Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Загрява след смяна на термостат съмнения за гарнитура.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Загрява след смяна на термостат съмнения за гарнитура.

    здравей те колеги имам следния проблем смених на скоро термостата и имам едно лошо чувство че май имам гарнетура за смянасмисал прави ми следния проблем като съм в грдаско няма проблем но като се засиля на някаде и колата загрее започва да ми изхвърля течноста завира от главата маркуча отива към разшерителя и за това ме навежда на мисалта че съм издухал гарнитура някои има ли е този проблем
    Никога не си купувай кола ако не знаеш как да я буташ

    #2
    Re: колеги имам проблем

    roby написа:
    здравей те колеги имам следния проблем смених на скоро термостата и имам едно лошо чувство че май имам гарнетура за смянасмисал прави ми следния проблем като съм в грдаско няма проблем но като се засиля на някаде и колата загрее започва да ми изхвърля течноста завира от главата маркуча отива към разшерителя и за това ме навежда на мисалта че съм издухал гарнитура някои има ли е този проблем
    Маркучите твърди ли са
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
    Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

    Коментар


      #3
      ami ne

      ами не са прекалено твърди но интересно защо завира иначе термостата отваря работи на място е добре и в един момент започва да избива вода през разшерителния съд.смених и капачката за всеки случаи.и пак не интересно
      Никога не си купувай кола ако не знаеш как да я буташ

      Коментар


        #4
        отиди в сервиз и направете СО проба така щтеси сигорен дали е гарнитура.
        тел.0897943620

        Коментар


          #5
          И без да ходиш в сервиз ти казвам че си за гарнитура.Успех и дано да е по леко!

          Коментар


            #6
            И аз мисля че е гарнитура, но като сменя термостата отворен ли беше или го сменя защото прегрява. Идеята ми е следната: Ако е прегрявала преди колата най вероятно си закъснял със смяната, но ако е бил останал отворен и колата не е загрявала достатъчно, като непосредствено преди това не е завирала, то има шанс да не е гарнитура а да е недобре обезвъздушена системата или ноеия ти термостат да е дефектен и да засяда.
            Fiat Marea TD100

            Коментар


              #7


              ами и преди това ми завираше и ми иби раждасали тапи смених и тях трабата от водната помпа и нея и след това след като завря за пореден път пипнах маркучите и тогара усетих че долния е стоден и тогава смених термостата със сменен термостат на място всичко добре работи но тръгна ли на дълаг път завира за 100км ми изхвърли 2 литра и за това си мисля за може и да е гарнетурата
              Никога не си купувай кола ако не знаеш как да я буташ

              Коментар


                #8
                колега гарнитура е мойта беше така

                Коментар


                  #9


                  взех днес гарнитура и дочерера ще я разглобяват та да видим какво ще стане гарнитура за главата и за капака съм взел
                  Никога не си купувай кола ако не знаеш как да я буташ

                  Коментар


                    #10
                    Провери главата на всяка цена за пукнатини, завира ли водата, отговорът е един... при мен гарнитурата беше наред, не беше духнала никъде, но главата беше пукната на две места...пп трябват ти и за изпускателен и всмукателен колектор, семеринг на разпределителен вал и други дреболии, с тези две трудно ще минеш... УСПЕХ
                    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                    e30 forever!

                    Коментар


                      #11
                      отговор

                      колеги за сега се оказва че на 3 целиндър е мремачкана гарнитурата пукнатини няма за сега утре ще има шлаиф и давим от там на каде
                      Никога не си купувай кола ако не знаеш как да я буташ

                      Коментар


                        #12
                        резулта ти

                        за сега имам избита гарнитура на 3 целинтър и леки кривини между 2 и 3 минах ме го на шлаифа и сега е ок довечера ще я сглобяваме дано всичко да е ок че ми писна
                        Никога не си купувай кола ако не знаеш как да я буташ

                        Коментар


                          #13
                          аз стоях 2 месеца без кола, рано ти е да ти писва пп а каква е колата, колега
                          A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                          e30 forever!

                          Коментар


                            #14
                            баце пиши за резултата защото аз си мисля че главата ти е спукана м/у другото къде ти гледаха главата за пукнатини и кривини дано не е някой гаражен майстор да я гледа на око - голяма грешка

                            Коментар


                              #15
                              rezultat

                              господа колата е 6 имаме си пробив между 2 и 3 цилиндър пробив и леко крива глава и сега е ок след като мина 100км ще ви пиша пак колата ми е пунто 1,7 96 година
                              Никога не си купувай кола ако не знаеш как да я буташ

                              Коментар

                              Working...
                              X