Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

След ремонт мирише на нафта.... отново пуши от капака

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    След ремонт мирише на нафта.... отново пуши от капака

    Здравейте.Колата ми беше на ремонт за смяна на ремъци, но се оказа, че имам и друг проблем.Смучела масло в системата, заедно с нафтата, което значело, че ще се замърсят след време дюзите.Сменени са и гарнитурите.Преди това прикапваше и масло и под нея остава петънца, но малко.И това е оправено.Но като се возя при празен ход от парното нахлува миризма на нафта, в движение спира.Да не би при разглобяването на двигателя да се е оцапало в нафта някъде при парното и за това така.Ще ходя да ми измият вниамтелно двигателя, че е целият в масло, а явно и в нафта.Колата е Пунто мк2 дизел атмосферен.Дали ще се оправи до дни или трябва да ида да я правят наново.Смятам, че е нормално, понеже цилиндри, всичко е разглобяване, за да се оправи проблема със смученето на масло.То не е смукало много, много, защото маслото ми не е намаляло за 5 месеца каране, а и прикапваше под колата, но малко - може би капка на нощ.Мерси

    #2
    Измий мотора. Ако продължава миризмата огледай за течове - мазни петна по мотора. Ако гледаш по-внимателно не може да не откриеш откъде е проблема.
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      Re: След ремонт мирише на нафта в купето

      coolboy написа:
      Здравейте.Колата ми беше на ремонт за смяна на ремъци, но се оказа, че имам и друг проблем.Смучела масло в системата, заедно с нафтата, което значело, че ще се замърсят след време дюзите.Сменени са и гарнитурите.Преди това прикапваше и масло и под нея остава петънца, но малко.И това е оправено.Но като се возя при празен ход от парното нахлува миризма на нафта, в движение спира.Да не би при разглобяването на двигателя да се е оцапало в нафта някъде при парното и за това така.Ще ходя да ми измият вниамтелно двигателя, че е целият в масло, а явно и в нафта.Колата е Пунто мк2 дизел атмосферен.Дали ще се оправи до дни или трябва да ида да я правят наново.Смятам, че е нормално, понеже цилиндри, всичко е разглобяване, за да се оправи проблема със смученето на масло.То не е смукало много, много, защото маслото ми не е намаляло за 5 месеца каране, а и прикапваше под колата, но малко - може би капка на нощ.Мерси
      Много ми е интересно как и откъде е смучела масло заедно с нафтата?Някой в състояние ли е даго обясни?Според мен има точно две възможности.1 Да съм толкова тъп че да не мога да си го обясня как е възможно да се случи!!! 2.Да са ти направили ремонт от който не си имал нужда или поне така да са казали !!!??? Съжалявам за намесата и грубия език,чудя се като го има тоя форум и в крайна сметка всеки тук търси утеха,защо не се споделят болките по-рано ами след като са дадени един куп пари???

      Коментар


        #4
        Нека измият мотора на автомивка, където предварително изолират всички елементи, които не са влагоустойчиви.Ако миризмата продължи най-вероятно не е затегната добре някоя дюза или тръбичка за високо налягане.
        == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

        На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

        Коментар


          #5
          a може и тръбичка за излишната нафта

          Коментар


            #6
            колега не мисля,че проблема е сериозен,измий мотора и виж ефекта,ако миризмата продължи(както си мисля) иди и им кажи какво се случва,да проверят всичко ли са затегнали като хората,ще синамерят грешката и ще я оправят,не смятам,че е нещо кой знае какво!
            ex.Мареа ТД100

            Коментар


              #7
              Имах същата ситуация с Бравото ми и се оказа, че проблема е в помпата...

              Коментар


                #8
                На тва му се вика "добри майстори". Смучело масло заедно с нафтата хахахаххаха. Май съм мноо тъп че не мога се сетя как става тоя номер. Не че ги разбирам много ама чак пък толкова..... Колега то като смуче масло с нафтата би трябвало да ти цапа и нафтата в резервоара / пък бас ловя че тя чиста като сълза/.А бе да ти имам проблема , една пароструйка и тъкмо ще видиш "майстора" как си е оставил ръцете. Пък аз съм тъп и упорит и не ходя при "майстори".
                Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                Коментар


                  #9
                  Здравейте.Не ми оставаше време за мивка, но утре отивам.А и сега се случи нещо гадно - карах колата, паркирам, пускам алармата и от мигачите на фарове виждам, че излиза пара от двигателя.Отварям мирише зверски на нафта, пак затварям капака пускам и спирам алармата заради мигачите и всиждам парата излизаща от капака - ужас.Какво става изобщо незнам.Моля Ви кажете ми какво точно да изолирам, за да не си прецакам колата при миенето на двигателя или в мивките си изолират те каквото е нужно?Мерси

                  Коментар


                    #10
                    Ти ще се запалиш бе колега. Тия идиоти в сервиза, най вероятно са забравили да дозатегнат някъде и затова пуши и мирише на нафта. Нормално е след ремонт да мирише и да пуши, но докато загрееш първия път мотора. После ако няма течове, трябва да спре да пуши и мирише. А като гледам темата си я пуснал на 05.05.09 а днес сме вече 12-сти. Бягай възможно най-бързо в сервиза, за да ти отстранят теча. И ако капе върху ауспуха или колекторните тръби има голяма опасност от пожар. Имай го в предвид!
                    Fiat Marea TD100

                    Коментар


                      #11
                      Не мисля, че нафтата може да се запали колкото и да поливаш колекторите.

                      Коментар


                        #12
                        Затова ти казах първо пароструйката, и след това огледай откъде тече и после право в сервиза. Няма какво да изолираш все пак това е дизел.
                        Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                        ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                        Коментар


                          #13
                          Доста често при мен се е получавало така ако не сменя спечените маркучета за излишната нафта по дюзите след като съм ги вадил поради една или друга причина.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #14
                            Нека пуши то е заради маслото така. Остави го известно време да поработи да "обгори" и няма да пуши повече. Колкото до миризмата на нафта когато колата е спряла се усеща защото смуче въздух а когато е в движение се "проверява" един вид. Карай спокойно и недей да пафкаш в колата! Инженерно решение на проблема.
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP
                            -------------------------------------
                            1f Y0u C4N rE4D Th1S, i7 1s t1Me T0 7uRn 0FF Y0Ur PC 4Nd Ge7 Life!

                            Коментар


                              #15
                              Мерси на всички.Минах пароструката днес, но уви следващия проблем - не ми светят лампичките на копченцата и врътките за парното/климатика, само за ел стъклата, нагревателите, фаровете за мъгла, нодлу под тях при климатика няма лампички - спряха да светят /вечерта забелязах, като карах на фарове/ дали ще се оправи от само себе си или е станал гаф?

                              Коментар

                              Working...
                              X