Airfan написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Задържане" при рязко подаване на газ- jtd 1,9
Collapse
X
-
-
Stefan Hadjov написа:Airfan написа:....ако тези мазнотии се откъснат и навлезнат навътре в колектора и цилиндъра.
Коментар
-
Airfan написа:Stefan Hadjov написа:Airfan написа:....ако тези мазнотии се откъснат и навлезнат навътре в колектора и цилиндъра.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Натрупващите се мрасотии са сажди отделящи се при повече подадено гориво.А това е неминуемо след Ремап.Колкото повече гориво,толкова повече сажди,толкова повече отложени гадости примесени с високотемпературни маслени окиси в резултат от повишената температура от повечето подадено гориво.Въобще една нередност предизвиква две други.Ако това не го разбираш е излишно да коментираме тази система.Ремапа има общо не само с тази система,но и с други системи.Когато е всичко така както го е направила фирмата е излишно изключването на тази система,защото тя се изключва по програма,когато е необходимо и клапата никога не блокира.За четвърти път ти го казвам.А ти на твоята кола може да си правиш каквото си искаш.Сигурен съм,че си махнал катализатора,поставил си псевдоспортен филтър и кой знае колко още подобни небивалици.Такива като тебе са ми познати,но недей да агитираш и други да си развалят колите и стават замърсители на въздуха у нас.Достатъчно всичко у нас е замърсено за да се прави допълнително.
Коментар
-
vsd написа:Stefan Hadjov написа:Натрупващите се мрасотии са сажди отделящи се при повече подадено гориво.А това е неминуемо след Ремап.Колкото повече гориво,толкова повече сажди,толкова повече отложени гадости примесени с високотемпературни маслени окиси в резултат от повишената температура от повечето подадено гориво.Въобще една нередност предизвиква две други.Ако това не го разбираш е излишно да коментираме тази система.Ремапа има общо не само с тази система,но и с други системи.Когато е всичко така както го е направила фирмата е излишно изключването на тази система,защото тя се изключва по програма,когато е необходимо и клапата никога не блокира.За четвърти път ти го казвам.А ти на твоята кола може да си правиш каквото си искаш.Сигурен съм,че си махнал катализатора,поставил си псевдоспортен филтър и кой знае колко още подобни небивалици.Такива като тебе са ми познати,но недей да агитираш и други да си развалят колите и стават замърсители на въздуха у нас.Достатъчно всичко у нас е замърсено за да се прави допълнително.
Коментар
-
vsd написа:Stefan Hadjov написа:Винаги се запъваш и спориш независимо дали си прав или не.
Коментар
-
Ами въпроса ми беше съвсем различен от това което ми отговори ама мерси. А тези които имат проблем с клапата и всичко им е фабрично по колата, какво да правят. За пореден път ти пиша че повечето хора с проблемно егр са със сток коли. Не знам защо си се хванал с този ремап и филтър и т.н. Качествено направения ремап, води до по-малко сажди така че забрави той да е причина за замърсяване на клапата. В крайна сметка понеже ти нямаш проблем, значи никой не може да има, а ако някой име а защото му е гадно маслото, има ремап, филтър или си е махнал катализатора и т.н.
Коментар
-
vsd написа:Ами въпроса ми беше съвсем различен от това което ми отговори ама мерси. А тези които имат проблем с клапата и всичко им е фабрично по колата, какво да правят. За пореден път ти пиша че повечето хора с проблемно егр са със сток коли. Не знам защо си се хванал с този ремап и филтър и т.н. Качествено направения ремап, води до по-малко сажди така че забрави той да е причина за замърсяване на клапата. В крайна сметка понеже ти нямаш проблем, значи никой не може да има, а ако някой име а защото му е гадно маслото, има ремап, филтър или си е махнал катализатора и т.н.
Коментар
-
Според http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation при дизелите намалението на вредните емисии от EGR системата е до 50%Затова аз предпочитам да почиствам и системата да функционира на моята кола.Който иска да я скопява - да си решава сам.Ето текста в оригинал:furthermore, since diesels always operate with excess air, they benefit from EGR rates as high as 50% (at idle, where there is otherwise a very large amount of excess air) in controlling NOx emissionsИ още един материал
Коментар
-
При моята Брава която 1,9 JTD 105к.с.се получи следното-след 4000 оборота гасне и ми светва червената лампа на инжекциона след което гасне.Тези пристъпници от Боша ми казахе,че е "регулатор за системно налягане на помпата" след което го смених и няма промяна,сега друг майстор ми казва,че е помпата която е много скъпа.НЕ ЗНАМ КАКВО ДА ПРАВЯ!МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ ДА НЕ СЕ НАБУТВАМ ПОВЕЧЕ!!!!!!!!!!!Предварително БЛАГОДАРЯ!!!!!!!!!!!
Коментар
-
Колеги няма смисъл да спорите истината според мен е , че на всеки двигател му се отразява по различен начин спирането на въпросният клапан. Аз си я купих моята със запушен ( запушен от италианеца) имах въпросното придърпване между 1200-1500 об/м и беше много директна при подаване и отнемане на газта. Махнах тапата на клапана и сега много по добре се усеща двигателя. А това, че някой си е отворил клапана и е видял яко гнас е съвсем нормално, все пак не е нов автомобил ами на няколко 100-200 ако не и отгоре хиляди километра. Не мисля, че е проблем през 20-30 хил да се почиства системата, аз лично тези профилактики си ги правя при смяна масло + филтри.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар