Е аз нали точно това казвам, не само, че не палеше , но и гаснеше !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
marea 1.9 jtd като загрее гасне
Collapse
X
-
Имам три въпроса към теб.Stefan Hadjov написа:За каква форма може да се говори като няма кой да я създаде.
Коментар
-
vsd написа:Имам три въпроса към теб.Stefan Hadjov написа:За каква форма може да се говори като няма кой да я създаде.
Коментар
-
Не знаех е автомобилната електротехника е различна от "нормалната" електротехника, но ако отвориш курс задължително ще се запиша. Друго си е да черпя информация от извора. Искренно благодаря за "съветите", ще гледам да чета повече за напред и ще се връщам по 3-4 пъти на някои постове (особено твоиите) за да не се излагам така.Би ли ми препоръчал някакъв учебник за начинаещи. Много ми е интересно за омическите съпротивления. Много странно проф. Шойлев не беше писал в неговите учебници за омически съпротивления, ама какво ли е разбирал той. Благодаря ти за това че ми отваряш очите Само още да питам за неомическите съпротивления, че щом има омически сигурно има и неомически. PS: Мерси че ми каза че както винаги не съм разбрал, че иначе нямаше да се сетя.PS2: Вмомента си посипвам главата с пепел.
Коментар
-
vsd написа:Не знаех е автомобилната електротехника е различна от "нормалната" електротехника, но ако отвориш курс задължително ще се запиша. Друго си е да черпя информация от извора. Искренно благодаря за "съветите", ще гледам да чета повече за напред и ще се връщам по 3-4 пъти на някои постове (особено твоиите) за да не се излагам така.Би ли ми препоръчал някакъв учебник за начинаещи. Много ми е интересно за омическите съпротивления. Много странно проф. Шойлев не беше писал в неговите учебници за омически съпротивления, ама какво ли е разбирал той. Благодаря ти за това че ми отваряш очите Само още да питам за неомическите съпротивления, че щом има омически сигурно има и неомически. PS: Мерси че ми каза че както винаги не съм разбрал, че иначе нямаше да се сетя.PS2: Вмомента си посипвам главата с пепел.
Коментар
-
Явно тези професори са били само вписани в книжката ти защото 60% от това което описваш тук са пълни безмислици и ако наистина си размардаш малко сивото вещество няма да ги дрънкаш.Аз досега не съм чувал за омическо и неомическо съпротивлени през цялата ми практика която имам,а предполагам че и създателите на електотехниката като дисциплина също не са го чували.Но сигурно пък ти не си чувал за активно,индуктивно и капацитивно съпротивление,за активна и реактивна съставна на супротивлението,за индукция,за параметри на импулса и ред други неща,които сигурно ги пише само в нашите 2 части електротехника които сме учили,а не в твоите три по обща електротехника,която всъщност е само една..Колега не зная къде си завършил и дали изобщо си завиршил нещо свързано с тока,но не говори на посоки използвайки само това което чуваш по сервизите или по улиците.Искам още нещо да те питам..Чувал ли си как температурата влияе на материалите?Ако си чувал сигурно ще си дадеш отговор защо датчика като загрее,колата не пали и защо като изстине пали.Или сигурно в нашите учебници по физика не пиши това което пише в твоите???AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Airfan написа:Stefan Hadjov написа:iakvvu написа:Нямам какво да кажа повече по въпроса след поредният бисер на колегата Хаджов.Колега LUBOMUZZY успех с отстраняването,а някой нека да почете малко повече книжки по електротехника и да се запознае с индуктивни и евентуално капацитивни елементи и вериги,защото те са в основата на по важните датчици в колите ни.Успех още веднъж!Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Jenshen73. Прав си. Като чета определено започвам да изпитвам страх от това, какво може да се случи за да не подкарам колата си или за да ме остави на пътя. Не съм повърхностен, но предпочитам да заменя неработеща джаджа с работеща такава без да се впускам в детайли. Хората са казали: Блаженни са незнаещите. ПС: Впрочем от споровете черпя доста информация за, която нямам време и сили да търся, но определено се депресирам от сложностите, които се вмятат...Та цяло чудо е, че все още се движа на пътя.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Абсолютно подкрепям колегата jenshen73.Все пак за да има идеи за диагностика,по един или друг начин трабва да се познава принципа на работа на даденият модул.Още повече че този дефект не се отчита като грешка в контролера.Въпросът тук е да бъдем обективни един към друг и да си бъдем максимално полезни.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:Абсолютно подкрепям колегата jenshen73.Все пак за да има идеи за диагностика,по един или друг начин трабва да се познава принципа на работа на даденият модул.Още повече че този дефект не се отчита като грешка в контролера.Въпросът тук е да бъдем обективни един към друг и да си бъдем максимално полезни.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:iakvvu написа:Абсолютно подкрепям колегата jenshen73.Все пак за да има идеи за диагностика,по един или друг начин трабва да се познава принципа на работа на даденият модул.Още повече че този дефект не се отчита като грешка в контролера.Въпросът тук е да бъдем обективни един към друг и да си бъдем максимално полезни.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
колега iakvvu сьгласен сьм с теб за 60% спам аз дори мисля че са повече и за три семестьра се е научил да мери само с мултицет jenshen73 много е вьжно с какьв тестер се диагностицира контролера има някои калпави тестери или трудни контролери ако откачиш датчика на коляновия вал и завьртиш на стартер 5 секунди и контролера не запише грешка аз лично ще напиша писмо на Робьрт Бош да му поискам писменни извинения кьм всички собственици на жтднеможе при светеща дюза да няма записана грешка в контролерапредлагам да се направи една тема някьде и нека всички които имат някакьв уред за диагностика да напишат какьв е уреда и на каква цена може да се прави диагностика 36лв ми се виждат и на мен много за мен приемлива цена е 10-15лвтунинговам си колите за удоволствие
някои с турбо други с чип
Коментар
-
Грешка се отчита и без да въртиш коляновия вал. Достатъчно е, на контакт да откачиш който и да е датчик по колата и ше се отчете веднага грешка. Дори и да не е светнала лампата за инжекциона. Лично съм го пробвал с моята Visa-uniscan.Колкото дали съществува понятие ,,омическо съпротивление" то отговора е да и се използва даже в техническия в София. Напиши в Google и ще останете учудени на колко места го има това понятие. Проверявайте преди да спамите.[DOC] Now KonspektФормат на файла: Microsoft Word - Във вид на HTMLВидове съпротивления във верига с променлив ток: 4.1. Активно (омово) съпротивление. 4.2. Индуктивно съпротивление. 4.3. Капацитивно съпротивление. ...4. Видове съпротивления във верига с променлив ток: 4.1. Активно (омическо) съпротивление. 4.2. Индуктивно съпротивление. 4.3. Капацитивно съпротивление.5. Импеданс на верига с променлив ток.6. Мощност на променливия ток.7. Резонанс в електрически трептящ кръг.Fiat Marea TD100
Коментар
-
kombito-tdi написа:........ ако откачиш датчика на коляновия вал и завьртиш на стартер 5 секунди и контролера не запише грешка аз лично ще напиша писмо на Робьрт Бош да му поискам писменни извинения кьм всички собственици на жтднеможе при светеща дюза да няма записана грешка в контролера...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар