Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.9 JTD топла не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Благодаря колеги! На диагностика наистина нищо не излиза като грешка.Да споменавам ли, че форума ни е номер едно?
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

    Коментар


      #17
      какво стана,оправи ли проблема и какво се оказа?
      ex.Мареа ТД100

      Коментар


        #18
        Явно това е бил проблема . Форумът е номер 1, а търсачката му е веднага след него.

        Коментар


          #19
          Уфффф, тука става въпрос за моята Кобра /Брава 1.9 JTD/. Искам да благодаря на Слави и на всички колеги, които се притекоха на помощ. Диагностиката нищо не откри, а освен това за което ми пишете, по други мнения можело да е и от бендикс/или там както се казва тази джаджа/, тъй като като завъртам ключа освен да се тресе колата нищо друго не се случва, а чак като изстине - пали без грешка. ПП От около седмица нямам проблем с паленето, не съм я карал на сервиз, но ако се случи отново, тогава - направо за смяна на онази врътка под стартера, пък да видим!
          Brava 1.9 JTD

          Коментар


            #20
            А както я караш, като загрее гасне ли ?
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              Ако проблемът е в датчика на коляновия вал, дори и да се повреди в движение, колата не гасне, ако това имаш предвид, колега emzo.

              Коментар


                #22
                При мен не гаснеше.Работеше перфектно и на ниски и на високи обороти.Само като загрееше като изгася не искаше да запали докато не изстине.Трябваха и поне 60-70 минути да стои.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #23
                  A при мен колата гаснеше и се припотих няколко пъти, все гаснеше в неподходящия момент.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #24
                    emzo написа:
                    A при мен колата гаснеше и се припотих няколко пъти, все гаснеше в неподходящия момент.
                    Явно аз съм бил по късметлия :D Трябва да почерпя.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #25
                      Не, като е в движение е като хала, не гасне и издухва всичко по пътя си
                      Brava 1.9 JTD

                      Коментар


                        #26
                        Моята също не гаснеше, ама като стопли и няма палене.... Също така грешка нямаше записана.

                        Коментар


                          #27
                          bulfox написа:
                          Уфффф, тука става въпрос за моята Кобра /Брава 1.9 JTD/. Искам да благодаря на Слави и на всички колеги, които се притекоха на помощ. Диагностиката нищо не откри, а освен това за което ми пишете, по други мнения можело да е и от бендикс/или там както се казва тази джаджа/, тъй като като завъртам ключа освен да се тресе колата нищо друго не се случва, а чак като изстине - пали без грешка. ПП От около седмица нямам проблем с паленето, не съм я карал на сервиз, но ако се случи отново, тогава - направо за смяна на онази врътка под стартера, пък да видим!
                          Сашо и преди това ти обясних, че от бендикс това не е възможно да се случва
                          == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                          На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                          Коментар


                            #28
                            Бендикс при дизел...Опааааа...
                            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                            Kawasaki ER-6n'2012

                            Коментар


                              #29
                              Бендикс не се ли нарича зъбното колело което се изхвърля към маховика, за да започне да го върти? В този ред на мисли - има ли значение какъв е двигателя, за да има или няма бендикс? И ако няма, как функционира стартера? Едно време на полския фиат свалях и качвах стартер за норматив, през 3 месеца си правех бендикса.

                              Коментар


                                #30
                                Правилно!Аз се обърках с комутатора на бензиновите коли.Палеца в делкото.Извинявам се за грешната реплика.Вниманието ми е било другаде,но не и в темата като съм писал.
                                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                                Kawasaki ER-6n'2012

                                Коментар

                                Working...
                                X