Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Натягане турбото на 1.9 ТД 100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    D_o_C_t_o_R_a написа:
    kiselo написа:
    D_o_C_t_o_R_a написа:
    е аз бях. и ми каза че единствения начин да дигна налягането е чрез чипосване а мене това не ме устроива
    чип на тд100 неможе да се сложи
    http://www.digitaltuning.bg/catalog/index_rezult.php?id=409не мисля така
    Става дума за JTD в линка ти ,а не за ТД.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #17
      D_o_C_t_o_R_a написа:
      kiselo написа:
      D_o_C_t_o_R_a написа:
      е аз бях. и ми каза че единствения начин да дигна налягането е чрез чипосване а мене това не ме устроива
      чип на тд100 неможе да се сложи
      http://www.digitaltuning.bg/catalog/index_rezult.php?id=409не мисля така
      дааа ама това е за :Марка FIAT Модел BRAVO Двигател 1.9 JTD - 101CV Цилиндри 4 Обем на двигателя 1910 JTD и TD100 не са особено еднакви...
      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

      Коментар


        #18
        Докторе,като те гледам занимаваш се с несвойствени работи.Веднага ще те светна защо си позволявам да ти говоря по този начин!Решил си да изтискаш още малко от Фиата,добре няма лошо,обаче направи си труда да разбереш кое как работи на тази кола и какво ще се промени след евентуални въздействия.Налягането от турбо компресора на този модел действа директно на една клапа монтирана в ГНП.При промяна на налягането променяш и натиска върху нея ,а тя горката е толкова тънка че сигурно ме разбираш за какво ти говоря в момента.Самата клапа струва около 70 лв. обаче за да се смени се сваля ГНП и после се настройва действието и на стенд.Ако имаш идея колко ще ти струва това ще е добре.Не се заблуждавай с тези дето си играят с jtd-та.Идва един момент дето им забиват при смяна на предавка след цеденеи си блъскат главите после защо е така.Нека се сетят аз загатнах достатъчно.

        Коментар


          #19
          kiselo написа:
          D_o_C_t_o_R_a написа:
          kiselo написа:
          D_o_C_t_o_R_a написа:
          е аз бях. и ми каза че единствения начин да дигна налягането е чрез чипосване а мене това не ме устроива
          чип на тд100 неможе да се сложи
          http://www.digitaltuning.bg/catalog/index_rezult.php?id=409не мисля така
          дааа ама това е за :Марка FIAT Модел BRAVO Двигател 1.9 JTD - 101CV Цилиндри 4 Обем на двигателя 1910 JTD и TD100 не са особено еднакви...
          Виждаш сайта нали? а така аиде разрови се и си намери собствения двигател щото гледам че и ти си с тд 100. Там просто е представен като ЖТД 101 и отделно си има жтд 105 аз не знам да има два вида Жтд-та 1.9
          S buRzo BravO DiGaM 120 i DurPam Ru4nA )

          Коментар


            #20
            има има даже има и 100 коня жтд ако не си видял

            Коментар


              #21
              D_o_C_t_o_R_a написа:
              kiselo написа:
              D_o_C_t_o_R_a написа:
              kiselo написа:
              D_o_C_t_o_R_a написа:
              е аз бях. и ми каза че единствения начин да дигна налягането е чрез чипосване а мене това не ме устроива
              чип на тд100 неможе да се сложи
              http://www.digitaltuning.bg/catalog/index_rezult.php?id=409не мисля така
              дааа ама това е за :Марка FIAT Модел BRAVO Двигател 1.9 JTD - 101CV Цилиндри 4 Обем на двигателя 1910 JTD и TD100 не са особено еднакви...
              Виждаш сайта нали? а така аиде разрови се и си намери собствения двигател щото гледам че и ти си с тд 100. Там просто е представен като ЖТД 101 и отделно си има жтд 105 аз не знам да има два вида Жтд-та 1.9
              Що се касае за jtd има три вида с обем на мотора 1.9 и те са 105;100;110. Това е за Браво/а Марея!

              Коментар


                #22
                JTD105 и това на което казвате ’’JTD100’’ което за пръв път чувам е едно и също... има ли значение 5 коня
                leave something of the happiness you bring

                Коментар


                  #23
                  DOKTORE извинявай ама на колко си години. Или си малък, На не повече от 18 или наистина разсъждаваш като хлапе. Занимаваш сума си и хора тука с глупостите си. А и колегата Specialita ти го обясни и то повече от подробно, ама не разбираш от дума.
                  Fiat Marea TD100

                  Коментар


                    #24
                    D_o_C_t_o_R_a написа:
                    Виждаш сайта нали? а така аиде разрови се и си намери собствения двигател щото гледам че и ти си с тд 100. Там просто е представен като ЖТД 101 и отделно си има жтд 105 аз не знам да има два вида Жтд-та 1.9
                    Да виждаш по-долу на снимката да предлагат нещо за ТД100 ?
                    Прикачени файлове
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #25
                      Bravo 1.9 JTD написа:
                      JTD105 и това на което казвате ’’JTD100’’ което за пръв път чувам е едно и също... има ли значение 5 коня
                      Разбира се че има.Не са важни 5-те коня а емисите на вредните газове.Евро1 или 2.Коструктора умишлено намаля мощноста за да се включи в следващото Евро?

                      Коментар


                        #26
                        D_o_C_t_o_R_a написа:
                        http://www.digitaltuning.bg/catalog/index_rezult.php?id=409не мисля така
                        В началото питаш за TD100 мотор, а тук постваш линк за JTD!? Да не говорим, че тези данни на сайта от линка са сбъркани много ама, както и да е. Ако си беше направил труда да почетеш повечко тук щеше да установиш, че на TD100 не може да се направи чип тунинг и да разбереш причините за това. Има доста теми, поразрови се! Клапана на турбото е сложен за да запази мотора и самото турбо от авария и отклонава потока на изгорелите газове. Затова, като дадеш яко газ и малко след 4000 оборота, мотора все едно забива на едно място. Тогава клапана сработва. Ако го направиш така, че колата ти да вдигне 5000 оборота се сети с, колко десетки хиляди обороти вповече трябва да работи турбото? :D
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #27
                          kiselo написа:
                          D_o_C_t_o_R_a написа:
                          kiselo написа:
                          D_o_C_t_o_R_a написа:
                          е аз бях. и ми каза че единствения начин да дигна налягането е чрез чипосване а мене това не ме устроива
                          чип на тд100 неможе да се сложи
                          http://www.digitaltuning.bg/catalog/index_rezult.php?id=409не мисля така
                          дааа ама това е за :Марка FIAT Модел BRAVO Двигател 1.9 JTD - 101CV Цилиндри 4 Обем на двигателя 1910 JTD и TD100 не са особено еднакви...
                          Виждаш сайта нали? а така аиде разрови се и си намери собствения двигател щото гледам че и ти си с тд 100. Там просто е представен като ЖТД 101 и отделно си има жтд 105 аз не знам да има два вида Жтд-та 1.9
                          S buRzo BravO DiGaM 120 i DurPam Ru4nA )

                          Коментар


                            #28
                            Хорато по-нагоре ти обясняват, че има 3 вида 1,9jtd....ти се дърпаш
                            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                            Коментар


                              #29
                              Geraka написа:
                              Хорато по-нагоре ти обясняват, че има 3 вида 1,9jtd....ти се дърпаш
                              Да... и се чудя, какво толкова му се пънем да му обесняваме... той човека си знае...
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар


                                #30
                                Абе въобще не ми дреме колко вида ЖТД има за мене двата мотора са си 1.9 ТД 100 и 1.9 ЖТД 105. И много ми е интересно защо трябва да давате съвети на човек който дори и не познавате и не ви дреме дали ше му гръмне двигатела, ГНП-то и т.н. Тук този форум не е ли място за отговаряне на въпроси м/у колеги шофиори на Фиатки? Ако е така моля който иска да ми помогне да прочете въпроса ми в началото на темата и да ми обясни това чудо дето е на алфата дали го имам аз и каде е?
                                S buRzo BravO DiGaM 120 i DurPam Ru4nA )

                                Коментар

                                Working...
                                X