Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Светна ми червената дюза на таблото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Смених го този керлив регулатор но се оказаче не е от него.Дано някой да ми помогне.

    Коментар


      #47
      Щом колата влиза в авариен режим значи би трябвало и да запише някаква грешка.Ако знаеш каква е и колко са можем и да коментираме по нататък.

      Коментар


        #48
        Знам само,че трупа грешки,трият ги и пак се получават но какви са не знам.

        Коментар


          #49
          Все още търся майстор на ФИАТ в Пловдив.Очаквам предложения!

          Коментар


            #50
            Освен да ти пожелая успех!!!

            Коментар


              #51
              inflammable77 написа:
              Знам само,че трупа грешки,трият ги и пак се получават но какви са не знам.
              на мен ми изглежда , че яко те къпят.пиши ми на скайп е събота - може да измислим нещо - скайпа ми е в профила

              Коментар


                #52
                Определено те скубят щом ти не казват даже какви са грешките, иди при някой по надежден майстор
                Fiat Bravo JTD '99

                Коментар


                  #53
                  След като има грешки е редно да се отстрани проблема, иначе те си ги трият но ако не е отсранен проблема те си се трупат пак и така само си даваш парите.

                  Коментар


                    #54
                    inflammable77 написа:
                    Смених го този керлив регулатор но се оказаче не е от него.Дано някой да ми помогне.
                    100% съм сигурен че е помпата за високо налягане.Минах по тоя път преди една година.Започнах с дюзи после регулатор и докато не си направих помпата промяна нямаше,не се занимавай с "майстори" ами вземи си направи помпата.
                    BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
                    E46 320D

                    Коментар


                      #55
                      2she написа:
                      inflammable77 написа:
                      Смених го този керлив регулатор но се оказаче не е от него.Дано някой да ми помогне.
                      100% съм сигурен че е помпата за високо налягане.Минах по тоя път преди една година.Започнах с дюзи после регулатор и докато не си направих помпата промяна нямаше,не се занимавай с "майстори" ами вземи си направи помпата.
                      Колега как я направи помпата .....какво смени ,колко парици излезе ремонта и в кои сервиз ,благодаря предварително

                      Коментар


                        #56
                        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44558
                        BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
                        E46 320D

                        Коментар


                          #57
                          И аз имам проблем с лампата .Колата ми е Мареа JTI дизел и на всяка дюза си има помпа.какво да правя?Благораря.

                          Коментар


                            #58
                            valioneli написа:
                            И аз имам проблем с лампата .Колата ми е Мареа JTI дизел и на всяка дюза си има помпа.какво да правя?Благораря.
                            Аре стига бе...сигурен ли си.......

                            Коментар


                              #59
                              Ами човека пише че колата му е JTI-що да няма на всяка дюза помпа.От доста време само преглеждам темите из форума и не мога да намеря къде да се включа.Имам чуството че съм в друго измерение!

                              Коментар


                                #60
                                specialista написа:
                                Ами човека пише че колата му е JTI-що да няма на всяка дюза помпа.От доста време само преглеждам темите из форума и не мога да намеря къде да се включа.Имам чуството че съм в друго измерение!
                                Aбе човека не е виновен.Предполагам,че някой майстор му е казал,че на всяка дюза си има помпа.Нещо подобно на другата тема дето са му казали че колата не пали защото и четирите дюзи са му запушени /точната думичка беше "спекли"/.

                                Коментар

                                Working...
                                X