Здравейте колеги, тези дне доста почетох относно темата ЕГР и се чудя сега моито работи ли, не работи ли, да го изолирам ли, да не го ли изолирам? На диагностика не ми го искарва като грешка, но някаде бях чел, че като извадиш маркучето от клапана и засмучеш трябвало да прави вакум! А на моето си осеща някво напрежение само и се чува скърцане като засмуча?! Сега да го изолирам ли туй чудо или да си го оставя - кой е по добрия вариант, защото прочетох доста различни мнения по въпроса?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
EGR - какви са признаците че не работи като хората?
Collapse
X
-
Значи така, вадих маркучето и като засмуча от самия клапан, които е над изпускателния колектор въздух, има вакуум, а като засмуча от маркучето коет е вързано за няква тръбичка и отива някаде си, има съпротивление и се чува нещо като скърцане! Та от написаното от вас колеги да разбирам че си работи всичко?!Fiat Bravo JTD '99
Коментар
-
Поне при jtd-то никой май не е имал проблем с вакуума до егр-то. Ако нямате вакуум и не ви работи вакуум помпата ще раберте от други неща. Проблема е че клапата остава отворена защото е заяла. Ако не усещаш нещо странно в поведението на колата, или ако не пуши повече най-вероятно работи. А щом и грешка нямаш.Какъв е двигателя на твоята.
Коментар
-
paralesa написа:защо е толкова модерно да го затапвате ,дори ако няма проблем,не мога да разбера
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар