Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Живот на ГНП на 1,9JTD ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: ..

    Kroko61 написа:
    Това за горивния филтър можем да го коментираме разбира се.Мисля че правилно съм написал-личен опит.И ако някой си мисли за джамбазки опит от рода на ,,само да я разкарам пък следващия да му мисли,,-не е .Това е личен опит върху собствени автомобили.Никога до сега не съм сменял горивен филтър,и имам заредени 50л на бензиностанция.Приятелите дизелджии знаят за това и който ме е послушал не ме е псувал след това.
    Колега, това с филтъра изобщо не е така. Имал съм случай колата да гасне и накрая изобщо да не може да запали заради запушен горивен филтър на 15000км.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #17
      Re: ..

      vsd написа:
      Kroko61 написа:
      Това за горивния филтър можем да го коментираме разбира се.Мисля че правилно съм написал-личен опит.И ако някой си мисли за джамбазки опит от рода на ,,само да я разкарам пък следващия да му мисли,,-не е .Това е личен опит върху собствени автомобили.Никога до сега не съм сменял горивен филтър,и имам заредени 50л на бензиностанция.Приятелите дизелджии знаят за това и който ме е послушал не ме е псувал след това.
      Колега, това с филтъра изобщо не е така. Имал съм случай колата да гасне и накрая изобщо да не може да запали заради запушен горивен филтър на 15000км.
      Филтъра е консуматив и се сменя.

      Коментар


        #18
        Re: ГНП на 1,9JTD

        BO написа:
        jenshen73 написа:
        ogi28b написа:
        doich написа:
        Нещо се измести темата Няма ли кой да отговори на първоначалния въпрос :P
        На първоначалния въпрос е отговорено още с първият пост.Присъединявам се към отговора, освен че е 817 000, то е точно 817 524 км и 672 метра..
        ...и 64см...
        Ама при положение, че си с оригиналния размер гуми!
        Браво бе,как се сети за размера на гумите.Наистина това е важно да се уточни.Ако спреме с майтапа,то колегата Kroko61 даде сравнително реален отговор.От времето още на старите дизели една нафтова помпа винаги е била в състояние да искара колкото два двигателя.Разбира при добра експлоатация и обслужване.И още нещо- помпите да са BOSCH. Исказвам несъгласие по мнението му за несменяемоста на горивния филтър.Очевидно той се води от мисълта,че колкото е по запушен един филтър толкова по трудно преминават мръсотиите през него,но настъпва момент когато и нафтата не преминава.

        Коментар


          #19
          Re: ..

          Kroko61 написа:
          По-рядка смяна на филтър ,по-добро филтриране.Личен опит.
          На всички ни е много чудно това което казваш.Би ли ни разяснил накрадко?
          И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

          Коментар


            #20
            Горивен филтър

            А това, че в JTD двигателите горивният филтър има и обезводняваща функция?
            STILO 1,9JTD

            Коментар


              #21
              Ам чи тогава да не сменяме и масления че по добре да филтрира маслото Тук се начетох на бисери ..........
              Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
              ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

              Коментар


                #22
                Re: Горивен филтър

                doich написа:
                А това, че в JTD двигателите горивният филтър има и обезводняваща функция?
                За тази пробка на филтъра не ми се говори ! 1/2 резервоар замина !Сегашния ми филтър е Бош без пробка.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  Помпата за ниско налягане в ГНП постоянно върти гориво; и позапушен филтърът става голямо съпротивление. От тук следват неприятности: поради повишения вакуум в смукателната страна при разхлабени съединения е възможно засмукване на въздух и второ, невъзможност на помпата да поддържа необходимото налягане в корпуса на ГНП-то и оттам слабо "хранене" и понижена мощност.Затова, ако се сменя, както е предписал производителят е по-добре.
                  STILO 1,9JTD

                  Коментар


                    #24
                    doich написа:
                    ...Затова, ако се сменя, както е предписал производителят е по-добре.
                    А производителят предписва за дизеловите ни мотори да сменяме филтъра на 20000км. Моят вече е на 15000 изкара две зими и ще го сменя, като сменя маслото след около 3-4000км.
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #25
                      doich написа:
                      Помпата за ниско налягане в ГНП постоянно върти гориво; и позапушен филтърът става голямо съпротивление. От тук следват неприятности: поради повишения вакуум в смукателната страна при разхлабени съединения е възможно засмукване на въздух и второ, невъзможност на помпата да поддържа необходимото налягане в корпуса на ГНП-то и оттам слабо "хранене" и понижена мощност.Затова, ако се сменя, както е предписал производителят е по-добре.
                      Нещо си се объркал.В ЖТД двигателите няма никъде вакум в която и да е всмукателна тръба.Навсякъде е само налягане над атмосферното.

                      Коментар


                        #26
                        JTD

                        Stefan Hadjov написа:
                        doich написа:
                        Помпата за ниско налягане в ГНП постоянно върти гориво; и позапушен филтърът става голямо съпротивление. От тук следват неприятности: поради повишения вакуум в смукателната страна при разхлабени съединения е възможно засмукване на въздух и второ, невъзможност на помпата да поддържа необходимото налягане в корпуса на ГНП-то и оттам слабо "хранене" и понижена мощност.Затова, ако се сменя, както е предписал производителят е по-добре.
                        Нещо си се объркал.В ЖТД двигателите няма никъде вакум в която и да е всмукателна тръба.Навсякъде е само налягане над атмосферното.
                        Да, съгласен съм за JTD, така е
                        STILO 1,9JTD

                        Коментар


                          #27
                          ..

                          Досега единствено hadjov схвана номера с ,,несменяемия,, горивен филтър.Кондензния дренаж е друго нещо и го използвам периодично.Живот и здраве ако се видим на срещата ще го раздуем нашироко.И нещо друго-моите двигатели винаги са били завити изцяло с кече и микропореста гума и не се е случвало да заври ,,чайника,. :D

                          Коментар


                            #28
                            а бе то дренажа си е дренаж, ама филтъра все пак филтрира. И тази филтърна хартия като се задръсти и спре да ти пуска достатъчно гориво, колкото и да го дренираш няма полза
                            Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                            ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                            Коментар


                              #29
                              ..

                              Мисля че се изразих ясно -споделям личен опит.Ще се опитам да го кажа по друг начин тогава-досега не ми се е налагало да го сменям.

                              Коментар


                                #30
                                И аз ще споделя малко опит - днес си смених маслото с всички филтри. А досега не ми се е налагало да сменям ангренажен ремък и ролки

                                Коментар

                                Working...
                                X