Понеже скоро не ми се е налагало да пълня резервоара догоре ,а сега ми предстоят пътувания до София и ако имам възможност до срещата на Милеви скали го напълних.Завъртам в положение конткат и хоп стрелката подскочи нагоре зачуди се и падна на нула и лампата свети.Покарах така 1 км. и като видях ,че не се оправя спрях изгасих после вкл’чих отново на контакт и се оправи ,но пак не показва пълно докрай макар да си зареждах сам и напълних до гърловината.Сещам се имаше нещо писано във форума ,че след демонтаж на сонда трябва да се направи нещо за да показва точно уреда ,но не съм сигурен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мареа ТД100 уреда за количеството на горивото-ОПРАВЕНО
Collapse
X
-
BAI MILE написа::D братле извади и почисти сондатаFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Нз ама аз като я видях за 1ви път направо изтръпнах карам си и гледам как пада от средата до долу.Така 3-4 дена се мяткаше като луда.Тука 1 колега ми беше обяснил там за 1 деления да ги оправям, и таман се бях нагласил да почвам да ровичкам и стрелката сама си се оправи.От тогава 4-5 месеца някъде не ми е правила проблеми.И проблема ти е май същия като моя-някви графитени деления не правели добър контакт с няква пластинкаТря'а напиша нещо тука, нали
Коментар
-
Tornado написа:BAI MILE написа::D братле извади и почисти сондата
Коментар
-
naskobg написа:Колега, знам че си на ясно със свалянето и почистването, така че съвети от рода "почисти си сондата" няма да давам. Хрумва ми нещо друго. Каква е вероятността при демонтажа или при монтажа да се е изкривило малко телчето, държащо поплавъка? Тогава си мисля, че може да ти даде такова отклонение.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:naskobg написа:Колега, знам че си на ясно със свалянето и почистването, така че съвети от рода "почисти си сондата" няма да давам. Хрумва ми нещо друго. Каква е вероятността при демонтажа или при монтажа да се е изкривило малко телчето, държащо поплавъка? Тогава си мисля, че може да ти даде такова отклонение.
Коментар
-
Колегата с ,,телчето" явно има в предвид четките, закрепени на поплавъка. При демонтаж и монтаж в инвънсервизни условия, много често се случва да се изкривят пластините на четките и да не контактуват правилно със съпротивлителната пътечка. Това съединение е малко трудно при монтаж и се наложи и аз да го оправям на два пъти. Ако се внимава и се работи с предварително изготвени приспособления, няма проблем после в работата. Също така е важно двете пружини в поплавъковата камера да са точно оразмерени и да не са уморени. Долната и горната пружини, действат в посока една срещу друга и по този начин неутрализират тежеста на поплавъка, за да може да плува в тясното пространство на камерата.. Т.ест имат роля на балансиращи елементи. Препоръчително е да се разтеглят малко или да се сменят. Много е важен и малкия отвор на дъното на камерата, да не е запушен или с увеличено сечение, тъй като той има определена пропускателна способност, която оказва голямо влияние върху точноста на показанията. Според мен цялата конструкция не е удачно проектирана, но ижинерите на Фабрика Италиано Аутомобиле Торино, така са го измислили.Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Колегата с ,,телчето" явно има в предвид четките, закрепени на поплавъка. При демонтаж и монтаж в инвънсервизни условия, много често се случва да се изкривят пластините на четките и да не контактуват правилно със съпротивлителната пътечка. Това съединение е малко трудно при монтаж и се наложи и аз да го оправям на два пъти. Ако се внимава и се работи с предварително изготвени приспособления, няма проблем после в работата. Сшо така е важно двете пружини в поплавъковата камера да са точно оразмерени и да не са уморени. Долната и горната пружини действат в посока една срещу друга и по този начин неутрализират тежеста на поплавъка, за да може да плува в тясното пространство на камерата. Т.ест имат роля на балансиращи елементи. Много е важен малкия отвор на дъното на камерата да не е запушен или с увеличено сечение, тъй като той има определена пропускателна способност, която оказва голямо влияние върху точноста на показанията.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:iuly_vn написа:Колегата с ,,телчето" явно има в предвид четките, закрепени на поплавъка. При демонтаж и монтаж в инвънсервизни условия, много често се случва да се изкривят пластините на четките и да не контактуват правилно със съпротивлителната пътечка. Това съединение е малко трудно при монтаж и се наложи и аз да го оправям на два пъти. Ако се внимава и се работи с предварително изготвени приспособления, няма проблем после в работата. Сшо така е важно двете пружини в поплавъковата камера да са точно оразмерени и да не са уморени. Долната и горната пружини действат в посока една срещу друга и по този начин неутрализират тежеста на поплавъка, за да може да плува в тясното пространство на камерата. Т.ест имат роля на балансиращи елементи. Много е важен малкия отвор на дъното на камерата да не е запушен или с увеличено сечение, тъй като той има определена пропускателна способност, която оказва голямо влияние върху точноста на показанията.
Коментар
-
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар