Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бензин, газ или спирт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Re: газ

    EXECUTE написа:
    Nino написа:
    Проблема на разпръсквачите са лакообразните и смолисти налепи около иглата получени от употребата на некачествени горива.Именно тези добавки и газта за горене ги разтварят в известна степен.
    можеш ли да ми дадеш съвет как и скакво да се почистят тези налепи? и някой знае ли къде е топлинното число на подгряващите свещи и има ли проблем ако са със съвсем малко по-голям волтаж?
    Най-добре тези налепи се чистят с покупката и монтажа на нови разпръсквчи.... С добавки, ако не са съвсем зле.А относно топлинното число като константа не мога да ти кажа, но според мен не би трябвало да има проблемОт къде ще го вземеш този по-голям волтаж?! Съгласно закона на ОМ, " че силата на тока е право пропорционална на напрежението и обратно пропорц. на съпротивлението", кво става?Напрежението е константа.Цялата ти дилема се върти в точно две формулки!!!!За мощността,а от там предполагам и топлинното число... или Р=СИЛАТА НА ТОКА Х НАПРЕЖЕНИЕТО и закона на ОМ.Ще се консумира по-голям ток от акумулатора, но би трябвало той да издържи.Успех!
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #47
      Re: газ

      Nino написа:
      А относно топлинното число като константа не мога да ти кажа, но според мен не би трябвало да има проблемОт къде ще го вземеш този по-голям волтаж?! Съгласно закона на ОМ, " че силата на тока е право пропорционална на напрежението и обратно пропорц. на съпротивлението", кво става?Напрежението е константа.Цялата ти дилема се върти в точно две формулки!!!!За мощността,а от там предполагам и топлинното число... или Р=СИЛАТА НА ТОКА Х НАПРЕЖЕНИЕТО и закона на ОМ.Ще се консумира по-голям ток от акумулатора, но би трябвало той да издържи.Успех!
      неее не съм се изразил ясно, на старите свещи пише 11 волта, а на новите 11.5 волта, а има некакви цифри и на новите са с 1/100 по-малки?! тия разпръсквачи дюзите ли са? и колко струват и от къде? мога ли сам да си ги сменя или трябват специални умения?

      Коментар


        #48
        Разпръсквача е елемент от цялата система на дюзата.Това е "иглата" която се движи с много висока честота и впръсква горивото в камерата.Качествените струват около 40-50 лв/брой.. примерно на фирмата "БЕРУ".Другите "БОШ","ЛУКАС" могат да се намерят и за 20-25-30лв.Не знам дали ще можеш да се справиш сам със смяната им, защото дюзата трябва са се регулира на стенд,т.е. на какво налягане да отваря в зависимост налягането което дава помпата.Мисля, че цялата процедура е сложна и трябва да се направи в специализиран сервиз за горивни дизелови системи.В София ги има, в Пловдив предполагам също.
        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

        Коментар


          #49
          а какво

          а какво става ако ремъка превърти и имам съмнение за изкривени клапани?! тоест могат ли само да се изкривят или направо се чупят?

          Коментар


            #50
            знае

            какво става ако на нафтата се долее малко бензин?

            Коментар


              #51
              1. Дизелите си работят с детонационно горене (принцип на работата на дизеловия двигател - самозапалването).2. Нафтата (както и бензина) не се смесват с водата. Тук именно работи спирта - той "разтваря" добре водата.3. Не забравяйте че нафтата има смазочни свойства (не е смазка сама по себе си обаче). Принципно ако се прекали с бензина/спирта рискувате да унищожите нагнетателна помпа - да задерат буталца (или както е устроена конкретната помпа при конкретния мотор) следствие от липса на "смазка". Имало е двигатели с отделно смазване на помпените елементи - те са произведени като многогоривни и могат да работят дори и само на бензин...4. Ако аз карах дизел - просто бих използвал противозамръзваща добавка на сериозна фирма - знам ли обаче, не мога да препоръчам (понеже и не карам дизел). Кастрол ?

              Коментар


                #52
                jamie написа:
                1. Дизелите си работят с детонационно горене (принцип на работата на дизеловия двигател - самозапалването).2. Нафтата (както и бензина) не се смесват с водата. Тук именно работи спирта - той "разтваря" добре водата.3. Не забравяйте че нафтата има смазочни свойства (не е смазка сама по себе си обаче). Принципно ако се прекали с бензина/спирта рискувате да унищожите нагнетателна помпа - да задерат буталца (или както е устроена конкретната помпа при конкретния мотор) следствие от липса на "смазка". Имало е двигатели с отделно смазване на помпените елементи - те са произведени като многогоривни и могат да работят дори и само на бензин...4. Ако аз карах дизел - просто бих използвал противозамръзваща добавка на сериозна фирма - знам ли обаче, не мога да препоръчам (понеже и не карам дизел). Кастрол ?
                До тук добре си го написал.Ама кажи какво става Джейми като се смеси водата със спирта.Става повече спирт, нали така.Та въпроса ни е този по-голям обем спирт как се отразява на горенето на дизеловия двигател.Аз мисля,че определено става по-лошо.А за водата си има утайници на филтрите и при редовното и източване няма проблем.А също и карането зимата с пълен резервоар спомага за по-малкото образуване на конденз (вода) в горивната система.
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #53
                  Nino написа:
                  jamie написа:
                  ........
                  До тук добре си го написал.Ама кажи какво става Джейми като се смеси водата със спирта.Става повече спирт, нали така.Та въпроса ни е този по-голям обем спирт как се отразява на горенето на дизеловия двигател.Аз мисля,че определено става по-лошо.А за водата си има утайници на филтрите и при редовното и източване няма проблем.А също и карането зимата с пълен резервоар спомага за по-малкото образуване на конденз (вода) в горивната система.
                  Да, става повечко спирт с по-нискък градус. Става въпрос за 2 различни подхода - или "кръпка" на проблема - със спирта, или цялостно решение - промивки, източвания и прочие. Може и да се комбинират де.ПП: Може да се използва факта че бензин/нафта не се смесват с водата. Водата като по-тежка остава отдолу в резервоара - за мен едно от лесните и добри решения е веднъж годишно да се източва водата от резервоара през пробката му - в началото тече вода и тиня, после идва нафта/бензин (познава се лесно понеже започва да мирише на бензин) - и затягаме пробката.

                  Коментар


                    #54
                    jamie написа:
                    Nino написа:
                    jamie написа:
                    ........
                    До тук добре си го написал.Ама кажи какво става Джейми като се смеси водата със спирта.Става повече спирт, нали така.Та въпроса ни е този по-голям обем спирт как се отразява на горенето на дизеловия двигател.Аз мисля,че определено става по-лошо.А за водата си има утайници на филтрите и при редовното и източване няма проблем.А също и карането зимата с пълен резервоар спомага за по-малкото образуване на конденз (вода) в горивната система.
                    Да, става повечко спирт с по-нискък градус. Става въпрос за 2 различни подхода - или "кръпка" на проблема - със спирта, или цялостно решение - промивки, източвания и прочие. Може и да се комбинират де.ПП: Може да се използва факта че бензин/нафта не се смесват с водата. Водата като по-тежка остава отдолу в резервоара - за мен едно от лесните и добри решения е веднъж годишно да се източва водата от резервоара през пробката му - в началото тече вода и тиня, после идва нафта/бензин (познава се лесно понеже започва да мирише на бензин) - и затягаме пробката.
                    Уф, така е Джейми, ама май-на тез наще италианските бангии нямат пробка за източване и според мен мярката против това явление е почти винаги каране с резервоар на "ФУЛ" и използването на добавки.Лично аз си накупих днес за 30лв TDA CASTROL и тез българските "Хелиос".Лично аз съм горещо ЗА карането винаги с пълен резервоар.Все па-това си е твое гориво и няма кой да ти го излапа. Ами това е.. лека и приятна вечер!
                    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                    Коментар


                      #55
                      aaaaa

                      ааааа тая добавка Хелиос е абсолютен боклук, поне според мен........никва разлика не се усеща, а като сложа има една за около 4 кинта преди се водеше цетаноподобрител, но сегя я поразредиха за 50 литра е, направо ще откачи машината, чувства се яко, а тоя хелиос...абе българска работа -мижай да те лъжем....само мое мнение е, пшонбе засега

                      Коментар


                        #56
                        Re: aaaaa

                        pow написа:
                        ааааа тая добавка Хелиос е абсолютен боклук, поне според мен........никва разлика не се усеща, а като сложа има една за около 4 кинта преди се водеше цетаноподобрител, но сегя я поразредиха за 50 литра е, направо ще откачи машината, чувства се яко, а тоя хелиос...абе българска работа -мижай да те лъжем....само мое мнение е, пшонбе засега
                        Каква добавка слагаш и от къде я купуваш? А относно "Хелиос"-а поне не ми замръзна нафтата при големите януарски студове... и мисля,че определено се дължи на нея.Но ще ми е много интересно да експериментирам и с тази за която говориш.Също усещам,че понякога колата много върви, а друг път е като куц кон.Винаги зареждам от една и съща бензиностанция - ОМВ Красно село алпин дизел.
                        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                        Коментар


                          #57
                          сипете антифриз ! шегувам се - да не земе някой да сложи
                          Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                          Коментар


                            #58
                            Re: aaaaa

                            Nino написа:
                            pow написа:
                            ааааа тая добавка Хелиос е абсолютен боклук, поне според мен........никва разлика не се усеща, а като сложа има една за около 4 кинта преди се водеше цетаноподобрител, но сегя я поразредиха за 50 литра е, направо ще откачи машината, чувства се яко, а тоя хелиос...абе българска работа -мижай да те лъжем....само мое мнение е, пшонбе засега
                            Каква добавка слагаш и от къде я купуваш? А относно "Хелиос"-а поне не ми замръзна нафтата при големите януарски студове... и мисля,че определено се дължи на нея.Но ще ми е много интересно да експериментирам и с тази за която говориш.Също усещам,че понякога колата много върви, а друг път е като куц кон.Винаги зареждам от една и съща бензиностанция - ОМВ Красно село алпин дизел.
                            Мдааа антифриза е добре, но не бих карал бензинов трошляк дори да ми го дадат без пари...абе и пари да ми дадат пак не бих карал, но виж ако бензина е без пари ще се замисля за малко.....хааааааахххааааа нино, бате, слагам един кашон присадки, като почнеш от кастрол, има некво бело шише в Шел за почти 10 кинта против замръзване, лики моли, редекс и тая ’дето ти разправям пак от шел , но като гледам май е на стп, а щел-ци я разреждат.....лоша ни е нафтата, а относно хелиоса- слагам го на 10-15 литра гориво и....нищо поне разхода ми да беше намалил..........не го ща тоя хелос, но това е само мое мнение. като не е хубава нафтата -нищо не стааа и трва е, ако ще и киросин да и набухаш. аре със здраве

                            Коментар


                              #59
                              Re: aaaaa

                              pow написа:
                              ...но не бих карал бензинов трошляк дори да ми го дадат без пари...абе и пари да ми дадат пак не бих карал... ....нино, бате, слагам един кашон присадки...
                              И пет кашона присадки да слагате докато не минете на бензин - няма да се оправите! :D п.с. Шегувам се... Всеки да кара на каквото си иска. Аз искам на комически лъчи, ама няма.
                              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                              Нека Силата на бъде с Нас...

                              Коментар


                                #60
                                Re: aaaaa

                                pow написа:
                                Мдааа антифриза е добре, но не бих карал бензинов трошляк дори да ми го дадат без пари...абе и пари да ми дадат пак не бих карал, но виж ако бензина е без пари ще се замисля за малко.....хааааааахххааааа нино, бате, слагам един кашон присадки, като почнеш от кастрол, има некво бело шише в Шел за почти 10 кинта против замръзване, лики моли, редекс и тая ’дето ти разправям пак от шел , но като гледам май е на стп, а щел-ци я разреждат.....лоша ни е нафтата, а относно хелиоса- слагам го на 10-15 литра гориво и....нищо поне разхода ми да беше намалил..........не го ща тоя хелос, но това е само мое мнение. като не е хубава нафтата -нищо не стааа и трва е, ако ще и киросин да и набухаш. аре със здраве
                                Да така е, и скоро разбрах къде бил ключа от палатката!!!!!!Просто БЛЯДУХИТЕ от ЛУКОЙЛ взели да правят нафта съгл.европейските изисквания!!!! Прочети това: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=4956
                                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                                Коментар

                                Working...
                                X