Здравейте колеги.Отново с проблем:Днес на центъра на града в най-големия трафик тръгнах да вкарвам 2-ра и си останах с тръгването.Педала остана залепен за пода на колата.После като ме дръпнаха до удома го поогледах и видях 1 скъсано жило.Та въпроса ми е горе долу колко пари струва жилото и ремонта, а евентуално ако е лесно за смяна как става Поздрави!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Жило на съединител
Collapse
X
-
Доста ще улесниш желаещите да ти помогнат колеги, ако напишеш и за какъв автомобил става дума. Иначе за жила, проблемите с тях и смяната им има писано доста във форума, пробвай търсачката, не боли!ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
-
Pecho написа:Доста ще улесниш желаещите да ти помогнат колеги, ако напишеш и за какъв автомобил става дума. Иначе за жила, проблемите с тях и смяната им има писано доста във форума, пробвай търсачката, не боли!Fiat Marea TD100
Коментар
-
Да, за форума говоря. Но не казвам че колегата който го е изработвал не го е изпипал докрай. Напротив-прави ми впечатление високия професионализъм. Всичко е нагледно и работи повече от добре. Просто само търсачката, в повечето случаи, не индексира правилно. Но мисля че модераторите след като са забелязали тоя факт, ще оправят проблема. И че това не е болка за умиране, защото много са полезни и темите, отбелязани като важни. Там също, е по добре да проверяваме като търсим нещо, преди да се създадава нова тема. Успех.Fiat Marea TD100
Коментар
-
ДАНО СТАНЕ
Здравей колега, Наскоро и аз имах същият проблем FIAT BRAVO 1.9D.Жилото ми струваше 23лв.Смяната ми отне около 30мин.За по- лесно свалих акумолатора и стойката към него.Това ме улесни повече.После ще го развъртиш от края в който се регулира то е на резба,разкачаш го от скоростната кутия,после лягаш под педала и разкачаш и там.След това с една отверка го избутваш да излезе от купето,защото има един тампон,който,ако не го изкараш не може да сложиш новото жило.След това със старото отиваш до магазина и взимаш ново,защото се оказа,че моето е на 1.8Двигател.После вече като монтираш новото си го регулираш и готово.
Коментар
-
GbGzTeaM написа:Абе кви са тез "оригинални" жила ве, днеска ми се счупи туй пластмасовото дет се закача на педала.Баси жилата баси чудото, те ми излязоха златни.Как да тръгна на дълъг път с тая кола, кат вече до магазина да ида ме е страхFIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
-
stioan80 написа:колега иди при стругар да ти направи пласмасовата част от желязо и си решаваш проблемаBravo TD100 98'- това в Гаража
Brava TD100 96'- Мир на праха и...
Bravo TD100 97'- новата придобивка на брат ми....
Какво остана да ви кажа освен "Fiat Diesel Power Forever"
Коментар
-
Хм... нз нз... септември миналата година бях за смяна на съединител и в сервиза като отвориха колата ми казаха, че само феродовия диск бил за смяна.Смениха го и до миналия месец нямах проблеми никви-съединителя мек сичко си е ОК.И като се скъса жилото отидох в друг сервиз, там ми го смениха с някво "оригинално", съединителя стана супер твърд-майстора каза че тей било добре-демек преди не било добре.Тръгнах си аз и след 20-тина мин. колата ПАК ме остави на пътя, щото оня не бил затегнал там нещо си по жилото...Е, днес като ме дръпнаха да го сменя пак, оня ми вика "къф тоз съединител ве мноо твърд не ти е добре притискателния диск". И за капак на всичко от седмица имам много гаден стържещо-скрибучещ звук от зад вляво (като минавам през неравности се чува).Мислех че е нещо от ауспуха(щото е много ръждясал-зле е ), иии отиам в сервиз за ауспуси, и там ми викат че скрибучело от втулката на носача откъм купето Има ли някой колега в околността да разбира от коли, да дойда да ми я оправи пък аз ще си платя квот трябва Аз в сервиз като отида си вземам колата по-счупена от преди.По проблема-първото жило се беше скъсало, това новото се е счупила пластмасата дето се закача на педала "заради голямото напрежение от неработещия добре притискателен диск"..........Gosho_777 Моята вчера ме остави на (с извинение за думата) Хуйа.Гледай после сеир как едно Пежо 1.1 ме дърпа нагореТря'а напиша нещо тука, нали
Коментар
-
Мисля,че проблема ти е от майсторите.Не ти закачат жилото където трябва.На педала има две възможности да се закача,ако го закачиш по долу-на грешното място се къса жилото,защото рамото става малко и усилието е по-голямо.Това ти го казвам от личен опит от Брава 1,6,стана абсолютно същата работа.Скъса ми се жилото и аз си купих ново,но не го сложих където трябва/на педала/ и ми се счупи пластмасата и взех още едно жило.Като поразгледах по внимателно къде трябва да се закачи всичко стана както трябва,педала си умекна и просто ГЛЕДАЙ внимателно.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар