НЕма да ми повЕрвате , като ви кажа че жужи и с откаччен акумулатор
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Неизвестен елемент!
Collapse
X
-
specialista написа:Stefan Hadjov написа:emzo написа:И моя жужи и на много колеги жужат.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:specialista написа:Stefan Hadjov написа:emzo написа:И моя жужи и на много колеги жужат.
Коментар
-
specialista написа:Stefan Hadjov написа:specialista написа:Stefan Hadjov написа:emzo написа:И моя жужи и на много колеги жужат.
Коментар
-
Не лошо като идея който иска да изпада в подробности нека го направи.Що се касае за това защо на повечето- ами те колите са на по над 10г. що да нямат и този сходен проблем ,а 30сек. е възможно за толкова време да се полужи някакво изравняване на наляганията.Заглеждал съм го този клапан -пише че произведен в САЩ и се използва масово от Фиат Алфа Ланча в всичките им модели,е поне които аз съм виждал.
Коментар
-
iuly_vn написа:Ми някой да пробва да извади мъркучите от клапана и да се види дали пак ще жужи.
Коментар
-
Аз съм 99.6 % сигурен че един ден като откачих акумулатора, това още жужеше, и затова ми направи впечатление, защото мислех че е някакво напрежение, което ЕКУ продължава да подава. Пробвал съм при работеща кола да извадя маркуча от ЕГР-мехничната клапа, и жуженете веднага спира. Като сложа маркуча пак, започва, но след няколко секунди.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар