Stefan Hadjov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
marea 1.9 jtd като загрее гасне
Collapse
X
-
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
-
iakvvu написа:Stefan Hadjov написа:iakvvu написа:А не се ли замисляте че момента на сипване на другото гориво може просто да съвпада с началото на проблемите с датчика? И още нещо...Колко колеги в подобни теми вече казаха че при този проблем на някой им гасне колата а на други не.На мен лично не ми гаснеше,както и факта с индикацията...Напълно нормално е да свети дюзата след като има проблем със запалването.Светеше и при мен докато не можеше да запали,а като изстинеше въртя,пали и изгасва.Колегата да го сменя и поне да го елеминира като причина.С лутане по въпроса и подхварляне няма да го открием ей така.
Коментар
-
Нямам какво да кажа повече по въпроса след поредният бисер на колегата Хаджов.Колега LUBOMUZZY успех с отстраняването,а някой нека да почете малко повече книжки по електротехника и да се запознае с индуктивни и евентуално капацитивни елементи и вериги,защото те са в основата на по важните датчици в колите ни.Успех още веднъж!AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:Нямам какво да кажа повече по въпроса след поредният бисер на колегата Хаджов.Колега LUBOMUZZY успех с отстраняването,а някой нека да почете малко повече книжки по електротехника и да се запознае с индуктивни и евентуално капацитивни елементи и вериги,защото те са в основата на по важните датчици в колите ни.Успех още веднъж!
Коментар
-
iakvvu написа:Нивото на импулса си го има и при проблемен датчик,защото не прекъсва.Променя се формата му.Това лично съм го установявал с осцилоскоп когато имах проблема.Поради тънкоста на проводника му и поради редица други фактори се напуква лаковото покритие на проводника и от там се получава укъсяване на част от намотките в датчика,тъй като той си е обикновен индукционен датчик.Съответно се променя и индуктивното съпротивление на системата и от там формата на импулса,която е неразбираема за контролера.
Коментар
-
lubomm написа:ами и да го разрежеш нищо няма да видиш просто малки елементи и са запълнени със смола (не се отваря сменя се )
Коментар
-
iakvvu написа:Нивото на импулса си го има и при проблемен датчик,защото не прекъсва.Променя се формата му.Това лично съм го установявал с осцилоскоп когато имах проблема.Поради тънкоста на проводника му и поради редица други фактори се напуква лаковото покритие на проводника и от там се получава укъсяване на част от намотките в датчика,тъй като той си е обикновен индукционен датчик.Съответно се променя и индуктивното съпротивление на системата и от там формата на импулса,която е неразбираема за контролера.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:iakvvu написа:Нямам какво да кажа повече по въпроса след поредният бисер на колегата Хаджов.Колега LUBOMUZZY успех с отстраняването,а някой нека да почете малко повече книжки по електротехника и да се запознае с индуктивни и евентуално капацитивни елементи и вериги,защото те са в основата на по важните датчици в колите ни.Успех още веднъж!
Коментар
-
Airfan написа:Колега Хаджов, наистина много знаеш и ме кефят 98% от написаните от теб неща, но мисля в поне още 5 теми аз и различни други колеги писахме, че при проблм с този датчик автомобилите ни не гаснеха, а само отказваха да запалят при топъл двигател.Поздрави.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар