Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ фиата непали 1,9жтд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ фиата непали 1,9жтд

    Колата е 2002г ,изчетох всички теми и всички възможни проблеми и няма .Диагностики,клапан на помпа-нов,датчик колянов вал-нов,не смучи въздух,компресия-перфектна,налягане на поткачващата помпа 3,6бара ,на бутане пали на четвърт оборот и върви като самолет,пръскам спреи в смукателния колектор пак пали .Ако някои има идеи да казва ,ще съм много благодарен.
    Породавяме не само коли...

    #2
    Освен датчика на коляновия вал има и датчик на разпределителния и мисля, но не мога да кажа със сигурност дали ако е повреден ще пали на бутане.

    Коментар


      #3
      Airfan написа:
      Освен датчика на коляновия вал има и датчик на разпределителния и мисля, но не мога да кажа със сигурност дали ако е повреден ще пали на бутане.
      също проверен от работеща кола пак не пали
      Породавяме не само коли...

      Коментар


        #4
        Стартера върти ли достатъчно добре?Пробвай с друг акумулатор.JTD-то иска да се развърти добре за да запали.
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #5
          iakvvu написа:
          Стартера върти ли достатъчно добре?Пробвай с друг акумулатор.JTD-то иска да се развърти добре за да запали.
          свалих си акумулатора от буса върти си супер яко но не пали .
          Породавяме не само коли...

          Коментар


            #6
            Eeee, като ти направиха диагностика, не видяха ли дали има и какво е налягането в общата тръба? Така както си тръгал да сваляш всичко от работеща кола, ако свалиш и 4 инжектора, и пробваш с тях... Според мен не са ти направили никаква диагностика, а само са проверили дали има грешки

            Коментар


              #7
              ogi28b написа:
              Eeee, като ти направиха диагностика, не видяха ли дали има и какво е налягането в общата тръба? Така както си тръгал да сваляш всичко от работеща кола, ако свалиш и 4 инжектора, и пробваш с тях... Според мен не са ти направили никаква диагностика, а само са проверили дали има грешки
              Да има логика.Проверете налягането на горивото.А дали проблема не отива към помпата в резервоара???
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #8
                Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ фиата непали 1,9жтд

                perekip написа:
                Колата е 2002г ,изчетох всички теми и всички възможни проблеми и няма .Диагностики,клапан на помпа-нов,датчик колянов вал-нов,не смучи въздух,компресия-перфектна,налягане на поткачващата помпа 3,6бара ,на бутане пали на четвърт оборот и върви като самолет,пръскам спреи в смукателния колектор пак пали .Ако някои има идеи да казва ,ще съм много благодарен.
                Ще се опитам ако не друго поне да не разсмивам публиката с глупости.Ще почна с въпроси -Има ли значение колата дали е топла или студена?В смисъл всеки старт ли и е труден или невъзможен?Има значение.Идеи имам,само незнам кога ще стигнем до истината с лавчета в форума.Ще помоля да направиш проверка на температурния датчик който дава инфо. на компа.Говоря за различна от неодходимата порция гориво-първи вариант.Проверка на налягането в рейката това вече трябват диагностични прибори,и те се намират когато човек е на зор.Най лошия вариант е проблем в дюзите(най-скъп) да съм по-точен.Ще го обясня просто зада стане по-ясно.В дюзите има вграден клапан който се управлява от електро магнит.С работата си през годините колкото и да не ни се иска са настъпили износвания и този клапан вече не затваря достатъчно добре т.с. пропуска горивото в посока към излишното.За беда по тази причина спада налягането в рейката и то не е в състояние да отвори разпръсквача.Тук вече идва и лошата новина това изделие(клапана) не се предлага от Бош.Значи искам да стане ясно че по никакъв начин не говорим за самия разпръсквач.Електро магнита разрешава да има впръскване обаче в дюзата няма налягане което да преодолее пружината на разпръсквача и съответно да се случат нещата.Това е най-лошата дигноза която може да излезе. Искрено се надявам да си оправиш колата по-скоро и по-ефтино! Успех!!!

                Коментар


                  #9
                  Колеги, ако проблема е в дюзите или в помпата в резервоара, колата нямаше да пали от леко бутване или бъркам? Би трябвало или изобщо да не пали или да върви зле.
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #10
                    Абе то и износен дизел на стартер не ще, а на теглене пали.Аз за това зададох и въпрос за да навържем нещата.Все пак проблема е в тази кола и трябва да се намери.

                    Коментар


                      #11
                      Може, не споря колега а питам. Но ако иам проблем с дюзите, колата ще върви зле, не може да се отрече това, проблема няма да е само с паленето. Поне така ми звучи логично.perekip а как мерихте компресията и подкчаващата помпа кога прави 3,6 бара, като дадеш на контакт ли?
                      FIAT Bravo JTD GT '99

                      Коментар


                        #12
                        Сетих се за нещо друго - налягане на подкачващата помпа - 3.6, но важно е също и какво е налягането на входа на баш-помпата. Егати странния случай. Със сигурност трябва истинска диагностика, а не четене на грешки. Четене на грешки и аз мога да ти направя за 40 лева.

                        Коментар


                          #13
                          налягане на подкачващата помпа 3,6 бара на входа на нагнетателната,когато започна да въртя гнпто прави 70бара ако пръсна какъв да е спреи колата пали веднага и налягането отива на 300бара и в зависимост от оборотите расте до към 1200-1300бара.И няма значение колата дали е топла или студена .Правих всички замервания на фиат добло със същия мотор и няма нито един показател които да е различен освен че доблото пали и заминава а пунтото не псли.
                          Породавяме не само коли...

                          Коментар


                            #14
                            p

                            зада запали е необходимо да има 300бара привартене на стартер така мисля аз.това е необходимото стартово налягане ако дюзите не изпускат гориво към обратното пробваи с реголатор ако нестане трябва помпа.
                            тел.0897943620

                            Коментар


                              #15
                              залагам 99% на дюзаправилната диагностика е нещото което ти е нужно успех
                              тунинговам си колите за удоволствие
                              някои с турбо други с чип

                              Коментар

                              Working...
                              X