Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Данни от тест с Виза на Мареа 1,9 ТД100.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Данни от тест с Виза на Мареа 1,9 ТД100.

    Взе ,че и тя се върза с компа.За разлика от Бравото тук имаше 4 грешки от които едната е упорита и се появява постоянно.Има и снимка с максималните обороти на място.
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    Още.
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Хъм... може би, ако почистиш дебитомера?
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        Да Vladim е прав. Това е проблем от дебитомера. Грешката е резидентна -постоянна в паметта. Замери напрежението на дебитомера на пин 4, като то трябва да варира от над 1.5 V на празен ход до над 4 V при максимални обороти. Провери за спукани въздуховоди. Останалите грешки които са се изчистили ги провери отново след 5 до 20 км каране. Трябваше на всяка грешка да натиснеш F10 за да ти даде визата инфо за произхода им. Защото всички те може да не са от съответния датчик а провокирани от един, тъй като всички датчици работят в синхрон. Например при отчетена грешка в педала за газта записва грешки още в три датчика които ги има и при тебе. Но първо провери дебитомера или го смени защото само той ти отчита постоянна грешка а другите датчици не. За справка виж http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=42034 и за дебитомера - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...F2%EE%EC%E5%F0
        Fiat Marea TD100

        Коментар


          #5
          Май дебитомера си е направо за смяна. На всички снимки които си показал без значение режима на мотора показанията на дебитомера са едни и същи 523.6 кг/ч което не е нормално. Обикновено тази стойност приема ЕКУ то по подразбиране когато мине в сервизен режим заради дебитомера. Ако имаш възможност го подмени с друг и пробвай пак.

          Коментар


            #6
            Всъщност и аз сега забелязах че дебитомера ти наистина не работи или не отчита коректно. Защото при всички обороти ти дава еднаква стойност от 523.6 кг/час засмукан въздух. Или е замърсен или е повреден. Натисни F10 да видим какво инфо ще даде за него.
            Fiat Marea TD100

            Коментар


              #7
              А какви трябва да са последствията тогава от този неработещ дебитомер след като колата върви като луда и дава приличен разход на гориво?
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Добър въпрос.
                Fiat Marea TD100

                Коментар


                  #9
                  Последствията са малко по-висок разход и леко занижена мощност при пълно натоварване. Стойностите на дебитомера по спомени трябва да се променят от около 250-300 при празен ход до към 800 при пълно натоварване. В момента със сигурност няма да има разлик апри включен и изкючен дебитомер в вървежа на колата. Ако имаш възможност виж веднага след чистенето на грешките каква е стойността обикновенно минават 2-3 секунди докато влезе отново в сервизен режим.

                  Коментар


                    #10
                    Свали го и го почисти, но ако е като на Браво 1.9 ТД няма кво да му се чисти.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Ще го сменя след време той не струва милиони я.Ама първо ще направя още някоя друга диаогностика и ще пробвам да покарам с откачен дебитомер.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        stenli написа:
                        Последствията са малко по-висок разход и леко занижена мощност при пълно натоварване. Стойностите на дебитомера по спомени трябва да се променят от около 250-300 при празен ход до към 800 при пълно натоварване. В момента със сигурност няма да има разлик апри включен и изкючен дебитомер в вървежа на колата. Ако имаш възможност виж веднага след чистенето на грешките каква е стойността обикновенно минават 2-3 секунди докато влезе отново в сервизен режим.
                        Тези стойности в какво са. Щото ако са количество засмукан въздух в килограми, са малко завишени. На празен ход дебитомера отчита около 50-55 кг/час въздух, при напрежение на 4-ти пин 1.8 до 2V. На пълни обороти това напрежени нарасрва на 4.2 до 4.5V и съответно около 500 кг/час въздух. Неговия отчита при всички режими макс което е съмнение за полупроводников пробив в дебитомера или ЕКУ-то. Но най вероятно дебитомера е заминал. Защото ако е мръсен ще отчита не максимални а занижени стойности. Ето една идея да разбереш дебитомера ли е повреден- откачи 4-ти пин и го вържи с последователно свързано съпротивление от 300ома. После виж с Визата, трябва да отчете около 50 кг/час въздух. Така ще излъжеш компа че дебитомера ти работи добре но само на празен ход. Другия начин е да се пробва със здрав дебитомер.
                        Fiat Marea TD100

                        Коментар


                          #13
                          emzo написа:
                          Свали го и го почисти, но ако е като на Браво 1.9 ТД няма кво да му се чисти.
                          Аз преди две години го чистих и мисля ,че счупих една пластинка от него от някакъв материал като плексиглас и май съм си за е...не аз.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            Дебитомер

                            Здравей Колега Съмненията отнодсно дебитомера според мен са основателни. Най-добре е да засечеш сигнала с осцилоскоп. Веднага ще видиш на графиката как и дали се изменя.
                            ALFA ROMEO

                            Коментар


                              #15
                              Ето F10 на двете грешки след теста от днес.Една на дебитомера си е отпреди и мисля ,че няма спор по нея.Другата се породи според мен от откачането на датчика за температурата на въздуха покрай ремонта на модула АБС.
                              Прикачени файлове
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X