Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

marea 1.9 jtd като загрее гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Stefan Hadjov написа:
    iakvvu написа:
    А не се ли замисляте че момента на сипване на другото гориво може просто да съвпада с началото на проблемите с датчика? И още нещо...Колко колеги в подобни теми вече казаха че при този проблем на някой им гасне колата а на други не.На мен лично не ми гаснеше,както и факта с индикацията...Напълно нормално е да свети дюзата след като има проблем със запалването.Светеше и при мен докато не можеше да запали,а като изстинеше въртя,пали и изгасва.Колегата да го сменя и поне да го елеминира като причина.С лутане по въпроса и подхварляне няма да го открием ей така.
    Ееее,каква тема направихте от един глупав датчик.При проблем в датчика на кол.вал колата гасне както си работи и пали след като поизстине.Това е многократно констатирано!!Стига приказки и проби/грешки.Ако нямате мултицет за 5 лв,то закачете един светодиод за 20 ст. и вижте след като е изгаснала колата и се закачи светодиода при въртене на стартер мига ли.Ако мига значи не е той и спестявате 35 лв за диагностика и 60 лв за смяна.Успех!!
    Нивото на импулса си го има и при проблемен датчик,защото не прекъсва.Променя се формата му.Това лично съм го установявал с осцилоскоп когато имах проблема.Поради тънкоста на проводника му и поради редица други фактори се напуква лаковото покритие на проводника и от там се получава укъсяване на част от намотките в датчика,тъй като той си е обикновен индукционен датчик.Съответно се променя и индуктивното съпротивление на системата и от там формата на импулса,която е неразбираема за контролера.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #17
      iakvvu написа:
      Stefan Hadjov написа:
      iakvvu написа:
      А не се ли замисляте че момента на сипване на другото гориво може просто да съвпада с началото на проблемите с датчика? И още нещо...Колко колеги в подобни теми вече казаха че при този проблем на някой им гасне колата а на други не.На мен лично не ми гаснеше,както и факта с индикацията...Напълно нормално е да свети дюзата след като има проблем със запалването.Светеше и при мен докато не можеше да запали,а като изстинеше въртя,пали и изгасва.Колегата да го сменя и поне да го елеминира като причина.С лутане по въпроса и подхварляне няма да го открием ей така.
      Ееее,каква тема направихте от един глупав датчик.При проблем в датчика на кол.вал колата гасне както си работи и пали след като поизстине.Това е многократно констатирано!!Стига приказки и проби/грешки.Ако нямате мултицет за 5 лв,то закачете един светодиод за 20 ст. и вижте след като е изгаснала колата и се закачи светодиода при въртене на стартер мига ли.Ако мига значи не е той и спестявате 35 лв за диагностика и 60 лв за смяна.Успех!!
      Нивото на импулса си го има и при проблемен датчик,защото не прекъсва.Променя се формата му.Това лично съм го установявал с осцилоскоп когато имах проблема.
      Няма такова нещо.Този датчик е една бубинка върху феромагнитна сърцевина и няма какво да му промени формата на импулса му.Аз също съм мерил когато прекъсне-липсва всякакво съпротивление което може да се отчете.За каква форма може да се говори като няма кой да я създаде.

      Коментар


        #18
        Нямам какво да кажа повече по въпроса след поредният бисер на колегата Хаджов.Колега LUBOMUZZY успех с отстраняването,а някой нека да почете малко повече книжки по електротехника и да се запознае с индуктивни и евентуално капацитивни елементи и вериги,защото те са в основата на по важните датчици в колите ни.Успех още веднъж!
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #19
          iakvvu написа:
          Нямам какво да кажа повече по въпроса след поредният бисер на колегата Хаджов.Колега LUBOMUZZY успех с отстраняването,а някой нека да почете малко повече книжки по електротехника и да се запознае с индуктивни и евентуално капацитивни елементи и вериги,защото те са в основата на по важните датчици в колите ни.Успех още веднъж!
          Не мога да разбера защо спориш,а не вземеш да провериш на практика това за което се говори дали е верно.Прост опит направи и тогава спори.И ако опита ти излезе неуспешен,тогава да започнеме да се запознаваме с индуктивни и капацитивни вериги и елементи.

          Коментар


            #20
            Ще ме карате да взимам ножовката и да видя какво има в датчика.Мисля, че го пазя стария
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              ами и да го разрежеш нищо няма да видиш просто малки елементи и са запълнени със смола (не се отваря сменя се )

              Коментар


                #22
                iakvvu написа:
                Нивото на импулса си го има и при проблемен датчик,защото не прекъсва.Променя се формата му.Това лично съм го установявал с осцилоскоп когато имах проблема.Поради тънкоста на проводника му и поради редица други фактори се напуква лаковото покритие на проводника и от там се получава укъсяване на част от намотките в датчика,тъй като той си е обикновен индукционен датчик.Съответно се променя и индуктивното съпротивление на системата и от там формата на импулса,която е неразбираема за контролера.
                Сега ти препрочетох поста и трябва да кажа,че такъв случай до сега не съм констатирал.Винаги е имало прекъсване на веригата и отчетено омическо съпрот. безкрайност.Даже от любопитство един път направих следния експеримент:в съд с вода и термометър започнах да загрявам като съм свързал мултицет към датчика.Когато температурата му стигна 75 градуса съпротивлението от нормално стана безкрайност.Това е причината да гасне колата.Не изключвам и това което ти си констатирал,но го причислявам към частен случай.При твоя случай би трябвало омическото съпротивление на датчика да е значително по ниско от нормалното.

                Коментар


                  #23
                  lubomm написа:
                  ами и да го разрежеш нищо няма да видиш просто малки елементи и са запълнени със смола (не се отваря сменя се )
                  В датчика няма никави малки и голями елементи.Отворете и разгледайте.Обикновен индуктивен датчик-бубинка с определен брой намотки с определена дебелина на жицата върху феритна сърцевина.Всичко останало е предположения и заблуждения.Някой може да изкара,че има вътре и някоя интегрална схема или даже микрокомтролер.

                  Коментар


                    #24
                    ти случайно да си разглобявал такъв а колега

                    Коментар


                      #25
                      emzo написа:
                      Ще ме карате да взимам ножовката и да видя какво има в датчика.Мисля, че го пазя стария
                      Я взимай ножовката и го отваряй.Но внимавай някой голям елемент да не те тресне.За малките,няма опасност.

                      Коментар


                        #26
                        lubomm написа:
                        ти случайно да си разглобявал такъв а колега
                        Да не го бъркаш с датчик на Хоол.Я вземи и разглоби един индуктивен,а недей да ни съветваш,че не се отваря а се сменя.То е ясно,че се сменя.Въпроса е защо се сменя и какво има в него???

                        Коментар


                          #27
                          ок както кажеш колега аз съм сигурен в това което казвам поне за по младите модели

                          Коментар


                            #28
                            iakvvu написа:
                            Нивото на импулса си го има и при проблемен датчик,защото не прекъсва.Променя се формата му.Това лично съм го установявал с осцилоскоп когато имах проблема.Поради тънкоста на проводника му и поради редица други фактори се напуква лаковото покритие на проводника и от там се получава укъсяване на част от намотките в датчика,тъй като той си е обикновен индукционен датчик.Съответно се променя и индуктивното съпротивление на системата и от там формата на импулса,която е неразбираема за контролера.
                            Ако приемеме,че това е верно което твърдиш това значи че колата няма да пали нито топла,нито студена.А неможе да запали и като позагрее да прекъсне.Разглеждания случай не е такъв.

                            Коментар


                              #29
                              Stefan Hadjov написа:
                              iakvvu написа:
                              Нямам какво да кажа повече по въпроса след поредният бисер на колегата Хаджов.Колега LUBOMUZZY успех с отстраняването,а някой нека да почете малко повече книжки по електротехника и да се запознае с индуктивни и евентуално капацитивни елементи и вериги,защото те са в основата на по важните датчици в колите ни.Успех още веднъж!
                              Не мога да разбера защо спориш,а не вземеш да провериш на практика това за което се говори дали е верно.Прост опит направи и тогава спори.И ако опита ти излезе неуспешен,тогава да започнеме да се запознаваме с индуктивни и капацитивни вериги и елементи.
                              Колега Хаджов, наистина много знаеш и ме кефят 98% от написаните от теб неща, но мисля в поне още 5 теми аз и различни други колеги писахме, че при проблм с този датчик автомобилите ни не гаснеха, а само отказваха да запалят при топъл двигател.Поздрави.

                              Коментар


                                #30
                                Airfan написа:
                                Колега Хаджов, наистина много знаеш и ме кефят 98% от написаните от теб неща, но мисля в поне още 5 теми аз и различни други колеги писахме, че при проблм с този датчик автомобилите ни не гаснеха, а само отказваха да запалят при топъл двигател.Поздрави.
                                Не съм чел тези 5 теми или не си спомням,но случая е същия.Като е работил двигателя и спреш,температурата на датчика продължава да се покачва независимо че си спря.Тогава датчика прекъсва и няма палене-съвпадение на същия случай.Това което е описъл колегата iakvvu е друг.В случая не може да има палене нито студен,нито топъл.Защото това което той твърди че се е случило с датчика е трайно явление и не е във функция от температурата на двигателя.И на теб поздрави.

                                Коментар

                                Working...
                                X