Как да няма - ако иска периодично чистене - се чисти Ако се е повредил се купува резервна част.Нали затова компютърът диагностицира работата на клапана и ако той не работи в норми се записва грешка.При мен такава грешка се записва рядко (особено след като почистих контактите на електромагничния клапан) ... значи системата функционира.Не става дума да сменяме дизелите а да ги поддържаме в нормите за които са предназначени. Това че в България никой не следи за вредните емисии не значи че трябва да махаме този клапан ей така по дефаулт дори и в случаите в които работи. Дали е панацея - ами какво като не е но щом е сложен на двигателя - значи изпълнява някаква роля.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Задържане" при рязко подаване на газ- jtd 1,9
Collapse
X
-
Не е така, защото можеш да изчистиш само клапана. Колекторите кой от нас си ги е чистил и колко лесно сава това. Не знам колко струва при нас клапана, но на друга кола като ти кажат примерно 600лв. за клапан, ще ги дадеш ли? И то на кола, която струва под 5000лв. Тук говоря за друга марка, не за фиат.Провери дали колата ти влиза в нормите за изгорели газове със и без егр и тогава ще говорим
Коментар
-
vsd написа:Провери дали колата ти влиза в нормите за изгорели газове със и без егр и тогава ще говорим
Коментар
-
Аз за какво говоря, ти за какво си пишеш. Ама няма значение. И не, не се обиждам на българин, просто прочети малко чужди форуми. Не мисли че като се прави в БГ, не се прави в други страни. Да не мислиш че ние сме измислили запушването на егр. И за кви специалисти и лаборатирии ми говориш. Сляпото робуване на "инженерите" е глупаво. Ако те измисляха всичко да работи перфектно и завинаги, нямаше да го има тоя форум. Тея инженери да не са богове някви? Опитваш се да извъртиш темата и си говориш общи приказки. Кажи ми технически защо да си отпуша егр-то. Аз ти казах защо да си го запушиш, пък от там нататък всеки сам си преценява. Не съм тръгнал никой да го бия по главата да си го запушва. И не ми прави някви глупави психологически изводи, които нямат нищо общо със ситуацията. Ако ти се чувстваш така и такъв, честито. Аз не съм.Направи един тест на колата със и без егр. Тогава ще си говорим. Не скачай като като бясно куче. За пореден път се опитвам да водя нормален коментар, а ти го првръщаш в любимия ти спор и почваш да категоризираш и да правиш изводи за цялата нация. Ми пиши си, изглежда на никой не пречиш. Успех
Коментар
-
Без ЕГР няма как да влезе - нали затова е сложен. Ако влизаше в нормите без клапан то и конструкторите нямаше да го сложат.Някъде четох че зимата този клапан бил полезен защото именно чрез него се достига температурния режим на двигателя по най оптимален начин.Спора наистина е безсмислен.Моето мнение е че не е добра идея да се дава съвет - "всички махайте клапаните. без значение работят или не. те не помагат във вървежа значи са излишни".Аз лично обичам всичко по колата да ми е ОК в степента в която мога да си го позволя. Просто някакси ми е кофти ако знам че имам навряна ламарина там където не и е мястото.
Коментар
-
ilkor написа:Без ЕГР няма как да влезе - нали затова е сложен. Ако влизаше в нормите без клапан то и конструкторите нямаше да го сложат.Някъде четох че зимата този клапан бил полезен защото именно чрез него се достига температурния режим на двигателя по най оптимален начин.Спора наистина е безсмислен.Моето мнение е че не е добра идея да се дава съвет - "всички махайте клапаните. без значение работят или не. те не помагат във вървежа значи са излишни".
Коментар
-
@vsdОт целия коментар не ми стана ясно защо трябва да се изключва принудително,след като по програма се изключва от софтуера,точно когато ти трябва най голяма мощност-над 3000 об и над 75% подадена газ.А работата му на средни режими,които са преобладаващите в градски условия са очевидно много полезни,защото отделя над 50% по малко NOx с включен ЕЖР,и тогава не се нуждаеш от върхови мощности.Излиза,че всичко това е безсмислица.Или прилагаш недоказаната презумция,че на всиочки коли които са стари,трябва да се премахне тази система,както разбира се и катализатора.Което абсолютно не е верно.Отново нашенска логика.
Коментар
-
Абе стига с този катализатор. Никой не говори за него. Егр не носи над, а под 50% намалени емисии, като реалната цифра е по-ниска. В градски условия средните режими на натоварване не преобладават, а обратното. Това е вярно за извънградско, а не за градско. А си я изключваш заради горната снимка. Заради натрупаните сажди, клапата заяжда и не може да се затвори и еку-то не може да спре системата. Това сме го писали 100 пъти поне. Чети малко поне. Нали в крайна сметка това е причината като дадеш газ, колата да се чуди 15 секунди кво да прави. Сега не почвай да ми обясняваш че има още 20 причини за това. Знам че има, но най-често егр е проблема.
Коментар
-
vsd написа:Абе стига с този катализатор. Никой не говори за него. Егр не носи над, а под 50% намалени емисии, като реалната цифра е по-ниска. В градски условия средните режими на натоварване не преобладават, а обратното. Това е вярно за извънградско, а не за градско. А си я изключваш заради горната снимка. Заради натрупаните сажди, клапата заяжда и не може да се затвори и еку-то не може да спре системата. Това сме го писали 100 пъти поне. Чети малко поне. Нали в крайна сметка това е причината като дадеш газ, колата да се чуди 15 секунди кво да прави. Сега не почвай да ми обясняваш че има още 20 причини за това. Знам че има, но най-често егр е проблема.
Коментар
-
Стефане, ремапа няма абсолютно нищо общо с егр и не е причина той. Не извъртай нещата. Това че при теб няма проблем, не значи че всички други няма да имат проблем. На каква кола нямаш проблем.Маслата също не са причина. Дори и да са, както каза Airfan, караме стари коли. Никой не знае как са поддържани преди това.
Коментар
-
Да, моята все още не е ремапната и е с версия 2 на фабричния софтуер. От както я имам сменям маслото на 8-8500 км. Въпреки това имаше много мазна кал насъбрана от ЕГР-а. Заради това, докато не се затегнат изискванията ще карам със запушен ЕГР, тъй като не съм толкова богат, за да ремонтирам двигател ако тези мазнотии се откъснат и навлезнат навътре в колектора и цилиндъра.
Коментар
-
vsd написа:Стефане, ремапа няма абсолютно нищо общо с егр и не е причина той. Не извъртай нещата. Това че при теб няма проблем, не значи че всички други няма да имат проблем. На каква кола нямаш проблем.Маслата също не са причина. Дори и да са, както каза Airfan, караме стари коли. Никой не знае как са поддържани преди това.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар