Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатика

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с климатика

    Здравейте колеги. :D Притежавам автомобил Фиат Bravo 1,9 TD и имам следния проблем, който е свързан с климатика на колата - при рязко натискане педала на газта, електромагнитната шайбата на компресора изключва за секунда две. Това доста променя динамиката на автомобила при потегляне, което супер много ме дразни Yellow_Flash_Colorz_PDT_38 - нормално ли е това или може да се оправи?
    BRAVO 1,9 TD

    #2
    Специално в JTD със сигурност е така, и е нормално, заложено е като стратегия в ЕКУ. За ТД не мога да кажа, но може би има нещо подобно.

    Коментар


      #3
      Под рязко потегляне имаш предвид вдигане на високи обороти и рязко отпускане на съединител ли?? Защото ако е така е нормално да ти изключи. АКо обаче потегляш нормално и компресорът изключва и то се случва често най-вероятната причина е, че климатикът е препълнен. Компресорът не трябва да изключва/включва през няколко секунди.
      www.CarProfi-BG.com
      Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
      Зареждане и ремонт на автоклиматици.
      Най-атрактивните цени в София!

      Коментар


        #4


        При мен е абсолютно същото . Тая опция е да имаш достатъчно мощтност при изнасяне на кръстовище и сфетофари и тнт понеже климатика няма как да знае кога ти трябва да се изнесеш бързо или ти е все тая как се изнасяш Аз имах случай когато отивам в динекспрес понеже пистовия ремък много ми плющеше и да видим от кво е и той ми вика да го натоваря като пусна светлини климатик и тнт и казва - я изфорсирай сега и гледа как изкача шайбата и почнаха да се вайкат и да се чудят и да ми обесняват че КЛИМАТИКА МИ Е РАЗВАЛЕН !!!!!! аз незнаех тогава за какво иде реч но отидох при бай Борис в плд и той ми обесни защо е направено така и от тогава пък вече да не ги чуя ::D

        Коментар


          #5
          crush написа:
          Под рязко потегляне имаш предвид вдигане на високи обороти и рязко отпускане на съединител ли?? Защото ако е така е нормално да ти изключи. АКо обаче потегляш нормално и компресорът изключва и то се случва често най-вероятната причина е, че климатикът е препълнен. Компресорът не трябва да изключва/включва през няколко секунди.
          Нямах това в предвид. Например от ниски обороти предвижваш рейката на ГНП малко по рязко демeк подаваш газ, ама не плавно, тогава изключва електромагнита на компресора
          BRAVO 1,9 TD

          Коментар


            #6
            е да де и аз за това говоря

            Коментар

            Working...
            X