Абе и аз така съм чувал, че на ТД100 не се цапа лесно, а и не е от такова голямо значение, но все пак...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Черни облаци :-)...Може би намокрен и запушен филтър+снимки
Collapse
X
-
mareauser написа:Аз мисля,че може филтъра да е смачкат така при некадърно монтиране....влиза си без проблеми, а и не мисля че е голяма философия да се сложи, но пък знае ли човек
...Колега Geraka,надявам се не си се обидил.В никакъв случай не съм имал такова намерение.Просто споделих моето мнение.А за мен този филтър е мръсен.Аз сменям на 8-10 000 км и е доста по-чист от твоята снимка.Може-би още си има годност,но според мен е по-добре да си го сменя.Сменям масло и филтри наведнъж.
Marea Weekend
2,4 JTD 130 '99
Коментар
-
В никакъв случй не съм се обидил...иначе и аз по принцип ги сменям на 10000км всички филтри заедно с маслото, но просто реших да видя какво е положението понеже много пуши....по принцип и аз като сменям филтри на по 10000км изглеждат по-добре от сегашният ми на 5000....както казах изтупах го хубаво и го сложих....искам да я покарам поне малко така, за да видя какво е положението и след това ако се наложи ще го сменя....По принцип на предишните ми смени съм карал колата повече извънградски и смените са ми били през по-маък интервал като време....сега я карах предимно градско и то в София и мисля, че и това е оказало влияние.
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Филтъра ти в това състояние на събрани една до друга ламели няма никаква пропускателна способност.Има филтри които имат една ивица силикон която не позволява на въпросните ламели да се събират по този начин.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
@Geraka - аз лично имам неприятни преживявания с горивен филтър Vasco и не смятам да си купувам каквото и да било от тази марка. За трети път залагам на подсилен Текнеко. Представлява същия като твоя филтър (с метална решетка отгоре), но от долния край има и дунапрен. До сега не са ме предали нито веднъж.Между другото филтърът ти в момента е много зле и изобщо не си губи времето да караш с него, направо го изхвърляй.
Коментар
-
@mareauser много трудно може да прецакаш този филтър при монтаж!А не знам, кой колега спомена, но искам да кажа, че компютъра на този мотор няма много общо с черното излизащо от ауспуха!
Освен този тип филтри в магазините се намират и едни със залепен тънък дунапрен под ламелите. Такъв не си купих, защото реших, че е по-малко пропусклив. Ще видим след месец-два, като дойде ред да сменям и моя, какво ще му е положението :D Между другото, един съвет! Като сменяте филтъра сложете малко масълце, или грес на резбата на болтовете. Имах премеждия при последната смяна... не искаха да се развият и, като ги напънах ги извадих заедно с гайките (не знам, как се наричат) вкопани в пластмасовия корпус. После ги лепих с Бизон и смазах болтовете. Самият материал на гайките и болтовете е кофти и корозира.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
ако дълго време си карал без да натискаш много и това е първо натискане, така да го кажа, нормално е...при мен като карам дълго време без много газ и после като я натисна здраво много чади, но като карам с по-тежък крак по-дълго време, не пуши изобщо...при мен това съм забелязалA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Tornado написа:Филтъра ти в това състояние на събрани една до друга ламели няма никаква пропускателна способност.Има филтри които имат една ивица силикон която не позволява на въпросните ламели да се събират по този начин.Airfan написа:аз лично имам неприятни преживявания с горивен филтър Vasco и не смятам да си купувам каквото и да било от тази маркаBEX---GT написа:ако дълго време си карал без да натискаш много и това е първо натискане, така да го кажа, нормално е...при мен като карам дълго време без много газ и после като я натисна здраво много чади, но като карам с по-тежък крак по-дълго време, не пуши изобщоEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:Tihomir78 написа:Нали си с компютър , от това че ти е запушен филтъра не би трябвало да пушиmareauser написа:Аз мисля,че може филтъра да е смачкат така при некадърно монтиране....влиза си без проблеми, а и не мисля че е голяма философия да се сложи, но пък знае ли човек
emzo - ей такова нещо не бях виждал
За сега изтупах хубаво филтъра и го сложих.... покарах колата, но само няколко метра...така като гледам на 1-ва до 4000оборота не изпуши много....Нямам много време сега да се занимавам, че тия заверки във ВИАС ще ме съсипят :D Така и така бях почнал реших и филтъра на климатика да погледна - той също е на 5000км - беше пълно с едри боклуци, но беше все още бял
В скоро време като остане малко свободно време мисля да погледна дебитомера в какво състояние е и да го почистя, че не съм го гледал никога а вече 35000км я карам, а и кой зне преди мен дали някой се е сетил да го погледне.
Аз мисля че определя количеството гориво спрямо въздуха който постъпва, но може и да греша. Подхвърлих го само като вариант. Иначе зависи къде си караш колата. Ако е в доста запрашен район и 5000 км са много. Пробвай да го почистиш с сгъстен въздух, или пробвай за малко на място да видиш дали ти изпушва без филтър .
Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
Vladim написа:@mareauser много трудно може да прецакаш този филтър при монтаж!.Все пак не е от ламарина.Няма значение.Може и да греша.Но на попредната’’каляска’’ която карах,филтъра и беше цилендричен и малко рядък размер,та сложих с няма и 1 см. по-дълъг и при натягането на гайката,която го държи,се деформира.
Marea Weekend
2,4 JTD 130 '99
Коментар
-
mareauser написа:Не съм съгласен,че е трудно.Достатъчно е да не е влязъл хубаво в гнездото си ,или да е малко по-голям и да го попристегнеш повечко и е готов.Все пак не е от ламарина.Няма значение.Може и да греша.Но на попредната’’каляска’’ която карах,филтъра и беше цилендричен и малко рядък размер,та сложих с няма и 1 см. по-дълъг и при натягането на гайката,която го държи,се деформира.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар