Здравейте колеги. :D Притежавам автомобил Фиат Bravo 1,9 TD и имам следния проблем, който е свързан с климатика на колата - при рязко натискане педала на газта, електромагнитната шайбата на компресора изключва за секунда две. Това доста променя динамиката на автомобила при потегляне, което супер много ме дразни Yellow_Flash_Colorz_PDT_38 - нормално ли е това или може да се оправи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с климатика
Collapse
X
-
Под рязко потегляне имаш предвид вдигане на високи обороти и рязко отпускане на съединител ли?? Защото ако е така е нормално да ти изключи. АКо обаче потегляш нормално и компресорът изключва и то се случва често най-вероятната причина е, че климатикът е препълнен. Компресорът не трябва да изключва/включва през няколко секунди.www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
При мен е абсолютно същото . Тая опция е да имаш достатъчно мощтност при изнасяне на кръстовище и сфетофари и тнт понеже климатика няма как да знае кога ти трябва да се изнесеш бързо или ти е все тая как се изнасяш Аз имах случай когато отивам в динекспрес понеже пистовия ремък много ми плющеше и да видим от кво е и той ми вика да го натоваря като пусна светлини климатик и тнт и казва - я изфорсирай сега и гледа как изкача шайбата и почнаха да се вайкат и да се чудят и да ми обесняват че КЛИМАТИКА МИ Е РАЗВАЛЕН !!!!!! аз незнаех тогава за какво иде реч но отидох при бай Борис в плд и той ми обесни защо е направено така и от тогава пък вече да не ги чуя ::D
Коментар
-
crush написа:Под рязко потегляне имаш предвид вдигане на високи обороти и рязко отпускане на съединител ли?? Защото ако е така е нормално да ти изключи. АКо обаче потегляш нормално и компресорът изключва и то се случва често най-вероятната причина е, че климатикът е препълнен. Компресорът не трябва да изключва/включва през няколко секунди.BRAVO 1,9 TD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар