Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

EGR - какви са признаците че не работи като хората?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    EGR - какви са признаците че не работи като хората?

    Здравейте колеги, тези дне доста почетох относно темата ЕГР и се чудя сега моито работи ли, не работи ли, да го изолирам ли, да не го ли изолирам? На диагностика не ми го искарва като грешка, но някаде бях чел, че като извадиш маркучето от клапана и засмучеш трябвало да прави вакум! А на моето си осеща някво напрежение само и се чува скърцане като засмуча?! Сега да го изолирам ли туй чудо или да си го оставя - кой е по добрия вариант, защото прочетох доста различни мнения по въпроса?
    Fiat Bravo JTD '99

    #2
    Запали колата когато е студена, и извади маркучето и го затапи с пръст. Изчакай да поработи. Ако след няколко минути тръбатна на ЕГР остане студена, значи е наред клапата, но ако се нагорещи като изпускателните тръби - не се затваря плътно.

    Коментар


      #3
      кава е ролиата на ЕГР
      пунто 1,7тд

      Коментар


        #4
        http://www.google.com/search?hl=bg&q=egr&lr=

        Коментар


          #5
          Маркуча изваден откъм електромагнитния клапан и като се засмуче, трябва да има вакум и да не изпуска. Така се проверява клапата на самия EGR за херметичност. Обратно като извадете маркуча откъм ЕГР-а трябва да има съпротивление само.
          Fiat Marea TD100

          Коментар


            #6
            Значи така, вадих маркучето и като засмуча от самия клапан, които е над изпускателния колектор въздух, има вакуум, а като засмуча от маркучето коет е вързано за няква тръбичка и отива някаде си, има съпротивление и се чува нещо като скърцане! Та от написаното от вас колеги да разбирам че си работи всичко?!
            Fiat Bravo JTD '99

            Коментар


              #7
              Поне при jtd-то никой май не е имал проблем с вакуума до егр-то. Ако нямате вакуум и не ви работи вакуум помпата ще раберте от други неща. Проблема е че клапата остава отворена защото е заяла. Ако не усещаш нещо странно в поведението на колата, или ако не пуши повече най-вероятно работи. А щом и грешка нямаш.Какъв е двигателя на твоята.
              FIAT Bravo JTD GT '99

              Коментар


                #8
                защо е толкова модерно да го затапвате ,дори ако няма проблем,не мога да разбера
                ex.Мареа ТД100

                Коментар


                  #9
                  Защото това със сигурност предотвратява натрупването на боклуци в смукателния колектор, както и при механичния клапан, който след време запецва, и води до понижена мощност.

                  Коментар


                    #10
                    Намирал съм отвори в смукателния колектор затворени наполовина от нагар и какво ли не.От тази болест страдат всичикоито използват тази система.А при Мерцедесите каква беля е не е истина.

                    Коментар


                      #11
                      paralesa написа:
                      защо е толкова модерно да го затапвате ,дори ако няма проблем,не мога да разбера
                      Ето няколко причиниhttp://forums.tdiclub.com/showthread...pet/138597238/
                      FIAT Bravo JTD GT '99

                      Коментар


                        #12
                        Значи, двигателя е JTD, и от написаното от вас колеги ми става ясно, че явно си работи тая джаджа, но и в този случай си е пак добре да я затапя, поправете ме ако греша
                        Fiat Bravo JTD '99

                        Коментар


                          #13
                          Признаците че не работи се виждат елементарно - прави се диагностика и ако има записана грешка от тази система - явно има проблем.

                          Коментар


                            #14
                            Спор няма за това колега, но аз питах освен записана грешка, дали има и други признаци и дали всъщност е по- добре без тази система, без значение дали работи или не
                            Fiat Bravo JTD '99

                            Коментар


                              #15
                              jenti написа:
                              Значи, двигателя е JTD, и от написаното от вас колеги ми става ясно, че явно си работи тая джаджа, но и в този случай си е пак добре да я затапя, поправете ме ако греша
                              То вече и да я затапваш файда няма. Освен ако не си изчистиш колектора от калта.
                              Fiat Marea TD100

                              Коментар

                              Working...
                              X