Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблеми с мареа тд100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблеми с мареа тд100

    Здравейте колеги, имам автомобила от година и още като нов (за мен де) протече клапана на турбото в гнп-то, смениха го или само мембраната вътре не зная. Трябваше да тръгне повече но никаква разлика нямаше. Незнаех по принцип как вървят тези коли но на скоро карах същата като моята и имаше усезаема разлика, усещаше се как турбото включва и буквално те залепя за седалката а при мен не е така. Ходих да ми гледат турбото казаха, че е добре а и на диагностиката нищо нередно не излезе. Мисля си, че нещо не е наред с този клапан, пробвах да откачам маркуча от всмукателните тръби но нямаше никаква разлика със и откачен маркуч при различни обороти, вече си мисля дали да не я сваля таз помпа да видя какво са сложили на мястото на таз мембрана. Онзи ден свалях ангренажа да го зацепвам наново ,че малко се разминаваха белезите, сега по малко пуши. Чистих и цедката в резервоара, също открих от каде ми смуче въздух и се оправи прекъсването което се беше появило , даже си изтърбуших катализатора но почти нямаше разлика във вървенето. Колата не, че не върви но трябва да понабере и тогава се ядва, забелязал съм като настъпя газта и върна леко педала почва по добре да набира и така често на баир настъпвам и леко връщам за да тръгне. Има нещо нередно но още не знам какжо е то.
    fiat marea 1,9 td 100

    #2
    Аз смятам ,че проблема ти е в ЕГР клапана който е заседнал в отворено положение.Погледни темата от линка по долу.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      к

      затвори егр клапана развиваш трабата изрезваш ламарина иепускаш между колектора и трабата и стягаш.
      тел.0897943620

      Коментар


        #4
        Re: к

        gal76 написа:
        затвори егр клапана развиваш трабата изрезваш ламарина иепускаш между колектора и трабата и стягаш.
        Ама и ти му го разясни ,че ще справи за отрицателно време.Я погледни моето мнение по-горе какво има в него - цяла тема със снимки.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Интересуваме някога вървяла ли е добре?Казваш че са сменяли клапата на турбото,искам само да ти кажа че с гледане какво има вътре няма да се оправи.Има си тест точно на тази клапа и се прави на стенд за ГНП.Как се разминават леко тия белези на ангренажа?Сега точно ли са или пак се разнинават ама вече в другата посока?Имам чуството че си правите майтап и то със собствените си коли.Абе то няма лошо в това човек да не знае нещо ама да ходи и да пипа точно поради тази причина е мека казано гавра с колата.Да не говорим че има човек откъде да се научи стига да иска.

          Коментар


            #6
            Tornado написа:
            Аз смятам ,че проблема ти е в ЕГР клапана който е заседнал в отворено положение.Погледни темата от линка по долу.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
            утре като стана първата ми работа ще е да видя как е този клапан, подробно прочетох темата за изолирането му.
            fiat marea 1,9 td 100

            Коментар


              #7
              specialista написа:
              Интересуваме някога вървяла ли е добре?Казваш че са сменяли клапата на турбото,искам само да ти кажа че с гледане какво има вътре няма да се оправи.Има си тест точно на тази клапа и се прави на стенд за ГНП.Как се разминават леко тия белези на ангренажа?Сега точно ли са или пак се разнинават ама вече в другата посока?Имам чуството че си правите майтап и то със собствените си коли.Абе то няма лошо в това човек да не знае нещо ама да ходи и да пипа точно поради тази причина е мека казано гавра с колата.Да не говорим че има човек откъде да се научи стига да иска.
              Откак я взех си върви еднакво, карал съм със протекъл клапан към месец докато установя, че има теч. След смяната нямаше разлика. Искам да я отворя понеже маистора ми каза, че след ремонта никога няма да протече и си мисля да не са сложили някаква корава мембрана която не може да реагира адекватно на промяната на налягането. а за ремака белега на помпата беше с един зъб надясно или наляво не помня, а сега вече всички белези си идат на място даже и този на маховика е на мяасто е не зная преди дали е бил понеже не го погледнах преди.
              fiat marea 1,9 td 100

              Коментар


                #8
                В горната тема не видях мнение че има някаква разлика след изолирането на ЕГР клапана. Общо взето и при мен е така и съм направил повечето от съветите тука във форума. Засичал ли си разхода при мен е около 7,5 извън градсоко?
                FIAT BRAVA 1,9-TD-100
                FIAT COUPE 2,0-16 - последно
                SUZUKI SUIFT 1,0 - служебно
                PEUGEOT PARTNER TEPEE

                Коментар


                  #9
                  Освен изброените по горе, погледни и състоянието на щуцера на вс. колектор, към който влиза маркучето за клапата на ГНП. Много често то е запушено и няма полза от ремонта, дори и успешен да е той. Развива се от колектора и се прочиства. Провери турбината, по точно разтоварващия и клапан за високо налягане, дали не е заседнал в отворено състояние или да не уплътнява добре. Аз го бях пораздвижил с една щанга, като бръкнеш с нея между тръбите на изпускат. колектор и колата върви повече. Все се каня да разглобявам тоя механизъм. Внимавай само да не изкривиш лоста му.
                  Fiat Marea TD100

                  Коментар


                    #10
                    На един колега от Търново му бяха сложили мемрана от изпарител на газова уредба на местота на оригиналната клапа По-точно му бяха заменили скъсаната с такава.Познайте колко е издържала?Да е жив и здрав и колата му също,чуваме се от време на време не се оплакал вече година и половина след подчертавам успешния ремонт.

                    Коментар

                    Working...
                    X