Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Fiat Multipla 1,9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Fiat Multipla 1,9 JTD

    Здравейте колеги, Собственик съм на Fiat Multipla 1,9 JTD (1999 г.). От известно време възникна проблем с паленето на топъл двигател. Лампата CODE изгасва, но не мога да стартирам понякога двигателя. След престой от няколко часа паля нормално. В началото проблема беше много рядко и след 3-5 опита палеше веднага. Напоследък отказите зачестиха. При направени диагностики основните грешки са от имобилайзера. Възможно ли той да е основният проблем или от датчик на коляновия или на разпределителния вал. Моля за консултация и съвет ако някой от Вас знае как да се разреши проблема. Прочетох всички мнения във форума, но не успях да намеря отговор на моя случай. P.S. Колата е закупена само с един син ключ и без карта. Благодаря предварително!

    #2
    Датчика на коляновия вал.Сменяй и си готов.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      Multipla не пали с топъл двигател

      Благодаря Ви за отговора, но защо при диагностика дава грешка "ИМОБИЛАЙЗЕР"? Каква е логиката и причината проблемът да се появява само при загрят двигател?

      Коментар


        #4
        Преди да сменяш датчика на коляновия вал, задължително оправи това с имобилайзера, защото е твърде вероятно да не пали от него, а не от датчика. Пробва ли когато е топла и не можеш да запалиш, няколко пъти да въртиш? Когато е студена винаги ли палиш от първия път, или пак от 2-3 пъти?Определено нищо не си прочел, десет теми по-надолу пише:1.9 JTD - топла не пали

        Коментар


          #5
          Ако има проблем с имобилайзера ще трябва да му свете и лампата с кода.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            А лампата за контролера(тази която е под формата на дюза или на двигателче) свети ли когато не може да запали колата?
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #7
              iakvvu написа:
              А лампата за контролера(тази която е под формата на дюза или на двигателче) свети ли когато не може да запали колата?
              Много точен въпрос Един единствен път не съм могъл да запаля колата от веднъж, при зареден акумулатор, и тогава като я включих към компютър - грешката беше точно Имобилайзер. Лампата за код угасна, а тази за контролера остана светнала. Въпреки това опитах да завъртя, и не запалих. На следващият опит, и досега - не се повтори повече.

              Коментар


                #8
                Но от поста на колегата разбирам че това е системно при него.Затова и въпросът ми към него е дали свети чек лампата(дюзата) на контролера,когато колата не може да запали.При мен също е имало проблем с имобилайзер при ниско напрежение на акумулатора,но и лампата на имобилайзера и на контролера са светили и е било само веднъж след едноседмичен покой на колата.Имам предвид че не беше палена една седмица преди да ми направи проблема.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #9
                  Датчик КОЛЯНОВ ВАЛ ЗА JTD струва 60лв. Сменяйте ги бе хора, не струват 6000лв? Сменете го, ако не пали пак - търсете проблема вече в по-скъпите агрегати. Не са ли ви учили родителите, че загадки се решават от по-лесното (евтиното) към по-трудното (скъпото)?
                  Steliyan's Life!
                  FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                  Коментар

                  Working...
                  X