Здравейте.Колата ми беше на ремонт за смяна на ремъци, но се оказа, че имам и друг проблем.Смучела масло в системата, заедно с нафтата, което значело, че ще се замърсят след време дюзите.Сменени са и гарнитурите.Преди това прикапваше и масло и под нея остава петънца, но малко.И това е оправено.Но като се возя при празен ход от парното нахлува миризма на нафта, в движение спира.Да не би при разглобяването на двигателя да се е оцапало в нафта някъде при парното и за това така.Ще ходя да ми измият вниамтелно двигателя, че е целият в масло, а явно и в нафта.Колата е Пунто мк2 дизел атмосферен.Дали ще се оправи до дни или трябва да ида да я правят наново.Смятам, че е нормално, понеже цилиндри, всичко е разглобяване, за да се оправи проблема със смученето на масло.То не е смукало много, много, защото маслото ми не е намаляло за 5 месеца каране, а и прикапваше под колата, но малко - може би капка на нощ.Мерси
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
След ремонт мирише на нафта.... отново пуши от капака
Collapse
X
-
Re: След ремонт мирише на нафта в купето
coolboy написа:Здравейте.Колата ми беше на ремонт за смяна на ремъци, но се оказа, че имам и друг проблем.Смучела масло в системата, заедно с нафтата, което значело, че ще се замърсят след време дюзите.Сменени са и гарнитурите.Преди това прикапваше и масло и под нея остава петънца, но малко.И това е оправено.Но като се возя при празен ход от парното нахлува миризма на нафта, в движение спира.Да не би при разглобяването на двигателя да се е оцапало в нафта някъде при парното и за това така.Ще ходя да ми измият вниамтелно двигателя, че е целият в масло, а явно и в нафта.Колата е Пунто мк2 дизел атмосферен.Дали ще се оправи до дни или трябва да ида да я правят наново.Смятам, че е нормално, понеже цилиндри, всичко е разглобяване, за да се оправи проблема със смученето на масло.То не е смукало много, много, защото маслото ми не е намаляло за 5 месеца каране, а и прикапваше под колата, но малко - може би капка на нощ.Мерси
Коментар
-
Нека измият мотора на автомивка, където предварително изолират всички елементи, които не са влагоустойчиви.Ако миризмата продължи най-вероятно не е затегната добре някоя дюза или тръбичка за високо налягане.== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
На тва му се вика "добри майстори". Смучело масло заедно с нафтата хахахаххаха. Май съм мноо тъп че не мога се сетя как става тоя номер. Не че ги разбирам много ама чак пък толкова..... Колега то като смуче масло с нафтата би трябвало да ти цапа и нафтата в резервоара / пък бас ловя че тя чиста като сълза/.А бе да ти имам проблема , една пароструйка и тъкмо ще видиш "майстора" как си е оставил ръцете. Пък аз съм тъп и упорит и не ходя при "майстори".Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
Здравейте.Не ми оставаше време за мивка, но утре отивам.А и сега се случи нещо гадно - карах колата, паркирам, пускам алармата и от мигачите на фарове виждам, че излиза пара от двигателя.Отварям мирише зверски на нафта, пак затварям капака пускам и спирам алармата заради мигачите и всиждам парата излизаща от капака - ужас.Какво става изобщо незнам.Моля Ви кажете ми какво точно да изолирам, за да не си прецакам колата при миенето на двигателя или в мивките си изолират те каквото е нужно?Мерси
Коментар
-
Ти ще се запалиш бе колега. Тия идиоти в сервиза, най вероятно са забравили да дозатегнат някъде и затова пуши и мирише на нафта. Нормално е след ремонт да мирише и да пуши, но докато загрееш първия път мотора. После ако няма течове, трябва да спре да пуши и мирише. А като гледам темата си я пуснал на 05.05.09 а днес сме вече 12-сти. Бягай възможно най-бързо в сервиза, за да ти отстранят теча. И ако капе върху ауспуха или колекторните тръби има голяма опасност от пожар. Имай го в предвид!Fiat Marea TD100
Коментар
-
Нека пуши то е заради маслото така. Остави го известно време да поработи да "обгори" и няма да пуши повече. Колкото до миризмата на нафта когато колата е спряла се усеща защото смуче въздух а когато е в движение се "проверява" един вид. Карай спокойно и недей да пафкаш в колата! Инженерно решение на проблема.Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP
-------------------------------------
1f Y0u C4N rE4D Th1S, i7 1s t1Me T0 7uRn 0FF Y0Ur PC 4Nd Ge7 Life!
Коментар
-
Мерси на всички.Минах пароструката днес, но уви следващия проблем - не ми светят лампичките на копченцата и врътките за парното/климатика, само за ел стъклата, нагревателите, фаровете за мъгла, нодлу под тях при климатика няма лампички - спряха да светят /вечерта забелязах, като карах на фарове/ дали ще се оправи от само себе си или е станал гаф?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар