Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

marea 1.9 jtd като загрее гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    marea 1.9 jtd като загрее гасне

    Здравейте. След една грешка на един бензинджия / сипа бензин вместо нафта/ и навъртени около 50 км. "марийка"-та както я наричам започна да прави проблем. Като е студена си пали и работи идеално. Когато температурата обаче стигне точно средата колата гасне веднага. Светва на таблото една индикацийка с разпръскваща дюза и до там. Като изстине с едно деление / не знамк колко градуса е това/ си пали, след 2-3 секунди тази индикацийка изчезва, колата върви до вдигане на ново на температурата. Ипак същото. Идеи ???????????
    LUBOMUZZY

    #2
    Датчик на коляновият вал.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      Не съм съгласен - при повреда в датчика на коляновия вал колата не гасне, ами не пали. Колко бензин е сипан вместо нафта?? Ако клони към 60 - лошо. Правил ли си източване с откачен маркуч от филтъра, и колата на контакт?

      Коментар


        #4
        iakvvu написа:
        Датчик на коляновият вал.
        Това наистина е най-вероятната причина,но за да е сигурен на 1000% щом го прави при всяко загряване закачаш я на диагностика и я загрей.

        Коментар


          #5
          В крайна сметка, точното наименование, какво е на тоз датчик:http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1 - това е датчика колянов вал нали ?Защото при мене като загрееше - колата гаснеше в движение и не искаше да запали, докато не изстине.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Следващия път я изчакай до момента в който знаеш че ще изгасне, и бъди някъде където можеш да я държиш в обороти. Като изгасне, и си на предавка, виж дали се броят обороти, или стрелката пада на нула.

            Коментар


              #7
              Добре де, при мен КОЛАТА СЪЩО ГАСНЕШЕ като загрее - дори ми е гаснала в движение. Като изстине и си беше ОК. Тъпия датчик СТРУВА САМО 60лв. Сменяйте го, не е скъп като помпа високо налаягане например ...П.П. emzo - да, това е датчикът. Среща се с две наименования - Датчик на позицията на коляновия вал и/или датчик запалване. Ако не функционира - контролера "решава", че коляновият вал не се върти и не подава гориво към дюзите. Както имаше един лаф едно време - ток да те убие, нафта да те удави, а тя - не пали...
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #8
                Re: marea 1.9 jtd като загрее гасне

                LUBOMUZZY написа:
                Здравейте. След една грешка на един бензинджия / сипа бензин вместо нафта/ и навъртени около 50 км. "марийка"-та както я наричам започна да прави проблем. Като е студена си пали и работи идеално. Когато температурата обаче стигне точно средата колата гасне веднага. Светва на таблото една индикацийка с разпръскваща дюза и до там. Като изстине с едно деление / не знамк колко градуса е това/ си пали, след 2-3 секунди тази индикацийка изчезва, колата върви до вдигане на ново на температурата. Ипак същото. Идеи ???????????
                ако се загледаме в написаното от колегата ще видим че :1 сипали са му бензин вместо дизел и след 50км е загаснала2 гасненето е в пряка зависимост от температурата на мотора 3 има и индикация за електрическа повреда от компютьра предполагам че ако се закачи на диагностика ще покаже ниско налягане в реила но навсякьде чета датчик колянов вал дано да е тои :D
                тунинговам си колите за удоволствие
                някои с турбо други с чип

                Коментар


                  #9
                  kombito-tdi: Винаги внимаваш, за което шапка ти свалям Но! Аз винаги настоявам сериозните проблеми да започват от най-евтиния свързан с проблема чарк. По този начин се елиминират евентуално ненужни смени на по-скъпи агрегати като цялата система комън-рейл или дори само помпата. Дано да е датчика на коляновия вал, че то ебаси грешката - да му сипят бензин... брррр, ще убия собственоръчно тоя дето ми сипва грешното гориво...
                  Steliyan's Life!
                  FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                  Коментар


                    #10
                    jenshen73 написа:
                    че то ебаси грешката - да му сипят бензин... брррр, ще убия собственоръчно тоя дето ми сипва грешното гориво...
                    Наливат ти каквото има кажеш.Не мисля ,че зависи от този който работи на колонката.Ако ще и зелева чорба да му кажа да ми налеее ако я предлагат ще налива.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      Поради горните причини - винаги задължително си наливам сам горивото, така че ако нещо се обърка, да знам че аз съм си виновен. И никога не си оливам калника!

                      Коментар


                        #12
                        грешката на пълнач се наказва строго, понеже му се налага да плати ремонта, ако не си се върнал на бензиностанцията след случея си напраил голяма грешка. Бачкал съм на бензиностанция и мн добре знам за какво става въпрос (слава бого не съм правил тази грешка)
                        Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                        Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                        Коментар


                          #13
                          jenshen73 написа:
                          kombito-tdi: Винаги внимаваш, за което шапка ти свалям Но! Аз винаги настоявам сериозните проблеми да започват от най-евтиния свързан с проблема чарк. По този начин се елиминират евентуално ненужни смени на по-скъпи агрегати като цялата система комън-рейл или дори само помпата. Дано да е датчика на коляновия вал, че то ебаси грешката - да му сипят бензин... брррр, ще убия собственоръчно тоя дето ми сипва грешното гориво...
                          То хубаво да сменя, но ако не се окаже този датчик, са си 60 лв на вятръра. А и има още неща дето заедно ще направят прилично голяма сума ако ги сменяш само за пробата. Щом има грешка в компа поне да се види каква е. При другите случаи с този датчик, на никой май не му се записваше грешка.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #14
                            А не се ли замисляте че момента на сипване на другото гориво може просто да съвпада с началото на проблемите с датчика? И още нещо...Колко колеги в подобни теми вече казаха че при този проблем на някой им гасне колата а на други не.На мен лично не ми гаснеше,както и факта с индикацията...Напълно нормално е да свети дюзата след като има проблем със запалването.Светеше и при мен докато не можеше да запали,а като изстинеше въртя,пали и изгасва.Колегата да го сменя и поне да го елеминира като причина.С лутане по въпроса и подхварляне няма да го открием ей така.
                            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                            Kawasaki ER-6n'2012

                            Коментар


                              #15
                              iakvvu написа:
                              А не се ли замисляте че момента на сипване на другото гориво може просто да съвпада с началото на проблемите с датчика? И още нещо...Колко колеги в подобни теми вече казаха че при този проблем на някой им гасне колата а на други не.На мен лично не ми гаснеше,както и факта с индикацията...Напълно нормално е да свети дюзата след като има проблем със запалването.Светеше и при мен докато не можеше да запали,а като изстинеше въртя,пали и изгасва.Колегата да го сменя и поне да го елеминира като причина.С лутане по въпроса и подхварляне няма да го открием ей така.
                              Ееее,каква тема направихте от един глупав датчик.При проблем в датчика на кол.вал колата гасне както си работи и пали след като поизстине.Това е многократно констатирано!!Стига приказки и проби/грешки.Ако нямате мултицет за 5 лв,то закачете един светодиод за 20 ст. и вижте след като е изгаснала колата и се закачи светодиода при въртене на стартер мига ли.Ако мига значи не е той и спестявате 35 лв за диагностика и 60 лв за смяна.Успех!!

                              Коментар

                              Working...
                              X