Това че си откачал датчика за температура е ясно. За неработещия дебитомер също. Датчика за газта обаче, ти провокира и останалите две грешки и реве за твърде ниски стойности на празен ход-Value Too Low. Завърти го така че да покаже от 11.7% до 21% максимално. Аз го позиционирам на 12.5-13%. Само не го върти никога до край на макс-над 21% че е опасно за компютъра като подадеш пълна газ. Така пише според производителя Лукас. Като го смениш и него или провериш и регулираш, ще спрат да се отчитат и останалите две грешки. Колкото до тоя датчик за газта, съпротивлението му между 1 и 3-ти пин, не трябва да превишава 6 до 8 килоома. Ако е над или под тия стойности е за изхвърляне. Четох за тоя датчик, че при неизправност,често е виновен за повреда в компютъра. Не знам защо, но предполагам, че при пробив се претоварва стабилизатора на 5V на компа и се повреждал и той.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Данни от тест с Виза на Мареа 1,9 ТД100.
Collapse
X
-
iuly_vn написа:Това че си откачал датчика за температура е ясно. За неработещия дебитомер също. Датчика за газта обаче, ти провокира и останалите две грешки и реве за твърде ниски стойности на празен ход-Value Too Low. Завърти го така че да покаже от 11.7% до 21% максимално. Аз го позиционирам на 12.5-13%. Само не го върти никога до край на макс-над 21% че е опасно за компютъра като подадеш пълна газ. Така пише според производителя Лукас. Като го смениш и него или провериш и регулираш, ще спрат да се отчитат и останалите две грешки. Колкото до тоя датчик за газта, съпротивлението му между 1 и 3-ти пин, не трябва да превишава 6 до 8 килоома. Ако е над или под тия стойности е за изхвърляне. Четох за тоя датчик, че при неизправност,често е виновен за повреда в компютъра. Не знам защо, но предполагам, че при пробив се претоварва стабилизатора на 5V на компа и се повреждал и той.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Ами незнам. Това си е твоя работа. Посочените стойности са от произодителя, Иначе тоя болт не е за това и от него се настройва стабилноста на работа на двигателя на прзен ход и от преминаване от високи към ниски обороти. Там се слага позиционер-калибър 2мм и от това разстояние, като се натисне лоста за газта, да започнат да се повишават оборотите. Оборотите се регулират пък от малкия винт зад тоя.Fiat Marea TD100
Коментар
-
След съботно-неделната подмяна на ГНП всичко е ОК и показателите от визата са същите.Имам два въпроса.1.Какво значение има дали датчика за педала на газта ще е на 9,7 % и на 12,5%?2.Какво ограничава маскималните обороти на около 4300-4800?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
колега ,не съм запознат точно с фиатите ,но при други тди та като vw на пример като се откачи дебитомера компа показва 1и съща стойност около 550.да не би да имаш проблем в инсталацията (скъсан кабел?)и затова в едни и същи режими стойностите на дебитомера да са едни и същи.аз бих проверил кабелите до дебитомера първо дали не са нещо прокъсани
Коментар
-
grandmen написа:колега ,не съм запознат точно с фиатите ,но при други тди та като vw на пример като се откачи дебитомера компа показва 1и съща стойност около 550.да не би да имаш проблем в инсталацията (скъсан кабел?)и затова в едни и същи режими стойностите на дебитомера да са едни и същи.аз бих проверил кабелите до дебитомера първо дали не са нещо прокъсаниFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:След съботно-неделната подмяна на ГНП всичко е ОК и показателите от визата са същите.Имам два въпроса.1.Какво значение има дали датчика за педала на газта ще е на 9,7 % и на 12,5%?2.Какво ограничава маскималните обороти на около 4300-4800?
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Tornado написа:След съботно-неделната подмяна на ГНП всичко е ОК и показателите от визата са същите.Имам два въпроса.1.Какво значение има дали датчика за педала на газта ще е на 9,7 % и на 12,5%?2.Какво ограничава маскималните обороти на около 4300-4800?
Коментар
-
specialista написа:Stefan Hadjov написа:Tornado написа:След съботно-неделната подмяна на ГНП всичко е ОК и показателите от визата са същите.Имам два въпроса.1.Какво значение има дали датчика за педала на газта ще е на 9,7 % и на 12,5%?2.Какво ограничава маскималните обороти на около 4300-4800?
Коментар
-
specialista написа:Мисля че казах същото,а що се отнася до това дали може или не може да се повляе на регулатора,аз казвам че може.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Tornado написа:След съботно-неделната подмяна на ГНП всичко е ОК и показателите от визата са същите.Имам два въпроса.1.Какво значение има дали датчика за педала на газта ще е на 9,7 % и на 12,5%?2.Какво ограничава маскималните обороти на около 4300-4800?Fiat Marea TD100
Коментар
-
И още. Няма значение на колко %-та ще се отчита от Visa-та за TPS-а. Тоя датчик съвсем не се регулира така. В special tools- кита за помпи Лукас, има едни инструменти за работа по цялата помпа. Там се намира и тоя инструмент -един вид дорник, с който се извършва това регулиране съгласно помпа 109 на Лукас, монтирана на точно тоя дизел. При другите дизели пак със същата помпа, регулировката е различна. И понеже тоя дорник не се намира лесно (освен ако не ви се дават няколко стотин лири за кита) то начин за регулирането му (малко грубо) е със закачен волтметър на сигналния пин на датчика при контакт и неработещ мотор, да се отчете напрежение около 0.5 - 0.7v до 1v. Но това е доста грубо и разбира се е най добре после да се донастрой според разхода. Аз, 4-5 месеца си играх докато сваля разхода на моята Марея. Оказа се точно от тоя датчик и сега е около 9 градско, като преди съм я засичал и над 12/100. Изчетох половината ,,енциклопедия" на помпи Лукас, докато си реша проблема. Иначе всичко е посочено в графики и описано подробно в DELPHI DIRECT EVOLUTION, което представлява пълен и подробен каталог за PC-та за помпи Lukas. Последната програма се намира трудно и още по трудно се инсталира лекарството за нея за да тръгне. Мога да кажа, че моят датчик за полож. на газта според Visa е настроен на 10.1% но може още предполагам. С дорника който посочих по-горе, това се постига с голяма точност при два режима на работа на мотора. Но уви нямам толкова лев, за да си купя тая простотия.Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар