Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с пистов ремък

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с пистов ремък

    Здравейте колеги,днес на бензиностанциата като сипах след като запалих колата забелязах че нямам хидравлика и като отворих капака пистовият ремък беше изхвърлен.Закарах я на един близък сервиз да го сложат и човека каза че проблема е в оптегача и ролката а тях ги бях сменил преди 1 месец чисто нови затова я закарах при един друг човек който твърди че е шайбата на хидравличната помпа щото имала луфт и лагерчето и било заминало.И според него оптегача и ролката са си били наред.Така че ако някой може да ми помогне и да ме насочи от какво го изхвърли много ще съм му благодарен.Благодаря предварително.
    Toyota Celica 98-7AFE
    Ex:Fiat Bravo JTD

    #2
    Аз съм писал поне 4 теми за моят прословут пистов ремък....ето я и последната http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=41469Честно казано първият път проблемът ми беше подобен - ремъка н есе скъса, а просто част от него се откъсна....оказа се демпферната шайба - деугият път като го късах ми блокира лагера на обтегача, а съвсем скоро сменях отново демпферната шайба, че чукаше яко и ме беше страх да не ми изхвърли поредният ремък.
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    Коментар


      #3
      А моят горчив опит показа че един елемент от тази цялата система: пистов ремък-обтегач-паразитна-алтернатор-демпферна шайба-компресор-хидравлика , ако не е наред, то проблемът се пренася веднага върху останалите, като обикновено го изяждат най-слабите елемнти - демпферна, и обтегач може би. Adrenallin - а лампата на таблото за незареждане на акумулатора не е ли светела? Ако не си я видял да свети, обърни внимание и на този проблем. Иначе един съвет от мен - винаги хвърляй поглед на таблото 5 секунди след запалване.

      Коментар


        #4
        Geraka написа:
        Аз съм писал поне 4 теми за моят прословут пистов ремък....ето я и последната http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=41469Честно казано първият път проблемът ми беше подобен - ремъка н есе скъса, а просто част от него се откъсна....оказа се демпферната шайба - деугият път като го късах ми блокира лагера на обтегача, а съвсем скоро сменях отново демпферната шайба, че чукаше яко и ме беше страх да не ми изхвърли поредният ремък.
        Колега при мен нищо не чука или нещо от сорта няма шумове и не се е късал ремъка просто го изхвърли като я запалих отдеве и наблюдавах ремъка не играе върти си иделано.
        Toyota Celica 98-7AFE
        Ex:Fiat Bravo JTD

        Коментар


          #5
          И при мен първият път нямаше никакви признаци на повреда - нито виене нито чукане...просто както си карах и половината ремък се скъса ....преди да сменя демпферната шайба сложих друг и на пръв поглед нямаше нищо,но за около 20-30км скъса и него....
          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

          Коментар


            #6
            ogi28b написа:
            А моят горчив опит показа че един елемент от тази цялата система: пистов ремък-обтегач-паразитна-алтернатор-демпферна шайба-компресор-хидравлика , ако не е наред, то проблемът се пренася веднага върху останалите, като обикновено го изяждат най-слабите елемнти - демпферна, и обтегач може би. Adrenallin - а лампата на таблото за незареждане на акумулатора не е ли светела? Ако не си я видял да свети, обърни внимание и на този проблем. Иначе един съвет от мен - винаги хвърляй поглед на таблото 5 секунди след запалване.
            Аз ще допълня винаги едното око по време на движение да гледа уредите по таблото.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Провери си профилактично демпферната шайба,тъй като при мен уж нищо нямаше и се чудех защо е скъсан ремъка и няколко дни по късно се раздрънка шайбата.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #8
                Колеги благодаря ви за бързите отговори утре имам час в един сервиз и ще проверим всичко едно по едно.После ще пиша да кажа какво е било (ако изобщо го открием).
                Toyota Celica 98-7AFE
                Ex:Fiat Bravo JTD

                Коментар


                  #9
                  И така проблема се оказа че е в хидравличната помпа понеже шайбата и играе и изхвърля ремъка при запалване сега ми предстои смяна на помпата.
                  Toyota Celica 98-7AFE
                  Ex:Fiat Bravo JTD

                  Коментар


                    #10
                    Пиши после колко ти е излязло всичко поотделно, да имаме хабер.
                    "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                    ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                    Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                    Коментар


                      #11
                      Adrenallin написа:
                      И така проблема се оказа че е в хидравличната помпа понеже шайбата и играе и изхвърля ремъка при запалване сега ми предстои смяна на помпата.
                      Колко играе тази шайба на помпата да не се окаже после ,че не е от нея и да сменяш помпа ей така.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Моята играе 1-2 мм в двете посоки и изобщо на вид не личи, че мята.

                        Коментар


                          #13
                          Мойта играе повече даже и има лек теч но при 2 майстори я карах и двамата ми казаха че в това е проблема защото ремъка го изхвърля само при палене тази шайба правила по-големи вибраций и такива некви неща.Но наистина като я хванах почти във всички посоки се мърда а маслото в хидравликата е яко църно.
                          Toyota Celica 98-7AFE
                          Ex:Fiat Bravo JTD

                          Коментар


                            #14
                            tyson написа:
                            Пиши после колко ти е излязло всичко поотделно, да имаме хабер.
                            . Колега веднага ти казавам колко струва.Чисто нова помпа ОРГИНАЛНА е 568 лв.Аз си я намерих за 70 лв. втора ръка от същия модел като моя,смяната е 80 лв. по принцип но имам човек който ще го направи за без пари.
                            Toyota Celica 98-7AFE
                            Ex:Fiat Bravo JTD

                            Коментар


                              #15
                              Tornado написа:
                              Adrenallin написа:
                              И така проблема се оказа че е в хидравличната помпа понеже шайбата и играе и изхвърля ремъка при запалване сега ми предстои смяна на помпата.
                              Колко играе тази шайба на помпата да не се окаже после ,че не е от нея и да сменяш помпа ей така.
                              Ами колега всичко друго ремъка,ролките оптегача е здраво и е смененео преди месец два единственото което играе е шайбата на хидр. помпа а за да спре да играе трябва да се смени цялата помпа имало некаде дето ги оправат и рециклират но после пак давали проблеми.Просто невиждам от какво друго може да се окаже.
                              Toyota Celica 98-7AFE
                              Ex:Fiat Bravo JTD

                              Коментар

                              Working...
                              X