Колата е 2002г ,изчетох всички теми и всички възможни проблеми и няма .Диагностики,клапан на помпа-нов,датчик колянов вал-нов,не смучи въздух,компресия-перфектна,налягане на поткачващата помпа 3,6бара ,на бутане пали на четвърт оборот и върви като самолет,пръскам спреи в смукателния колектор пак пали .Ако някои има идеи да казва ,ще съм много благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ фиата непали 1,9жтд
Collapse
X
-
ogi28b написа:Eeee, като ти направиха диагностика, не видяха ли дали има и какво е налягането в общата тръба? Така както си тръгал да сваляш всичко от работеща кола, ако свалиш и 4 инжектора, и пробваш с тях... Според мен не са ти направили никаква диагностика, а само са проверили дали има грешкиAR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ фиата непали 1,9жтд
perekip написа:Колата е 2002г ,изчетох всички теми и всички възможни проблеми и няма .Диагностики,клапан на помпа-нов,датчик колянов вал-нов,не смучи въздух,компресия-перфектна,налягане на поткачващата помпа 3,6бара ,на бутане пали на четвърт оборот и върви като самолет,пръскам спреи в смукателния колектор пак пали .Ако някои има идеи да казва ,ще съм много благодарен.
Коментар
-
налягане на подкачващата помпа 3,6 бара на входа на нагнетателната,когато започна да въртя гнпто прави 70бара ако пръсна какъв да е спреи колата пали веднага и налягането отива на 300бара и в зависимост от оборотите расте до към 1200-1300бара.И няма значение колата дали е топла или студена .Правих всички замервания на фиат добло със същия мотор и няма нито един показател които да е различен освен че доблото пали и заминава а пунтото не псли.Породавяме не само коли...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар