Това за горивния филтър можем да го коментираме разбира се.Мисля че правилно съм написал-личен опит.И ако някой си мисли за джамбазки опит от рода на ,,само да я разкарам пък следващия да му мисли,,-не е .Това е личен опит върху собствени автомобили.Никога до сега не съм сменял горивен филтър,и имам заредени 50л на бензиностанция.Приятелите дизелджии знаят за това и който ме е послушал не ме е псувал след това.
Колега, това с филтъра изобщо не е така. Имал съм случай колата да гасне и накрая изобщо да не може да запали заради запушен горивен филтър на 15000км.
Това за горивния филтър можем да го коментираме разбира се.Мисля че правилно съм написал-личен опит.И ако някой си мисли за джамбазки опит от рода на ,,само да я разкарам пък следващия да му мисли,,-не е .Това е личен опит върху собствени автомобили.Никога до сега не съм сменял горивен филтър,и имам заредени 50л на бензиностанция.Приятелите дизелджии знаят за това и който ме е послушал не ме е псувал след това.
Колега, това с филтъра изобщо не е така. Имал съм случай колата да гасне и накрая изобщо да не може да запали заради запушен горивен филтър на 15000км.
Нещо се измести темата Няма ли кой да отговори на първоначалния въпрос :P
На първоначалния въпрос е отговорено още с първият пост.Присъединявам се към отговора, освен че е 817 000, то е точно 817 524 км и 672 метра..
...и 64см...
Ама при положение, че си с оригиналния размер гуми!
Браво бе,как се сети за размера на гумите.Наистина това е важно да се уточни.Ако спреме с майтапа,то колегата Kroko61 даде сравнително реален отговор.От времето още на старите дизели една нафтова помпа винаги е била в състояние да искара колкото два двигателя.Разбира при добра експлоатация и обслужване.И още нещо- помпите да са BOSCH. Исказвам несъгласие по мнението му за несменяемоста на горивния филтър.Очевидно той се води от мисълта,че колкото е по запушен един филтър толкова по трудно преминават мръсотиите през него,но настъпва момент когато и нафтата не преминава.
Помпата за ниско налягане в ГНП постоянно върти гориво; и позапушен филтърът става голямо съпротивление. От тук следват неприятности: поради повишения вакуум в смукателната страна при разхлабени съединения е възможно засмукване на въздух и второ, невъзможност на помпата да поддържа необходимото налягане в корпуса на ГНП-то и оттам слабо "хранене" и понижена мощност.Затова, ако се сменя, както е предписал производителят е по-добре.
...Затова, ако се сменя, както е предписал производителят е по-добре.
А производителят предписва за дизеловите ни мотори да сменяме филтъра на 20000км. Моят вече е на 15000 изкара две зими и ще го сменя, като сменя маслото след около 3-4000км.
Помпата за ниско налягане в ГНП постоянно върти гориво; и позапушен филтърът става голямо съпротивление. От тук следват неприятности: поради повишения вакуум в смукателната страна при разхлабени съединения е възможно засмукване на въздух и второ, невъзможност на помпата да поддържа необходимото налягане в корпуса на ГНП-то и оттам слабо "хранене" и понижена мощност.Затова, ако се сменя, както е предписал производителят е по-добре.
Нещо си се объркал.В ЖТД двигателите няма никъде вакум в която и да е всмукателна тръба.Навсякъде е само налягане над атмосферното.
Помпата за ниско налягане в ГНП постоянно върти гориво; и позапушен филтърът става голямо съпротивление. От тук следват неприятности: поради повишения вакуум в смукателната страна при разхлабени съединения е възможно засмукване на въздух и второ, невъзможност на помпата да поддържа необходимото налягане в корпуса на ГНП-то и оттам слабо "хранене" и понижена мощност.Затова, ако се сменя, както е предписал производителят е по-добре.
Нещо си се объркал.В ЖТД двигателите няма никъде вакум в която и да е всмукателна тръба.Навсякъде е само налягане над атмосферното.
Досега единствено hadjov схвана номера с ,,несменяемия,, горивен филтър.Кондензния дренаж е друго нещо и го използвам периодично.Живот и здраве ако се видим на срещата ще го раздуем нашироко.И нещо друго-моите двигатели винаги са били завити изцяло с кече и микропореста гума и не се е случвало да заври ,,чайника,. :D
а бе то дренажа си е дренаж, ама филтъра все пак филтрира. И тази филтърна хартия като се задръсти и спре да ти пуска достатъчно гориво, колкото и да го дренираш няма полза
Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар