Е че то има само едно ляво ...... Yellow_Flash_Colorz_PDT_01
е да, ама като прочета някъде "Заставаш срещи колата , и отляво.. " (демек за нещо отдясно се говори). Или например за жтд 105 - заставаш срещу колата, и казанчето за антифриз се пада отляво... М/у другото в УНСС има подобен парадокс - влизаш през главния вход, вървиш 150 метра по един коридор, и изведнъж се оказва че си на втория етаж, без да си качвал стълби.
На моята кола Брава ЖТД 100 - 2001 година се намира в ляво (под предпазителите) на ниво между глезен и коляно. Бутона е в пластмасова кутийка, като продължение на декоративната лайсна обличаща прага в ляво от водача.
Това му е точното местоположение в браво/а/мареа ЖТД. В купето, пред долната панта на лявата врата. Ляво, като си в колата, а не срещу нея.
Здравейте,Огледах пред долната панта на лявата врата на моята Мара-уикенд 1.9 ТД-100,но не намерих такъв бутон.Явно на този модел или няма,или е на друго место или аз съм кьорчо и не мога да го намеря.
Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
На тд 75 последния модел също е там, а на по старите тд 75 и тд 100 е под седалката. Това при лявата панта - то не се вижда буквално бутон, а е зад декоративната пластмаса. После като излизам - ще снимам.
Колеги, изчетох цялата тема и искам да попитам дали този датчик го има и при 1.7 ТД, имам подобен проблем сутрин /студена/ пали от раз, но след като загрее въртя доста, докато запаля, дори понякога не ще да пали, но рядко.Двигателя е модел 1.7 ТД-70кс.-176А5.000......
Фиат завинаги!!!!
Фиат Типо-1.4 75кс.
Фиат Палио-1,7 ТД 70кс. 6000к и аз прогледнах
фиат Крома 1.9 Multijet 16V-мечта
Колеги, изчетох цялата тема и искам да попитам дали този датчик го има и при 1.7 ТД, имам подобен проблем сутрин /студена/ пали от раз, но след като загрее въртя доста, докато запаля, дори понякога не ще да пали, но рядко.Двигателя е модел 1.7 ТД-70кс.-176А5.000......
Някакви идеи да имате колеги относно моя проблем?
Фиат завинаги!!!!
Фиат Типо-1.4 75кс.
Фиат Палио-1,7 ТД 70кс. 6000к и аз прогледнах
фиат Крома 1.9 Multijet 16V-мечта
Пиши ЛС на колегата specialista, той много ги "чува" не-JTD-тата. Не съм сигурен, ама май на тея старите помпи няма такъв датчик, а самата помпа се калибрира , или там както се казва.
Коментар