Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Натягане турбото на 1.9 ТД 100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Натягане турбото на 1.9 ТД 100

    Оня ден гледах двигателя на алфа ромео 156 2.4 ЖТД и на турбината има една джиджавка дето се мърда и може нали съответно да се натяга и отпуска с 10-ка ключе. и като се натегне направо ви казвам турбината ще пръсне мъркучите. Та въпроса ми е какво представлява това нещо и дали 1.9 тд 100 го имат също. П.С. гледах си двигателя, там дето е на алфата, на мен го няма. Възможно ли е да е на друго място?
    S buRzo BravO DiGaM 120 i DurPam Ru4nA )

    #2
    абе има нещо такова, ама и аз не знам къде е...на мен майстора ми въртя нещо там, сега върви една много мини идея отгоре.. амааа все тая...нали знаеш, че каквото и да направиш, увеличението на вървежа води до по-кратък живот и повече проблеми, ако не правиш "пълна промяна"
    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
    e30 forever!

    Коментар


      #3
      BEX---GT написа:
      абе има нещо такова, ама и аз не знам къде е...на мен майстора ми въртя нещо там, сега върви една много мини идея отгоре.. амааа все тая...нали знаеш, че каквото и да направиш, увеличението на вървежа води до по-кратък живот и повече проблеми, ако не правиш "пълна промяна"
      Хах....дреме ми на шапката че се скъсява живота ..... следващия собственик на мойта кола ше е шев на вторични суровини, така че не ми дреме особено... важното е да върви повече с минимални усилия
      S buRzo BravO DiGaM 120 i DurPam Ru4nA )

      Коментар


        #4
        то ако ще върви няколко месеца заслужава ли си..............
        Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
        ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

        Коментар


          #5
          може ли просто да ми кажете дали има такъв клапан някаде или там каквото е и как се натяга ?
          S buRzo BravO DiGaM 120 i DurPam Ru4nA )

          Коментар


            #6
            Има и се намира под изпускателните колектори ,оста му се вижда в дупката на отливката на колекторите м/у трети и четвърти цилиндър а маркучето което го захранва с въздух излиза от предната горна част на турбината.Земай едно фенерче и действай.

            Коментар


              #7
              При мене трябва си йога да бръкнеш там. Веднъж вадих смукателните и изпускателните и още ми държи влага , повече не. Пък на тема турбо съм гола вода.
              Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
              ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

              Коментар


                #8
                Благодаря ти MEMO голям да порастеш....фиата ти 300 коня да стане :P
                S buRzo BravO DiGaM 120 i DurPam Ru4nA )

                Коментар


                  #9
                  Моля, ако някой не го мързи особено да направи една снимка. Това не можах да го видя при мене...
                  www.CarProfi-BG.com
                  Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                  Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                  Най-атрактивните цени в София!

                  Коментар


                    #10
                    Да бе вярно и аз се рових и не можах да го видя. има един болт мисля че е 10-ка обаче тои е от дясно на изпускателния колектор а не м/у тръбите. обаче има една алуминиева планка дето предпазва радиатора от топлината на изпускателните тръби и явно тя трябва да се демонтира и под нея може би е ? или греша !?
                    S buRzo BravO DiGaM 120 i DurPam Ru4nA )

                    Коментар


                      #11
                      колега D_o_C_t_o_R_a имаш лесно,ако не разб.мн.и не ти се играе,отиваш при някои разбирковци от града дет си барват ти я и бой.

                      Коментар


                        #12
                        е аз бях. и ми каза че единствения начин да дигна налягането е чрез чипосване а мене това не ме устроива
                        S buRzo BravO DiGaM 120 i DurPam Ru4nA )

                        Коментар


                          #13
                          D_o_C_t_o_R_a написа:
                          е аз бях. и ми каза че единствения начин да дигна налягането е чрез чипосване а мене това не ме устроива
                          чип на тд100 неможе да се сложи
                          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                          Коментар


                            #14
                            kiselo написа:
                            D_o_C_t_o_R_a написа:
                            е аз бях. и ми каза че единствения начин да дигна налягането е чрез чипосване а мене това не ме устроива
                            чип на тд100 неможе да се сложи
                            http://www.digitaltuning.bg/catalog/index_rezult.php?id=409не мисля така
                            S buRzo BravO DiGaM 120 i DurPam Ru4nA )

                            Коментар


                              #15
                              Що се занимавате с глупости и пълните форума с простотий, само. Като надуеш турбото, дори и да успееш в което се съмнявам, ще вдигнеш едни 5км. повече а ще ти струва маса труд и пари. За да се увеличи мощноста чувствително трябва и повече гориво. Т.Ест да се рзглоби помпата и да и се променят настройките от най малко 5 места. А това означава да я съсипеш, щото не знам кой майстор ще ти удиса на акъла...
                              Fiat Marea TD100

                              Коментар

                              Working...
                              X