Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неизвестен елемент!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    НЕма да ми повЕрвате , като ви кажа че жужи и с откаччен акумулатор

    Коментар


      #17
      Звука идва от долната страна на клапана където чрез дунапренен филтър е свързан с атмосферата. Това е защото се изравнява налягането.
      Fiat Marea TD100

      Коментар


        #18
        specialista написа:
        Stefan Hadjov написа:
        emzo написа:
        И моя жужи и на много колеги жужат.
        Съвсем нормално е да жужи и така трябва да бъде,защото се управлява с "-"12 волта с честота около 100Hz.По този начин се реализира различното сечение на отваряне на ЕЖР-клапата за различните режими на двигателя.Като закачите осцилоскоп на управляващия сигнал на клапата,ще видите процентите на запълване.
        Сега е времето да обясниш защо "жужи" след като мотора вече е спрян и по-точно скоро спрян.Мисля че това е имал като въпрос колегата който отвори темата.То като работи мотора едвали неопитно ухо би чуло този звук камоли да го различи от всички останали та даже и да се определи от къде е. Аз лично имам виждане по въпроса защо го има този шум когато не работи мотора .
        Известрно време след изключване работата на мотора електромагн.клапан работи за да раздвижи ЕЖР-клапата и се предоврати нейното запичане или заклинване след работа.Друго обяснение не мога да измисля.Ако ти имаш друго-сподели.

        Коментар


          #19
          Stefan Hadjov написа:
          specialista написа:
          Stefan Hadjov написа:
          emzo написа:
          И моя жужи и на много колеги жужат.
          Съвсем нормално е да жужи и така трябва да бъде,защото се управлява с "-"12 волта с честота около 100Hz.По този начин се реализира различното сечение на отваряне на ЕЖР-клапата за различните режими на двигателя.Като закачите осцилоскоп на управляващия сигнал на клапата,ще видите процентите на запълване.
          Сега е времето да обясниш защо "жужи" след като мотора вече е спрян и по-точно скоро спрян.Мисля че това е имал като въпрос колегата който отвори темата.То като работи мотора едвали неопитно ухо би чуло този звук камоли да го различи от всички останали та даже и да се определи от къде е. Аз лично имам виждане по въпроса защо го има този шум когато не работи мотора .
          Известрно време след изключване работата на мотора електромагн.клапан работи за да раздвижи ЕЖР-клапата и се предоврати нейното запичане или заклинване след работа.Друго обяснение не мога да измисля.Ако ти имаш друго-сподели.
          А дали е така?Това би се доказало само ако на някой му се играе и да мери идват ли до клапана някакви команди.Аз лично се съмнявам в това.По-скоро става дума за износени уплътняващи повърхности в клапана.Като се проследи системата захранваща с вакум,става ясно че от вакум помпата до усилвателя на спирачките този обем е с подналяганеслед спиране на мотора.Въпросния клапан е свързан успоредно в системата и ако пропуска то ще спадне подналягането в цялата система.Това мисля че по-лесно може да се измери.Много често обвиняваме ЕГР системата че остава отворена и т.н.При клапан който не работи правилно със сигурност ще се активира ЕГР в моменти когато това е нежелателно.От там и ще дойдат разни други оплаквания.В същност може и дане се случва точно това. Това са само мои разсъждения и не ангажирам никой с тях.Успех!

          Коментар


            #20
            specialista написа:
            Stefan Hadjov написа:
            specialista написа:
            Stefan Hadjov написа:
            emzo написа:
            И моя жужи и на много колеги жужат.
            Съвсем нормално е да жужи и така трябва да бъде,защото се управлява с "-"12 волта с честота около 100Hz.По този начин се реализира различното сечение на отваряне на ЕЖР-клапата за различните режими на двигателя.Като закачите осцилоскоп на управляващия сигнал на клапата,ще видите процентите на запълване.
            Сега е времето да обясниш защо "жужи" след като мотора вече е спрян и по-точно скоро спрян.Мисля че това е имал като въпрос колегата който отвори темата.То като работи мотора едвали неопитно ухо би чуло този звук камоли да го различи от всички останали та даже и да се определи от къде е. Аз лично имам виждане по въпроса защо го има този шум когато не работи мотора .
            Известрно време след изключване работата на мотора електромагн.клапан работи за да раздвижи ЕЖР-клапата и се предоврати нейното запичане или заклинване след работа.Друго обяснение не мога да измисля.Ако ти имаш друго-сподели.
            А дали е така?Това би се доказало само ако на някой му се играе и да мери идват ли до клапана някакви команди.Аз лично се съмнявам в това.По-скоро става дума за износени уплътняващи повърхности в клапана.Като се проследи системата захранваща с вакум,става ясно че от вакум помпата до усилвателя на спирачките този обем е с подналяганеслед спиране на мотора.Въпросния клапан е свързан успоредно в системата и ако пропуска то ще спадне подналягането в цялата система.Това мисля че по-лесно може да се измери.Много често обвиняваме ЕГР системата че остава отворена и т.н.При клапан който не работи правилно със сигурност ще се активира ЕГР в моменти когато това е нежелателно.От там и ще дойдат разни други оплаквания.В същност може и дане се случва точно това. Това са само мои разсъждения и не ангажирам никой с тях.Успех!
            Абе,има логика в това което казваш.Аз също изложих моята весия.Но си задавам следните въпроси:1.Защо жужи на всички?2.На всички ли не държи клапанчето към атмосверата.3.И защо жужи на всички около 30 сек.

            Коментар


              #21
              Ми някой да пробва да извади мъркучите от клапана и да се види дали пак ще жужи.
              Fiat Marea TD100

              Коментар


                #22
                Не лошо като идея който иска да изпада в подробности нека го направи.Що се касае за това защо на повечето- ами те колите са на по над 10г. що да нямат и този сходен проблем ,а 30сек. е възможно за толкова време да се полужи някакво изравняване на наляганията.Заглеждал съм го този клапан -пише че произведен в САЩ и се използва масово от Фиат Алфа Ланча в всичките им модели,е поне които аз съм виждал.

                Коментар


                  #23
                  iuly_vn написа:
                  Ми някой да пробва да извади мъркучите от клапана и да се види дали пак ще жужи.
                  Да,същото става и като откачиш куплунга на елклапана.Но ако е верно това което е писъл Оги,че с изкл.акумулатор жужи и със откачени маркучи не жужи версията на specialista може да се окаже достоверна.Утре ще се тества.

                  Коментар


                    #24
                    Аз съм 99.6 % сигурен че един ден като откачих акумулатора, това още жужеше, и затова ми направи впечатление, защото мислех че е някакво напрежение, което ЕКУ продължава да подава. Пробвал съм при работеща кола да извадя маркуча от ЕГР-мехничната клапа, и жуженете веднага спира. Като сложа маркуча пак, започва, но след няколко секунди.

                    Коментар

                    Working...
                    X