Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Форсиране на дизелов двигател - опасно ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Пич ти явно четеш бавно!Що си мислиш че която и да било русокоска ще задава твоите въпроси?Тя просто ще си кара както си знае и ако се повреди нещо то виновен ще е конструктора който е създал колата.Именно поради тази причина конструкторите предвиждат всичко и изпитват машините си преди да ги поверят в ръцете ни.Всички повреди по колите ни се случват защото:1. неса нови;2 несе подържат и обслужват според технологичните карти;3.вече са в БГ и да му мислят как и колко ще вървят що то ги чака следващия собственик а именно Вторични суровини.

    Коментар


      #17
      Няма риск колега, ограничението е сметнато, така че да пази целия двигател.

      Коментар


        #18
        vasilvalchev написа:
        Ограничител хубаво че има.. А при ТД принципно какви обороти трябва да набере двигателя за да включи турбината и какви са рисковете за нея при много високи обороти ?
        За турбото при моите наблюдения трябва двигатела да е поне на средни обороти и няма страшно при него защото си има изпускателен клапан който се отваря при превишаване на налягането на въздуха за това и свири ако си забелязъл.
        Fiat Punto`04 1.2 60hp.
        Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
        ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

        Коментар


          #19
          Ясно... Ще ме извинявате за тъпите въпроси(заради поста по-горе), но бъкел не разбирам от дизелови двигатели Само с бензинки съм се занимавал, та това е и причината да "питам като блондинка".

          Коментар


            #20
            и от мен един въпрос, молянайстина ли е опасно дизел или турбо-дизел, да се пали на скорост ?? имам 1.9ТД на типо/темпра мотора и за 2ри път ми се налага подобна манипулация.. ако ми се случи 3ти да търся ли алтернатива или може да си бутам на воля?? още 1 въпрос.. маторя защитен ли е от близка среща на бутало с клапани ? мерси предварителнопоздрави!

            Коментар


              #21
              Значи за дизел е направо забранено да се пали на скорост защото натоварването на ремака е срашно голяма и ако се скъса смятай какво ще стане в цилиндрите.А пък ако няма на къде на 4 5 предавка с полусаединител да може да направи компресия да разбие маслото по плавно да запали да не е ударно.
              Fiat Punto`04 1.2 60hp.
              Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
              ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

              Коментар


                #22
                ужас.. ;(

                Коментар


                  #23
                  Досега никога не ми се е налагало да паля дизел на бутане, но ще си имам едно наум. Благодаря и от мен за полезната информация!

                  Коментар


                    #24
                    kal0yanch40 написа:
                    Значи за дизел е направо забранено да се пали на скорост защото натоварването на ремака е срашно голяма и ако се скъса смятай какво ще стане в цилиндрите.А пък ако няма на къде на 4 5 предавка с полусаединител да може да направи компресия да разбие маслото по плавно да запали да не е ударно.
                    Колега, сега ако земеш и да обясниш защо "натоварването на ремака е срашно голямо" при дизела и каква е разликата с бензиновото газоразпределение и какво върти тоя ремък при двата вида двигатели и каква му е връзката на тоя ремък с вида на използваното гориво ще ти бъда много признателен.

                    Коментар


                      #25
                      Разлика в компресията е първото за което се сещам.

                      Коментар


                        #26
                        Е той всмукателния клапан се отваря когато буталото се движи надолу, така че няма значение каква е компресията. При изпускателните клапани също не ми се вярва да е от такова значение.
                        FIAT Bravo JTD GT '99

                        Коментар


                          #27
                          Нали винаги има един цилиндър,който нагнетява.

                          Коментар


                            #28
                            Той като нагнетява и двата клапана са затворени. Това какво общо има с натоварването на ремъка.
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              #29
                              Ами кажете тогава защо при дизела не може,а при бензина да. Не споря,просто така си го обяснявах.

                              Коментар


                                #30
                                kal0yanch40 написа:
                                Значи за дизел е направо забранено да се пали на скорост защото натоварването на ремака е срашно голяма и ако се скъса смятай какво ще стане в цилиндрите.А пък ако няма на къде на 4 5 предавка с полусаединител да може да направи компресия да разбие маслото по плавно да запали да не е ударно.
                                бре, тези дизели с как така с ангренажите ги палите?!?!?roflпри палене на стартер - усилието се подава към маховика , чрез въртене на стартера , зацепен към маховика със зъбно колелопри палене на скорост се подава усилие ПАК към маховика ,чрез въртене на съединителя (през ск.кутия и през полуоски) и ОТКЪДЕ е разликата в натоварване на ангренажа МОЛЯ ОБЯСНЕТЕ МИ КАТО НА ИДИОТ !!!

                                Коментар

                                Working...
                                X