Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с турбото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с турбото

    здравейте колеги. Мисля че имам някакъв проблем с турбото, колата е фиат темпра 1.9 тд . днес забелязах че кадето мие уреда който показва колко бара надува турбото има една червена лампичка и на малки обороти пресветва ? за какво е тая лампичка и каква може дае причината зада пресватва? Благодаря предварително
    темпра 1,9тд

    #2
    Щом имаш уред и лампичка за налягането значи на твоя мотор има сложен и датчик който да ги мери.Това е екстра и го няма на всички двигатели като твоя.Не се притеснявай проблема няма да е в турбината ти.Смени датчика който е сложен на бутилката на смукателните колектори или провери веригата му,да не би да има проблемен кабел.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      при мене май няма такава лампичка или поне никога не е светвала.........
      Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
      ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

      Коментар


        #4
        Тази лампа се пали при прекомерно налягане на турбината - накъде над 1 бар мисля, че беше.Доста хора биха се пръснали от щастие да я видят светеща При теб обаче, уви - не това причината.Както колегата каза по-горе, най-вероятно проблема е в самия датчик.Намира се наистина в десния край на всмукателния колектор.Или по-нагледно - ТАЗИ снимка, датчика точно под оградения в червено конектор.
        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

        Коментар


          #5
          Tihomir78 написа:
          при мене май няма такава лампичка или поне никога не е светвала.........
          Не е задължително да я имаш.Слага се като екстра в оборудването на автомобила.А дори и да я имаш се радвай че не свети :D Иначе лошо.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            благодаря ви колеги, от там беше проблема. Иначе днес като пробвах турбината надува до край и като мине 1 бар и светва тази лампичка.
            темпра 1,9тд

            Коментар


              #7
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #8
                Значи като светне - върни газта с 3 мм Преди време, катто купих колата, и бях чел някъде за тази лампа (която на жтд не се слага) , и напъвах колата, ама зверски, и зяпах таблото да видя откъде ще светне. И мислех че имам проблем с турбината, защото не надува достатъчно.

                Коментар


                  #9
                  iakvvu написа:
                  Tihomir78 написа:
                  при мене май няма такава лампичка или поне никога не е светвала.........
                  Не е задължително да я имаш.Слага се като екстра в оборудването на автомобила.А дори и да я имаш се радвай че не свети :D Иначе лошо.
                  При мене таблото е дигитално и за налягането на турбото към края има червени сектори , ама някой ден като я подкарам мое да видя докъде стига
                  Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                  ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                  Коментар


                    #10
                    Tihomir78 написа:
                    iakvvu написа:
                    Tihomir78 написа:
                    при мене май няма такава лампичка или поне никога не е светвала.........
                    Не е задължително да я имаш.Слага се като екстра в оборудването на автомобила.А дори и да я имаш се радвай че не свети :D Иначе лошо.
                    При мене таблото е дигитално и за налягането на турбото към края има червени сектори , ама някой ден като я подкарам мое да видя докъде стига
                    При теб се използва по различна обработка на сигнала от датчиците,но лично аз съм карал бензиново Уно с турбо и дигитално табло и там много често индикатора влизаше в началото на червебият сектор,но това не е фатално.Просто турбината си прави максималното налягане в системата преди байпаса да я ратовари.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #11
                      здравете колеги,следя темата и ми е интеренса,значи искам да си сложа такъв уред за налягане на турбината/ 2.5тди съм,крома/ искам да видя такъв уред заводски и ако м/е и от каде се зема сигнал му,мн.моля за снимки тук или още по лесно на скайп vin_dz или меил vin_d@abv.bg.

                      Коментар


                        #12
                        Датчика трябва да го монтираш пак там - на всмукателния колектор.А снимки няма да ти свършат работа защото твоя мотор е VM Motori, който не е като нашите, изобщо не е на фиат и едва ли ще те ориентират в нещо.Все пак при 1,9TD мотора можеш да видиш от къде се взима сигнала за датчика от тази снимка.Гледаш табелката, на която пише FIAT и над нея броиш втория маркуч - вижда се м/у двата по-дебели.Сори за импровизираното обяснение - не ми се драска по снимката А ето ти и снимка какво представлява и къде се намира самия датчик пак при въпросния мотор.Ако те интересува, де - при теб няма такъв.
                        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                        Коментар

                        Working...
                        X