Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"Задържане" при рязко подаване на газ- jtd 1,9

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Airfan написа:
    ....ако тези мазнотии се откъснат и навлезнат навътре в колектора и цилиндъра.
    Ти ако знаеш какви гадости и мръсотии непрекъснато ти влизат в цилиндрите,въобще не би го коментирал това.Както влизат,така и излизат.Колкото повече влизат,толкова по малко отлагания ще имаш по целия всмукателен тракт.Гледай така да го направиш,че всичко да влиза в цилиндрите и по колекторите да е метален блясък.Тогава режима на работа ти е добър.Има ли натрупвания на мръсотии,значи има нещо гнило.

    Коментар


      #62
      Stefan Hadjov написа:
      Airfan написа:
      ....ако тези мазнотии се откъснат и навлезнат навътре в колектора и цилиндъра.
      Ти ако знаеш какви гадости и мръсотии непрекъснато ти влизат в цилиндрите,въобще не би го коментирал това.Както влизат,така и излизат.Колкото повече влизат,толкова по малко отлагания ще имаш по целия всмукателен тракт.Гледай така да го направиш,че всичко да влиза в цилиндрите и по колекторите да е метален блясък.Тогава режима на работа ти е добър.Има ли натрупвания на мръсотии,значи има нещо гнило.
      Преди да затапя ЕГР-а навътре имаше метален блясък с лек черен филм - мазен, а на входа беше яко струпване на черна мазна кал. Изчистих колкото успях и от тогава не съм поглеждал. Обаче в събота ще погледна пак, за да видя как е сега.

      Коментар


        #63
        Airfan написа:
        Stefan Hadjov написа:
        Airfan написа:
        ....ако тези мазнотии се откъснат и навлезнат навътре в колектора и цилиндъра.
        Ти ако знаеш какви гадости и мръсотии непрекъснато ти влизат в цилиндрите,въобще не би го коментирал това.Както влизат,така и излизат.Колкото повече влизат,толкова по малко отлагания ще имаш по целия всмукателен тракт.Гледай така да го направиш,че всичко да влиза в цилиндрите и по колекторите да е метален блясък.Тогава режима на работа ти е добър.Има ли натрупвания на мръсотии,значи има нещо гнило.
        Преди да затапя ЕГР-а навътре имаше метален блясък с лек черен филм - мазен, а на входа беше яко струпване на черна мазна кал. Изчистих колкото успях и от тогава не съм поглеждал. Обаче в събота ще погледна пак, за да видя как е сега.
        Махни затапването,карай известно време както е фабрично и след това провери дали е зацапано и колко.И дали ти е блокирала клапата.Сигурен съм,че всичко ще е ОК.

        Коментар


          #64
          Stefan Hadjov написа:
          Натрупващите се мрасотии са сажди отделящи се при повече подадено гориво.А това е неминуемо след Ремап.Колкото повече гориво,толкова повече сажди,толкова повече отложени гадости примесени с високотемпературни маслени окиси в резултат от повишената температура от повечето подадено гориво.Въобще една нередност предизвиква две други.Ако това не го разбираш е излишно да коментираме тази система.Ремапа има общо не само с тази система,но и с други системи.Когато е всичко така както го е направила фирмата е излишно изключването на тази система,защото тя се изключва по програма,когато е необходимо и клапата никога не блокира.За четвърти път ти го казвам.А ти на твоята кола може да си правиш каквото си искаш.Сигурен съм,че си махнал катализатора,поставил си псевдоспортен филтър и кой знае колко още подобни небивалици.Такива като тебе са ми познати,но недей да агитираш и други да си развалят колите и стават замърсители на въздуха у нас.Достатъчно всичко у нас е замърсено за да се прави допълнително.
          ВЪЗДЪРЖАЙ СЕ ОТ КВАЛИФИКАЦИИ, КОЙ И КАКВО ТИ Е ПОЗНАТО.Спри да пишеш за този ремап, защото за пореден път се убеждавам че не знаеш какво точно се прави при ремап. Защо клапите болкират на коли без ремап. Единствено на Оги беше леко заяла отворена и то преди да се ремапне. Прочети малко форума и то не само този да видиш дали клапите НИКОГА не блокират. По-смешно твърдение няма. Направо е абсурдно това което написа.Тази снимка, което съм сложил според теб на ремапната кола ли е.Това с природата го остави настрана. Обясних ти защо ползата от тази система като цяло не е повече от 2-3% по-малко газове. Като си загрижен си продай няколкото коли които беше писал че имаш и почни да караш колело.А от общите приказки, с които се аргументираш не разбрах защо си развалям колата като си спра егр-то.Пак ти казвам, последните ти 5 поста целят единствено обиди, а същевременно не казваш нищо. Спри се.
          FIAT Bravo JTD GT '99

          Коментар


            #65
            Stefan Hadjov написа:
            Махни затапването,карай известно време както е фабрично и след това провери дали е зацапано и колко.И дали ти е блокирала клапата.Сигурен съм,че всичко ще е ОК.
            Е той преди да го запуши нефабрично ли е карал според теб. Неговата кола е сток. Няма ремап.
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #66
              vsd написа:
              Stefan Hadjov написа:
              Натрупващите се мрасотии са сажди отделящи се при повече подадено гориво.А това е неминуемо след Ремап.Колкото повече гориво,толкова повече сажди,толкова повече отложени гадости примесени с високотемпературни маслени окиси в резултат от повишената температура от повечето подадено гориво.Въобще една нередност предизвиква две други.Ако това не го разбираш е излишно да коментираме тази система.Ремапа има общо не само с тази система,но и с други системи.Когато е всичко така както го е направила фирмата е излишно изключването на тази система,защото тя се изключва по програма,когато е необходимо и клапата никога не блокира.За четвърти път ти го казвам.А ти на твоята кола може да си правиш каквото си искаш.Сигурен съм,че си махнал катализатора,поставил си псевдоспортен филтър и кой знае колко още подобни небивалици.Такива като тебе са ми познати,но недей да агитираш и други да си развалят колите и стават замърсители на въздуха у нас.Достатъчно всичко у нас е замърсено за да се прави допълнително.
              ВЪЗДЪРЖАЙ СЕ ОТ КВАЛИФИКАЦИИ, КОЙ И КАКВО ТИ Е ПОЗНАТО.Спри да пишеш за този ремап, защото за пореден път се убеждавам че не знаеш какво точно се прави при ремап. Защо клапите болкират на коли без ремап. Единствено на Оги беше леко заяла отворена и то преди да се ремапне. Прочети малко форума и то не само този да видиш дали клапите НИКОГА не блокират. По-смешно твърдение няма. Направо е абсурдно това което написа.Тази снимка, което съм сложил според теб на ремапната кола ли е.Това с природата го остави настрана. Обясних ти защо ползата от тази система като цяло не е повече от 2-3% по-малко газове. Като си загрижен си продай няколкото коли които беше писал че имаш и почни да караш колело.А от общите приказки, с които се аргументираш не разбрах защо си развалям колата като си спра егр-то.Пак ти казвам, последните ти 5 поста целят единствено обиди, а същевременно не казваш нищо. Спри се.
              Аз карам и колело във всеки момент,когато имам възможност за това.Може това да се случи и с фабрична кола ако работи не в добър режим и с не добри масла.Никой не знае преди купуването на колата как и от кого е ползвана и в какво състояние я купува.Знаеме колите от Италия в какво състояние идват.А това за ползата от 2-3%,само ти можеш да го кажеш,но аз не искам да го коментирам.Хората правят усложнения с механика,клапани,обратни връзки,електронно управление само за 2% полза.След като се чудят от къде как колата да струва по малко.За тебе аз винаги нищо не казвам ,защото винаги ти не можеш да разбереш и вникнеш какво точно е казано.Винаги се запъваш и спориш независимо дали си прав или не.

              Коментар


                #67
                Stefan Hadjov написа:
                Винаги се запъваш и спориш независимо дали си прав или не.
                Даааа бе, и много странно защо само с теб
                Прикачени файлове
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #68
                  Искаш ама аз мойта я спрях отдавна
                  "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                  ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                  Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                  Коментар


                    #69
                    vsd написа:
                    Stefan Hadjov написа:
                    Винаги се запъваш и спориш независимо дали си прав или не.
                    Даааа бе, и много странно защо само с теб
                    Аз имам отговор на въпроса....Аз не съм си изключил ЕЖР-а и нямам намерение никакво да го изключвам.И нямам проблеми с него.И не ми липсва мощност,когато искам да я получа.Не ми заяжда клапата.Проверявал съм я от любопитство.След купуването на колата съм я отварял за евентоална профилактика.И не съм си махнал катализатора.И не съм си турил "спортен" филтър.И не съм си правил Ремап.Единственото което съм променил от фабричното изпълнение е това,че съм направил Резистортунинг на някои датчици с оглед по нисък разход на гориво.Уважавам и предпочитам фабричното състояние на колата.По високата мощност не ме блазни .Фабричната ми е достатъчна.И за това нямам излишни проблеми.

                    Коментар


                      #70
                      Ами въпроса ми беше съвсем различен от това което ми отговори ама мерси. А тези които имат проблем с клапата и всичко им е фабрично по колата, какво да правят. За пореден път ти пиша че повечето хора с проблемно егр са със сток коли. Не знам защо си се хванал с този ремап и филтър и т.н. Качествено направения ремап, води до по-малко сажди така че забрави той да е причина за замърсяване на клапата. В крайна сметка понеже ти нямаш проблем, значи никой не може да има, а ако някой име а защото му е гадно маслото, има ремап, филтър или си е махнал катализатора и т.н.
                      FIAT Bravo JTD GT '99

                      Коментар


                        #71
                        vsd написа:
                        Ами въпроса ми беше съвсем различен от това което ми отговори ама мерси. А тези които имат проблем с клапата и всичко им е фабрично по колата, какво да правят. За пореден път ти пиша че повечето хора с проблемно егр са със сток коли. Не знам защо си се хванал с този ремап и филтър и т.н. Качествено направения ремап, води до по-малко сажди така че забрави той да е причина за замърсяване на клапата. В крайна сметка понеже ти нямаш проблем, значи никой не може да има, а ако някой име а защото му е гадно маслото, има ремап, филтър или си е махнал катализатора и т.н.
                        Не,не ти пак не си разбрал какво съм искал да кажа.Вероятно колата е дошла на многото километри при покупката и неясно как експлоатирана и от кого и за това е имало проблеми.В Италия знаеш как,какви и на колко се сменят масла.След почистване и профилактика и коректно обслужване без излишни "подобрения"с фабрични настройки няма да има никакви проблеми по ЕЖР-а.Аз познавам не един и двама такива.А споменавам всички останали неща,защото не удобрявам и смятам че са водещи до бъдещи проблеми.Но в края на краищата,го приеми като съвет.Всеки сам си решава какво да прави по колата си.БНе налагам на никого мнението си.Само го изказвам.

                        Коментар


                          #72
                          Според http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation при дизелите намалението на вредните емисии от EGR системата е до 50%Затова аз предпочитам да почиствам и системата да функционира на моята кола.Който иска да я скопява - да си решава сам.Ето текста в оригинал:furthermore, since diesels always operate with excess air, they benefit from EGR rates as high as 50% (at idle, where there is otherwise a very large amount of excess air) in controlling NOx emissionsИ още един материал

                          Коментар


                            #73
                            При моята Брава която 1,9 JTD 105к.с.се получи следното-след 4000 оборота гасне и ми светва червената лампа на инжекциона след което гасне.Тези пристъпници от Боша ми казахе,че е "регулатор за системно налягане на помпата" след което го смених и няма промяна,сега друг майстор ми казва,че е помпата която е много скъпа.НЕ ЗНАМ КАКВО ДА ПРАВЯ!МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ ДА НЕ СЕ НАБУТВАМ ПОВЕЧЕ!!!!!!!!!!!Предварително БЛАГОДАРЯ!!!!!!!!!!!

                            Коментар


                              #74
                              Колеги няма смисъл да спорите истината според мен е , че на всеки двигател му се отразява по различен начин спирането на въпросният клапан. Аз си я купих моята със запушен ( запушен от италианеца) имах въпросното придърпване между 1200-1500 об/м и беше много директна при подаване и отнемане на газта. Махнах тапата на клапана и сега много по добре се усеща двигателя. А това, че някой си е отворил клапана и е видял яко гнас е съвсем нормално, все пак не е нов автомобил ами на няколко 100-200 ако не и отгоре хиляди километра. Не мисля, че е проблем през 20-30 хил да се почиства системата, аз лично тези профилактики си ги правя при смяна масло + филтри.

                              Коментар

                              Working...
                              X