Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.9 JTD топла не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН!!!

    АБСОЛЮТНО ПРАВИ СЕ ОКАЗАХА КОЛЕГИТЕ, КОИТО ПРЕДПОЛОЖИХА, ЧЕ Е ДАТЧИК НА КОЛЯНОВИЯ ВАЛ! СТРУВА 63ЛВ. И КОЛАТА ВЕЧЕ Е ОК!БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ!!!
    Brava 1.9 JTD

    Коментар


      #32
      Колеги, от днес аз съм с проблем. Отидох си на работа и като си тръгвах - Нц. Стартера върти - колата-аха да запали, но не. В случая моята не пожела да запали студена въпреки, че опитах 4-5 пъти. Така и не пожела.
      A17DTС/S
      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

      Коментар


        #33
        Нещо друго особено, например лампата за кода ? Или ллампата за обща повреда?

        Коментар


          #34
          Не. Лампата за кода при контакт светва, а после гасне. Лампата за общи проблеми - не свети. Нямах и нямам никакви индикации по уредите за проблеми
          A17DTС/S
          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

          Коментар


            #35
            Инерционния бутон или както там му се викаше ? Вляво от съединителя, на края на пластмасовия праг.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #36
              emzo написа:
              Инерционния бутон или както там му се викаше ? Вляво от съединителя, на края на пластмасовия праг.
              Не, Emzo. Там не съм пипал, но утре ще го пробвам.
              A17DTС/S
              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

              Коментар


                #37
                emzo написа:
                Инерционния бутон или както там му се викаше ? Вляво от съединителя, на края на пластмасовия праг.
                Emzo, цар си братле. Знаех за съществуването му, но въобще не съм се съмнявал в него. Клемите му бяха нагорели. Елиминирах го и колата запали като "луда". А се канех да вдигам колата и на място да се оправям с датчика на коляновия
                A17DTС/S
                Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                Коментар


                  #38
                  emzo написа:
                  Инерционния бутон или както там му се викаше ? Вляво от съединителя, на края на пластмасовия праг.
                  Да попитам за какво служи този бутон и какво представлява.. за пръв път чувам за такова нещо

                  Коментар


                    #39
                    Ако случайно колата спре по-рязко от най-екстремното възможно спиране със спирачки + двигател (например ако спреш в билборд) , едно топче да се търкулне, и да прекъсне захранването на помпата в резервоара, за да не се получи изтичане на гориво от резервоара.

                    Коментар


                      #40
                      moni написа:
                      emzo написа:
                      Инерционния бутон или както там му се викаше ? Вляво от съединителя, на края на пластмасовия праг.
                      Да попитам за какво служи този бутон и какво представлява.. за пръв път чувам за такова нещо
                      Както Оги е писал - това му е предназначението. На времето си бях направил такъв ключ на Уно-то, като прекъсвах захранващата верига на помпата в резервоара - с цел да не се краде колата ( тогава Уното ми беше 4 годишно и много вървежно ). Когато тази сутрин отидох до Бравата реших да пробвам първо с инерционния бутон ( за неговото съществуване знаех, но ни най-малко съм предполагал, че той ще е виновника ако Емзо не ме бе светнал). Натиснах бутона, но не усетих никакъв ход. Извадих го от буксата и я окъсих с един кламер, врътнах ключа и чудо: колата щеше да скочи до небето. Клемите на буксата бяха яко нагорели. Явно слаба връзка...Та мисълта ми е: Ако ви се случи да ви угасне колата или не запали -първо си проверете този бутон( ключ или прекъсвач - както и да е ), защото видимо работещ се оказва понякога не работещ такъв с цялата тежест на ел връзките му. ПС: Като си помисля в какъв филм щях да влизам.
                      A17DTС/S
                      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                      Коментар


                        #41
                        Дайте схема къде се намира тоз бутон.

                        Коментар


                          #42
                          willow75bg написа:
                          Дайте схема къде се намира тоз бутон.
                          На моята кола Брава ЖТД 100 - 2001 година се намира в ляво (под предпазителите) на ниво между глезен и коляно. Бутона е в пластмасова кутийка, като продължение на декоративната лайсна обличаща прага в ляво от водача. На моя приятел с Пунто МК1 е под седалката...Май сложно го обясних... :D
                          A17DTС/S
                          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                          Коментар


                            #43
                            ntodorov написа:
                            willow75bg написа:
                            Дайте схема къде се намира тоз бутон.
                            На моята кола Брава ЖТД 100 - 2001 година се намира в ляво (под предпазителите) на ниво между глезен и коляно. Бутона е в пластмасова кутийка, като продължение на декоративната лайсна обличаща прага в ляво от водача.
                            Това му е точното местоположение в браво/а/мареа ЖТД. В купето, пред долната панта на лявата врата. Ляво, като си в колата, а не срещу нея.

                            Коментар


                              #44
                              Здравейте, да споделя и аз относно непаленето като е загряла. Проимах и аз същия проблем. Но бях от по-тежките случаи когато мотора и гаснеше в движение. На диагностика изписа грешка на въпросния датчик, но докато си освободя време да я правя карах колата няколко дни. Всъщност 2 или 3, но явно достатъчни да ми причинят още главоболия. Тръгвайки си от работа чух много неприятно тракане, тракаше като... немски дизел абе като истинска печка си тракаше. Гледах слушах, не можах да разбера от къде идва. На другия ден вече беше в бокса и ха тук, ха там, та се оказа демпферната шайба на коляновия вал. Убеден съм че гасненето на скорост има пръст в тоя проблем. Та ако някой проима проблемите с непаленето, камо ли с гаснене, по-навреме да вземе мерки за датчика, че шайбата не е от най-евтините. То кое ли е, ама все пак...
                              FIAT Bravo JTD 105 GT 05.1999г.

                              Коментар


                                #45
                                ogi28b написа:
                                Ляво, като си в колата, а не срещу нея.
                                Е че то има само едно ляво ...... Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 На мен като ми изгасна на Тракия колата в движение (звъня на колегата Наско, той първи си взе Бравок и вика натискай тоз бутон), колкото го натисках, натисках.Напсувах Динекспрес за "диагностиката", която ми направиха, а то после се оказа, че не излиза като грешка.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X