Коментар
-
Все си мисля че е по-лесно да напишеш ЕГР , отколкото "Система за връщане на част от изгорелите газове обратно в смукателните тръби" , или ТПС - вместо Датчик за отчитане на положението на дроселовата клапа. За "дроселова клапа" трябва ли ти речник ? Вместо "1.6", можем да пишем - Хиляда петстотин осемдесет и четири (деветдесет и шест) кубични сантиметра, нали ? Издребняваш, колега.
Коментар
-
[quote="ivannik"]Geraka написа:И при мен го има това цъкане...но проблеми тип "дискотека" нямам....може би защото двигателя ми работи на повече обороти - преди да цъкне на около 900, а след това на около 1000....нищо не разбирам ама може ли това да е от авансатора - нали работи докато пали колата и малко след това
Коментар
-
ogi28b написа:Все си мисля че е по-лесно да напишеш ЕГР , отколкото "Система за връщане на част от изгорелите газове обратно в смукателните тръби" , или ТПС - вместо Датчик за отчитане на положението на дроселовата клапа. За "дроселова клапа" трябва ли ти речник ? Вместо "1.6", можем да пишем - Хиляда петстотин осемдесет и четири (деветдесет и шест) кубични сантиметра, нали ? Издребняваш, колега.Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
ivannik написа:ogi28b написа:Все си мисля че е по-лесно да напишеш ЕГР , отколкото "Система за връщане на част от изгорелите газове обратно в смукателните тръби" , или ТПС - вместо Датчик за отчитане на положението на дроселовата клапа. За "дроселова клапа" трябва ли ти речник ? Вместо "1.6", можем да пишем - Хиляда петстотин осемдесет и четири (деветдесет и шест) кубични сантиметра, нали ? Издребняваш, колега.
Коментар
-
Специалиста, мерси за изчерпателното мнение! Благодаря и на останалите. Ще споделя и още нещо, което може да ви насочи към разсъждения. Когато закупих колата от предишния й собственик на празен ход при студен двигател държеше 950 и нормално 850 при загрял. Но харчеше към 10 и я закарах при едно момче ( бивш майстор в Лукас сервиза, казва се Боби ) и той обеща, че ще й смъкне разхода с 2 литра. След неговата намеса съответно при студен двигател държи към 900 и при загрял 800, но никога не е стигала 1100 при студен. И действително ми смъкна разхода. Каза, че е бърникал нещо по помпата, но не помня вече какво; беше миналото лято. Иначе като си пусна климатика вдига още 50 оборота ако този "изправител" е сработил, ако не е вдига само около 30. Това, разбира се, е на око казано... Ще направя един клип, за да видите точно за какво иде реч... И ще замеря с мултицет напрежението.www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар