Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.9 JTD топла не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    emzo написа:
    ogi28b написа:
    Ляво, като си в колата, а не срещу нея.
    Е че то има само едно ляво ...... Yellow_Flash_Colorz_PDT_01
    е да, ама като прочета някъде "Заставаш срещи колата , и отляво.. " (демек за нещо отдясно се говори). Или например за жтд 105 - заставаш срещу колата, и казанчето за антифриз се пада отляво... М/у другото в УНСС има подобен парадокс - влизаш през главния вход, вървиш 150 метра по един коридор, и изведнъж се оказва че си на втория етаж, без да си качвал стълби.

    Коментар


      #47
      ogi28b написа:
      ntodorov написа:
      willow75bg написа:
      Дайте схема къде се намира тоз бутон.
      На моята кола Брава ЖТД 100 - 2001 година се намира в ляво (под предпазителите) на ниво между глезен и коляно. Бутона е в пластмасова кутийка, като продължение на декоративната лайсна обличаща прага в ляво от водача.
      Това му е точното местоположение в браво/а/мареа ЖТД. В купето, пред долната панта на лявата врата. Ляво, като си в колата, а не срещу нея.
      Здравейте,Огледах пред долната панта на лявата врата на моята Мара-уикенд 1.9 ТД-100,но не намерих такъв бутон.Явно на този модел или няма,или е на друго место или аз съм кьорчо и не мога да го намеря.
      Фиат марея уикенд 1.9ТД100

      "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

      Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

      Коментар


        #48
        На тд 75 последния модел също е там, а на по старите тд 75 и тд 100 е под седалката. Това при лявата панта - то не се вижда буквално бутон, а е зад декоративната пластмаса. После като излизам - ще снимам.

        Коментар


          #49
          iakvvu написа:
          Сменяй датчика на коляновият вал и си готов.
          Колеги, изчетох цялата тема и искам да попитам дали този датчик го има и при 1.7 ТД, имам подобен проблем сутрин /студена/ пали от раз, но след като загрее въртя доста, докато запаля, дори понякога не ще да пали, но рядко.Двигателя е модел 1.7 ТД-70кс.-176А5.000......
          Фиат завинаги!!!!
          Фиат Типо-1.4 75кс.
          Фиат Палио-1,7 ТД 70кс. 6000к и аз прогледнах
          фиат Крома 1.9 Multijet 16V-мечта

          Коментар


            #50
            Докато снимам къде е , и човекът ме е изпреварил :http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=461137#461137

            Коментар


              #51
              bobti написа:
              iakvvu написа:
              Сменяй датчика на коляновият вал и си готов.
              Колеги, изчетох цялата тема и искам да попитам дали този датчик го има и при 1.7 ТД, имам подобен проблем сутрин /студена/ пали от раз, но след като загрее въртя доста, докато запаля, дори понякога не ще да пали, но рядко.Двигателя е модел 1.7 ТД-70кс.-176А5.000......
              Някакви идеи да имате колеги относно моя проблем?
              Фиат завинаги!!!!
              Фиат Типо-1.4 75кс.
              Фиат Палио-1,7 ТД 70кс. 6000к и аз прогледнах
              фиат Крома 1.9 Multijet 16V-мечта

              Коментар


                #52
                Пиши ЛС на колегата specialista, той много ги "чува" не-JTD-тата. Не съм сигурен, ама май на тея старите помпи няма такъв датчик, а самата помпа се калибрира , или там както се казва.

                Коментар

                Working...
                X