Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем Фиат Пунто 1.7td

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем Фиат Пунто 1.7td

    Здравейте колеги...за кратката ваканция която се насъбра навъртях доста км (гратско каране) и вчера в последния ден на ваканцията..Пунтарата ми направи проблем..започна мн трудно да включва..трябва така да се каже със сила да се включва.. по рано съeдинителя е двапати натяган леко защото прекалено ниско оделяше..Значи съединителя не боксува ,т.е. неги разбирам ама не е феродото..като викнах майстор ми каза че малко трябва пак да се натегне натегнахме го и сега няма проблеми..но щом двапати го прави ,пак ще го направи...той каза да отида някой ден да се разглобва да се види какъв е проблема и че се съмнява дали не е притескателния диск...неги разбирам но ,ако се окаже това слушал съм че притескателния диск е доста скъп някои дали знае г-д цена..и някакви идеи нещо..???
    Fiat Punto 1.7TD 1997/10/

    #2
    Интересно ... ама той буксува ако е много висок ..... а не си писал дали по трудно или по лесно се натиска
    Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
    ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

    Коментар


      #3
      Здравейте..значи колата е в сервиз и ще трябва да се смени целия комплект съединител...някои да знае г-д колко пари струва или марка да препоръча..
      Fiat Punto 1.7TD 1997/10/

      Коментар


        #4
        Около 300 лв....За справка:http://axm-auto.com/....Може и от тука да си го поръчаш
        Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
        Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

        Коментар


          #5
          Спрях се на съединител VALEO , казаха ми че те и още едни са най-добри..
          Fiat Punto 1.7TD 1997/10/

          Коментар


            #6
            На моята е с VALEO , поне навън хората тва са сложили и нямам проблеми. Друг въпрос е тука колко е VALEO. Дано всичко да мине нормално, че си е доста играчка.
            Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
            ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

            Коментар


              #7
              Май нещо са те излъгали тебе с тоя съединител. Поне така разбирам от поста ти. Какво значи натяган?!? Съединител не се натяга!!! Дори да е умекнало слънцето, да е износено феродо и притескател или са счупени пружините, то тогава ще буксува. Това може да го определи всеки един стар шофьор, или автомонтьор. Съдейки по думите ти, най вероятно е рзтеглено жилото на съединителя и му е трябвало или регулировка или смяна.
              Fiat Marea TD100

              Коментар


                #8
                Незнам да ти кажа....намерих някакъв заместител на оригиналния съединител за 170лв , но реших да сложа на Валело за 310лв...също и някви симиринги каза майстора че трябва да се сменат и така...Неги разбирам колите ,пък и като тотално се преебала колата мен ме е нямало...Да беше компютър да си го оправя ...... но май притескателния диск нещо е прил проблем...нз с ремонт със сичко ше излезе скъпичко но какво да се прави
                Fiat Punto 1.7TD 1997/10/

                Коментар


                  #9
                  Стскаш бузи и даваш пари друго не ти остава. Аз веднъж свалях кутия и повече не се хващам . Важното е да си сигурен в майстора. Иначе другото няма проблеми.
                  Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                  ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                  Коментар


                    #10
                    Несъм сигурен и немога да бъда там да наблюдавам..Ето това ме плаши
                    Fiat Punto 1.7TD 1997/10/

                    Коментар

                    Working...
                    X