Искам да се извиня предварително, ако темата ми не е в правилния раздел. А иначе имам следния проблем - от известно време забелязах че когато датчика, който отчита налягането на маслото е някаде по средата и по нагоре, колата си върви доста добре и не се налага да натискам педала за да набира по-бързо, но това е само в началото докато не загрее съвсем и стрелката на датчика падне. Ако пък реша да включа климатик нещата стават още по зле. падат оборотите ,а налягането на маслото пада под първата черта. Тогава едва потеглям и нещата се оправят при около 2000 об./мин. като се включи турбината. Та вапроса ми е на какво мойе да се дължи тая мъка или за тази колица си е нормално?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Показания на датчика за масло - Фиат Пунто 1.7ТД 1996г
Collapse
X
-
Re: Показания на датчика за масло - Фиат Пунто 1.7ТД 1996г
zaprin написа:Искам да се извиня предварително, ако темата ми не е в правилния раздел. А иначе имам следния проблем - от известно време забелязах че когато датчика, който отчита налягането на маслото е някаде по средата и по нагоре, колата си върви доста добре и не се налага да натискам педала за да набира по-бързо, но това е само в началото докато не загрее съвсем и стрелката на датчика падне. Ако пък реша да включа климатик нещата стават още по зле. падат оборотите ,а налягането на маслото пада под първата черта. Тогава едва потеглям и нещата се оправят при около 2000 об./мин. като се включи турбината. Та вапроса ми е на какво мойе да се дължи тая мъка или за тази колица си е нормално?
Коментар
-
specialista написа:Не бе колега запознати сме,ама що сега пак трябва едни и същи приказки да се пишат.То нови членове ще има постоянно. За задвижването на климатика отива толкова енергия че сигурно няма да ми повярваш.Нормално е да е спъната докато се разгони мотора.Fiat Punto 1.7TD ELX
Коментар
-
crazyjoe написа:При мен с климатик ,градско също имам чувството че ще изгасне
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар