Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Черни облаци :-)...Може би намокрен и запушен филтър+снимки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Абе и аз така съм чувал, че на ТД100 не се цапа лесно, а и не е от такова голямо значение, но все пак...
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    Коментар


      #17
      mareauser написа:
      Аз мисля,че може филтъра да е смачкат така при некадърно монтиране.
      Филтъра съм го монтирал сам ...влиза си без проблеми, а и не мисля че е голяма философия да се сложи, но пък знае ли човек ...Колега Geraka,надявам се не си се обидил.В никакъв случай не съм имал такова намерение.Просто споделих моето мнение.А за мен този филтър е мръсен.Аз сменям на 8-10 000 км и е доста по-чист от твоята снимка.Може-би още си има годност,но според мен е по-добре да си го сменя.Сменям масло и филтри наведнъж.
      Marea Weekend
      2,4 JTD 130 '99

      Коментар


        #18
        В никакъв случй не съм се обидил...иначе и аз по принцип ги сменям на 10000км всички филтри заедно с маслото, но просто реших да видя какво е положението понеже много пуши....по принцип и аз като сменям филтри на по 10000км изглеждат по-добре от сегашният ми на 5000....както казах изтупах го хубаво и го сложих....искам да я покарам поне малко така, за да видя какво е положението и след това ако се наложи ще го сменя ....По принцип на предишните ми смени съм карал колата повече извънградски и смените са ми били през по-маък интервал като време....сега я карах предимно градско и то в София и мисля, че и това е оказало влияние.
        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

        Коментар


          #19
          Аз с двигателите съм на ВИЕ,но мисля,че е по-логично ако има "дупка",филтъра да пропуска повече въздух,а не по-малко.А ако мислиш,че е мокър,що не пробваш да го изушиш.Ако е мокър май няма да пропуска въздух.
          Marea Weekend
          2,4 JTD 130 '99

          Коментар


            #20
            Филтъра ти в това състояние на събрани една до друга ламели няма никаква пропускателна способност.Има филтри които имат една ивица силикон която не позволява на въпросните ламели да се събират по този начин.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #21
              @Geraka - аз лично имам неприятни преживявания с горивен филтър Vasco и не смятам да си купувам каквото и да било от тази марка. За трети път залагам на подсилен Текнеко. Представлява същия като твоя филтър (с метална решетка отгоре), но от долния край има и дунапрен. До сега не са ме предали нито веднъж.Между другото филтърът ти в момента е много зле и изобщо не си губи времето да караш с него, направо го изхвърляй.

              Коментар


                #22
                @mareauser много трудно може да прецакаш този филтър при монтаж! А не знам, кой колега спомена, но искам да кажа, че компютъра на този мотор няма много общо с черното излизащо от ауспуха! Освен този тип филтри в магазините се намират и едни със залепен тънък дунапрен под ламелите. Такъв не си купих, защото реших, че е по-малко пропусклив. Ще видим след месец-два, като дойде ред да сменям и моя, какво ще му е положението :D Между другото, един съвет! Като сменяте филтъра сложете малко масълце, или грес на резбата на болтовете. Имах премеждия при последната смяна... не искаха да се развият и, като ги напънах ги извадих заедно с гайките (не знам, как се наричат) вкопани в пластмасовия корпус. После ги лепих с Бизон и смазах болтовете. Самият материал на гайките и болтовете е кофти и корозира.
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #23
                  ако дълго време си карал без да натискаш много и това е първо натискане, така да го кажа, нормално е...при мен като карам дълго време без много газ и после като я натисна здраво много чади, но като карам с по-тежък крак по-дълго време, не пуши изобщо...при мен това съм забелязал
                  A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                  e30 forever!

                  Коментар


                    #24
                    Tornado написа:
                    Филтъра ти в това състояние на събрани една до друга ламели няма никаква пропускателна способност.Има филтри които имат една ивица силикон която не позволява на въпросните ламели да се събират по този начин.
                    При първо палене на колата ще ида да си купя един и ще го сменя
                    Airfan написа:
                    аз лично имам неприятни преживявания с горивен филтър Vasco и не смятам да си купувам каквото и да било от тази марка
                    И аз мисля вече да не слагам от тях....При предната ми смяна ползвах Tecnaco и нях много доволен, но в магазина ми похвалиха тия Васко и реших да ги пробвам, но следващият пут май пак ще заложа на Текнакото.
                    BEX---GT написа:
                    ако дълго време си карал без да натискаш много и това е първо натискане, така да го кажа, нормално е...при мен като карам дълго време без много газ и после като я натисна здраво много чади, но като карам с по-тежък крак по-дълго време, не пуши изобщо
                    Това го знам...обаче тоя път беше фрапиращо, а и преди това бях е настъпвал и още тогава ми направи впечетление, че пуши....но от ниски като я настъпах и се уплаших :D
                    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                    Коментар


                      #25
                      Geraka написа:
                      Tihomir78 написа:
                      Нали си с компютър , от това че ти е запушен филтъра не би трябвало да пуши
                      Ами по принцип до колкото знам аз на моята кола компютъра управлява само аванасатора и от там предварението...по мое скромно мнение колата просто не и достига въздух за да пуши черно...
                      mareauser написа:
                      Аз мисля,че може филтъра да е смачкат така при некадърно монтиране.
                      Филтъра съм го монтирал сам ...влиза си без проблеми, а и не мисля че е голяма философия да се сложи, но пък знае ли човек emzo - ей такова нещо не бях виждал За сега изтупах хубаво филтъра и го сложих.... покарах колата, но само няколко метра...така като гледам на 1-ва до 4000оборота не изпуши много....Нямам много време сега да се занимавам, че тия заверки във ВИАС ще ме съсипят :D Така и така бях почнал реших и филтъра на климатика да погледна - той също е на 5000км - беше пълно с едри боклуци, но беше все още бял В скоро време като остане малко свободно време мисля да погледна дебитомера в какво състояние е и да го почистя, че не съм го гледал никога а вече 35000км я карам, а и кой зне преди мен дали някой се е сетил да го погледне.
                      А дебитомера къде го забрави Аз мисля че определя количеството гориво спрямо въздуха който постъпва, но може и да греша. Подхвърлих го само като вариант. Иначе зависи къде си караш колата. Ако е в доста запрашен район и 5000 км са много. Пробвай да го почистиш с сгъстен въздух, или пробвай за малко на място да видиш дали ти изпушва без филтър .
                      Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                      ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                      Коментар


                        #26
                        Vladim написа:
                        @mareauser много трудно може да прецакаш този филтър при монтаж!
                        Не съм съгласен,че е трудно.Достатъчно е да не е влязъл хубаво в гнездото си ,или да е малко по-голям и да го попристегнеш повечко и е готов .Все пак не е от ламарина.Няма значение.Може и да греша.Но на попредната’’каляска’’ която карах,филтъра и беше цилендричен и малко рядък размер,та сложих с няма и 1 см. по-дълъг и при натягането на гайката,която го държи,се деформира.
                        Marea Weekend
                        2,4 JTD 130 '99

                        Коментар


                          #27
                          mareauser написа:
                          Не съм съгласен,че е трудно.Достатъчно е да не е влязъл хубаво в гнездото си ,или да е малко по-голям и да го попристегнеш повечко и е готов .Все пак не е от ламарина.Няма значение.Може и да греша.Но на попредната’’каляска’’ която карах,филтъра и беше цилендричен и малко рядък размер,та сложих с няма и 1 см. по-дълъг и при натягането на гайката,която го държи,се деформира.
                          И аз не съм съгласен, защото точно с този вид филтър и кутията с капака няма, как да стане подобен сакатлък, ако стига разбира се филтъра не е пълно дърво, но това ще се усети след, като не успее да влезе свободно. Аха дай да не разводняваме темата. Аз съм сменял 3-4 пъти точно същият филтър, а ти?
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #28
                            Предавам се.Няма да споря.Може да греша.
                            Marea Weekend
                            2,4 JTD 130 '99

                            Коментар

                            Working...
                            X