Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Загрява след смяна на термостат съмнения за гарнитура.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: rezultat

    Аз имам подобен проблем на марея ТД100. За 2-ри път в рамките на 2-3 седмици пукам маркуч и водата изтича, мотора остава без никакво водно охлаждане. Незнам от какво се дължи и защо се получава. Дайте съвет какво да правя.
    FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

    Коментар


      #17
      Re: rezultat

      slavy_ivanov написа:
      Аз имам подобен проблем на марея ТД100. За 2-ри път в рамките на 2-3 седмици пукам маркуч и водата изтича, мотора остава без никакво водно охлаждане. Незнам от какво се дължи и защо се получава. Дайте съвет какво да правя.
      колега виждам че си нов използвай търсачката и ще се изненадаш колко много е написано по въпроса но да ти кажа да бягаш при кадърен майстор да ти я провери основно защото може да е от много неща но най вероятното е гарнитура на главата и още по горемия проблем самата глава да се проверят задължително термостата, капачката на разширителния съд и още нещо което никой не гледа да проверят радиатора дали е чист в общи линий това е моето скромно мнение задължитерно си реши проблема защото лятото дойде и ще става все по топло

      Коментар


        #18
        здр колеги

        колеги аз лично едно разбрах аман от некадърници и за това си я направи сам и един колега който има инстромент за тази цел.1 нещо което е редно да се види ТЕРМОСТАТ и КАПАЧКА /моя бе задържал не се отваря и познайте какво става надува системата каде има загнило го пробива и ядове след ядове 4 пъти ме оставя на пътя смених тапи малки големи /2 нещо е да я следиш ако на място загрее и е добре а като си на ход и загрява пак и надува системата е гарнитура или глава /моята бе хем гарнитура хем и леко изметната глава хубавото бе че само е леко крива и се оправи след шлайфане поне е добре че не бе пукната.3 нещо което е важно за мен да е стегнато всичко както трябва ако един болт не е стегнат всичко отива на кино пак и така колеги това е което аз си изпатих 300 лева до тук да се надявам че няма да имам още ядове.
        Никога не си купувай кола ако не знаеш как да я буташ

        Коментар


          #19
          дам, не отлагайте, аз отлагах, отлагах и накрая скочих на над 1.5К лв...системни проверки на охладителната система, имат си ядове от време на време
          A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
          e30 forever!

          Коментар


            #20


            така е трябва да се проверява от време на време какво има под капака и какво трбва да му се сложи или добави .
            Никога не си купувай кола ако не знаеш как да я буташ

            Коментар


              #21
              Re: rezultat

              slavy_ivanov написа:
              Аз имам подобен проблем на марея ТД100. За 2-ри път в рамките на 2-3 седмици пукам маркуч и водата изтича, мотора остава без никакво водно охлаждане. Незнам от какво се дължи и защо се получава. Дайте съвет какво да правя.
              проверявал ли си да не би да надува маркучите? Въздушна възглавница може ли да причини това надуване,вече ще кажат останалите,аз не му разбирам толкова...но все ми се струва,че за да пука маркуч или маркучите са износени,или системата за охлаждане се получава налягане което избива по най-прекия път
              ex.Мареа ТД100

              Коментар


                #22
                Aко капачката е наред не може да спука маркуч. Тя е регулирана да изпуска налягане над 1атм.
                Fiat Marea TD100

                Коментар


                  #23
                  iuly_vn написа:
                  Aко капачката е наред не може да спука маркуч. Тя е регулирана да изпуска налягане над 1атм.
                  аз пък казвам че може от опит знам

                  Коментар


                    #24
                    уфф.. моята е с отворен термостат.. в задръстване държи 90-95 градуса а с по голяма скорост 65-75.. това ме дразни малко ама като чета не смея да сменя термостата.. знам ли дали предния собственик не го е избушил нарочно.. и май няма как да разбера преди да го сменяиначе по темата, от запушен радиатор също може да има такива ядове с избиване на охладителна течност

                    Коментар


                      #25
                      Disturbed написа:
                      уфф.. моята е с отворен термостат.. в задръстване държи 90-95 градуса а с по голяма скорост 65-75.. това ме дразни малко ама като чета не смея да сменя термостата.. знам ли дали предния собственик не го е избушил нарочно.. и май няма как да разбера преди да го сменяиначе по темата, от запушен радиатор също може да има такива ядове с избиване на охладителна течност
                      братле не го пипай температурите са ти добре доколкото си спомням тук във форума имаше няколко колеги който споделиха че лятото карат с отворен термостат а на есен като захладнее слагат нормално работещ термостат като стария се запазва за на пролет :D то може и зимата да си караш с отворения термостат но ще имаш много слабо парно така че моя съвет е карай така пък на есен си вземи един нов и всичко ще е на 6

                      Коментар


                        #26
                        ?

                        колега всичко ми е ясно но аз като съм с корпусен термостат и има пробелм като не работа както трябва
                        Никога не си купувай кола ако не знаеш как да я буташ

                        Коментар

                        Working...
                        X