Здравейте колеги.Вчера се случи следносто с мойто возило:Прибирам си се вчера вечерта от лекции, кисна си час и половина нормално в задръстването, колата ми нормално загрява, включва се перката на радиатора и си върти. До тук всичко ОК. Та паркирам си аз колата пред блока, температурата на двигателя вече си е спаднала на нормално ниво, но перката продължава да върти. Сменям си бушона на късите светлини, тъй като за деня ми изгоряха 2 бушона и тръгвам да се прибирам, а перката на радиатора продължава да върти. Двигателя вече студен, ама перката не спира. Проверих бушона на въпросната перка и в момента в който го извадих за да видя дали не е изгорял и той и перката спря. Реших да запаля колата, за да поработи малко и да загрее, за да видя дали ще се включи отново обаче нъцки! Лампата на подгревателните свещи изобщо не светна, но за сметка на това лампата CODE си свети и не изгасва, следователно колата не иска да пали. С баща ми започнахме да замерваме тоците по колата и установихме че на 2 от бушоните в двигателя им се губи минуса. От там се насочихме към главното табло с бушоните (онова от ляво под волана), проверихме за 10ти път всички бушони и накрая демонтирахме цялото табло (тъй като преди време баща ми на неговата кола имаше подобен проблем и се оказа че блока е заминал). Разглобихме целия блок на основни части, за да видим дали не е от него проблема, но не е. Всичко си му е ОК. Та колеги моля Ви помагайте. От какво може да се е получило това и евентуално как може а се оправи? Възможно ли е контактният ключ да се прецакал и от там да ми прави тия мизерии?Благорадя Ви предватително!

Коментар