Благодаря колеги! На диагностика наистина нищо не излиза като грешка.Да споменавам ли, че форума ни е номер едно?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.9 JTD топла не пали
Collapse
X
-
Уфффф, тука става въпрос за моята Кобра /Брава 1.9 JTD/. Искам да благодаря на Слави и на всички колеги, които се притекоха на помощ. Диагностиката нищо не откри, а освен това за което ми пишете, по други мнения можело да е и от бендикс/или там както се казва тази джаджа/, тъй като като завъртам ключа освен да се тресе колата нищо друго не се случва, а чак като изстине - пали без грешка. ПП От около седмица нямам проблем с паленето, не съм я карал на сервиз, но ако се случи отново, тогава - направо за смяна на онази врътка под стартера, пък да видим!Brava 1.9 JTD
Коментар
-
bulfox написа:Уфффф, тука става въпрос за моята Кобра /Брава 1.9 JTD/. Искам да благодаря на Слави и на всички колеги, които се притекоха на помощ. Диагностиката нищо не откри, а освен това за което ми пишете, по други мнения можело да е и от бендикс/или там както се казва тази джаджа/, тъй като като завъртам ключа освен да се тресе колата нищо друго не се случва, а чак като изстине - пали без грешка. ПП От около седмица нямам проблем с паленето, не съм я карал на сервиз, но ако се случи отново, тогава - направо за смяна на онази врътка под стартера, пък да видим!== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Бендикс не се ли нарича зъбното колело което се изхвърля към маховика, за да започне да го върти? В този ред на мисли - има ли значение какъв е двигателя, за да има или няма бендикс? И ако няма, как функционира стартера? Едно време на полския фиат свалях и качвах стартер за норматив, през 3 месеца си правех бендикса.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар