Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

marea 1.9 jtd като загрее гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Е аз нали точно това казвам, не само, че не палеше , но и гаснеше !
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #32
      Имам три въпроса към теб.
      Stefan Hadjov написа:
      За каква форма може да се говори като няма кой да я създаде.
      1. Как няма кой да създаде форма, нали "нещо" прави импулс. Този импулс безформен ли е?2. Защо спориш без дори да си прочел какво е написал колегата?3. Какво е омическо и неомическо съпротивление?Мерси предварително.
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        #33
        vsd написа:
        Имам три въпроса към теб.
        Stefan Hadjov написа:
        За каква форма може да се говори като няма кой да я създаде.
        1. Как няма кой да създаде форма, нали "нещо" прави импулс. Този импулс безформен ли е?2. Защо спориш без дори да си прочел какво е написал колегата?3. Какво е омическо и неомическо съпротивление?Мерси предварително.
        Сега искаш да отворя курс по автомобилна електротрхника ли,или както винаги те сърби езика да се заяждаш.1.Кое ще създаде работен импулс със съответна форма,когато елверигата в датчика е прекъсната и за това двигателя е спрял.Нали това обясних в няколко поста,но ти както винаги не си разбрал.Ами повтаряй с четенето.Тая материя ти е трудна за възприемане.2.Без коментар3.Отвори електротехника за наченаещи.Всичко което отчиташ в омове с мултицета е омическо съпротивление.И по заводски данни ом. съпрот. на този датчик е 750-1000 ома.Ако е налице-датчика работи.Ако го няма е OUT.P.S.може би не знаеш,но освен омическо съпротивление има и индуктивно съпротивление и капацитивно съпротивление,но те се измерват с други мерни еденици.В случая не става въпрос за тях.

        Коментар


          #34
          Не знаех е автомобилната електротехника е различна от "нормалната" електротехника, но ако отвориш курс задължително ще се запиша. Друго си е да черпя информация от извора. Искренно благодаря за "съветите", ще гледам да чета повече за напред и ще се връщам по 3-4 пъти на някои постове (особено твоиите) за да не се излагам така.Би ли ми препоръчал някакъв учебник за начинаещи. Много ми е интересно за омическите съпротивления. Много странно проф. Шойлев не беше писал в неговите учебници за омически съпротивления, ама какво ли е разбирал той. Благодаря ти за това че ми отваряш очите Само още да питам за неомическите съпротивления, че щом има омически сигурно има и неомически. PS: Мерси че ми каза че както винаги не съм разбрал, че иначе нямаше да се сетя.PS2: Вмомента си посипвам главата с пепел.
          FIAT Bravo JTD GT '99

          Коментар


            #35
            vsd написа:
            Не знаех е автомобилната електротехника е различна от "нормалната" електротехника, но ако отвориш курс задължително ще се запиша. Друго си е да черпя информация от извора. Искренно благодаря за "съветите", ще гледам да чета повече за напред и ще се връщам по 3-4 пъти на някои постове (особено твоиите) за да не се излагам така.Би ли ми препоръчал някакъв учебник за начинаещи. Много ми е интересно за омическите съпротивления. Много странно проф. Шойлев не беше писал в неговите учебници за омически съпротивления, ама какво ли е разбирал той. Благодаря ти за това че ми отваряш очите Само още да питам за неомическите съпротивления, че щом има омически сигурно има и неомически. PS: Мерси че ми каза че както винаги не съм разбрал, че иначе нямаше да се сетя.PS2: Вмомента си посипвам главата с пепел.
            Да правилно си разбрал,че освен омически има и неомически съпротивления.В електротехниките са описани подробно.Освен проф.Шойлев имаше и проф.Минчо Златев.При него съм се явявал на изпити по Обща електротехника в три части всяка в отделен семестър.Освен Двигатели с вътрешно горене и автомобили съм завършил и електротехника.

            Коментар


              #36
              Иии да можех и аз да уча специалност автомобили
              FIAT Bravo JTD GT '99

              Коментар


                #37
                Явно тези професори са били само вписани в книжката ти защото 60% от това което описваш тук са пълни безмислици и ако наистина си размардаш малко сивото вещество няма да ги дрънкаш.Аз досега не съм чувал за омическо и неомическо съпротивлени през цялата ми практика която имам,а предполагам че и създателите на електотехниката като дисциплина също не са го чували.Но сигурно пък ти не си чувал за активно,индуктивно и капацитивно съпротивление,за активна и реактивна съставна на супротивлението,за индукция,за параметри на импулса и ред други неща,които сигурно ги пише само в нашите 2 части електротехника които сме учили,а не в твоите три по обща електротехника,която всъщност е само една..Колега не зная къде си завършил и дали изобщо си завиршил нещо свързано с тока,но не говори на посоки използвайки само това което чуваш по сервизите или по улиците.Искам още нещо да те питам..Чувал ли си как температурата влияе на материалите?Ако си чувал сигурно ще си дадеш отговор защо датчика като загрее,колата не пали и защо като изстине пали.Или сигурно в нашите учебници по физика не пиши това което пише в твоите???
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #38
                  Airfan написа:
                  Stefan Hadjov написа:
                  iakvvu написа:
                  Нямам какво да кажа повече по въпроса след поредният бисер на колегата Хаджов.Колега LUBOMUZZY успех с отстраняването,а някой нека да почете малко повече книжки по електротехника и да се запознае с индуктивни и евентуално капацитивни елементи и вериги,защото те са в основата на по важните датчици в колите ни.Успех още веднъж!
                  Не мога да разбера защо спориш,а не вземеш да провериш на практика това за което се говори дали е верно.Прост опит направи и тогава спори.И ако опита ти излезе неуспешен,тогава да започнеме да се запознаваме с индуктивни и капацитивни вериги и елементи.
                  Колега Хаджов, наистина много знаеш и ме кефят 98% от написаните от теб неща, но мисля в поне още 5 теми аз и различни други колеги писахме, че при проблм с този датчик автомобилите ни не гаснеха, а само отказваха да запалят при топъл двигател.Поздрави.
                  Моята гаснеше - изстива, запалвам я, тръгвам нанякъде и както си карам - угасва... симптопма на непалене топла също си го имаше. Ходих на диагностика - нямаше записани грешки. Смених датчика с нов, щото ми писна на гредата и всичко се оправи - от една година насам - не закъсвам по улиците, не гасна и си паля нормално.П.П. Влиянието на температурата върху материалите не е електрическа величина, а физична такава И колеги, спрете моля ви със странните и безсмислени спорове. Датчикът на коляновия вал има две състояния, които ни касаят - работещо и неработещо.
                  Steliyan's Life!
                  FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                  Коментар


                    #39
                    Jenshen73. Прав си. Като чета определено започвам да изпитвам страх от това, какво може да се случи за да не подкарам колата си или за да ме остави на пътя. Не съм повърхностен, но предпочитам да заменя неработеща джаджа с работеща такава без да се впускам в детайли. Хората са казали: Блаженни са незнаещите. ПС: Впрочем от споровете черпя доста информация за, която нямам време и сили да търся, но определено се депресирам от сложностите, които се вмятат...Та цяло чудо е, че все още се движа на пътя.
                    A17DTС/S
                    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                    Коментар


                      #40
                      Абсолютно подкрепям колегата jenshen73.Все пак за да има идеи за диагностика,по един или друг начин трабва да се познава принципа на работа на даденият модул.Още повече че този дефект не се отчита като грешка в контролера.Въпросът тук е да бъдем обективни един към друг и да си бъдем максимално полезни.
                      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                      Kawasaki ER-6n'2012

                      Коментар


                        #41
                        iakvvu написа:
                        Абсолютно подкрепям колегата jenshen73.Все пак за да има идеи за диагностика,по един или друг начин трабва да се познава принципа на работа на даденият модул.Още повече че този дефект не се отчита като грешка в контролера.Въпросът тук е да бъдем обективни един към друг и да си бъдем максимално полезни.
                        Теоретично и почти практично се отчита грешка, стига да гледаш каквото трябва.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #42
                          BO написа:
                          iakvvu написа:
                          Абсолютно подкрепям колегата jenshen73.Все пак за да има идеи за диагностика,по един или друг начин трабва да се познава принципа на работа на даденият модул.Още повече че този дефект не се отчита като грешка в контролера.Въпросът тук е да бъдем обективни един към друг и да си бъдем максимално полезни.
                          Теоретично и почти практично се отчита грешка, стига да гледаш каквото трябва.
                          No errors! Айде кажи ми как се е отчела грешка? Или липсата на грешка сама по себе си е грешка? Много мразя да споря, но понякога нервите ми избиват и го отнасят хора като теб. Когато КОЛАТА е с работещ (запален) двигател в паметта на КОНТРОЛЕРА на JTD105 не беше намерена грешка. Или искаш да ме изкараш тъпак дето е дал 36лв. на тоя дето духа? Замерихме дори и ABS модулите - щото исках да се пробват всички възможни интерфейси... Въздушните възглавници и тях. Ама нали си вездесъщ БОже.
                          Steliyan's Life!
                          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                          Коментар


                            #43
                            колега iakvvu сьгласен сьм с теб за 60% спам аз дори мисля че са повече и за три семестьра се е научил да мери само с мултицет jenshen73 много е вьжно с какьв тестер се диагностицира контролера има някои калпави тестери или трудни контролери ако откачиш датчика на коляновия вал и завьртиш на стартер 5 секунди и контролера не запише грешка аз лично ще напиша писмо на Робьрт Бош да му поискам писменни извинения кьм всички собственици на жтднеможе при светеща дюза да няма записана грешка в контролерапредлагам да се направи една тема някьде и нека всички които имат някакьв уред за диагностика да напишат какьв е уреда и на каква цена може да се прави диагностика 36лв ми се виждат и на мен много за мен приемлива цена е 10-15лв
                            тунинговам си колите за удоволствие
                            някои с турбо други с чип

                            Коментар


                              #44
                              Грешка се отчита и без да въртиш коляновия вал. Достатъчно е, на контакт да откачиш който и да е датчик по колата и ше се отчете веднага грешка. Дори и да не е светнала лампата за инжекциона. Лично съм го пробвал с моята Visa-uniscan.Колкото дали съществува понятие ,,омическо съпротивление" то отговора е да и се използва даже в техническия в София. Напиши в Google и ще останете учудени на колко места го има това понятие. Проверявайте преди да спамите.[DOC] Now KonspektФормат на файла: Microsoft Word - Във вид на HTMLВидове съпротивления във верига с променлив ток: 4.1. Активно (омово) съпротивление. 4.2. Индуктивно съпротивление. 4.3. Капацитивно съпротивление. ...4. Видове съпротивления във верига с променлив ток: 4.1. Активно (омическо) съпротивление. 4.2. Индуктивно съпротивление. 4.3. Капацитивно съпротивление.5. Импеданс на верига с променлив ток.6. Мощност на променливия ток.7. Резонанс в електрически трептящ кръг.
                              Fiat Marea TD100

                              Коментар


                                #45
                                kombito-tdi написа:
                                ........ ако откачиш датчика на коляновия вал и завьртиш на стартер 5 секунди и контролера не запише грешка аз лично ще напиша писмо на Робьрт Бош да му поискам писменни извинения кьм всички собственици на жтднеможе при светеща дюза да няма записана грешка в контролера...
                                ахам...Ама няма смисъл да спорим за глупости.Както казах, ако знаеш как да го направиш, няма да имаш проблеми.Има и друг вариант. Примерно ако датчика на коляновия вал едновременно с този на разпределителния вал са дали фира, то тогава виждаш неща, които ги няма... В контролера има логика на записване на грешки и евентуално тяхното им показване.Както много пъти се говори -> диагностиката не представлява закачане на тестер и да се четат грешки. Трябва да можеш да разбираш кое какво е @ женшен -> п.п. Само не разбрах кое отнесох :D
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X