Колата е 1.9 JTD 2000 година.Студена пали без проблем, но когато е хубаво загряла върти, но не пали.Някой колега сблъсквал ли се е с този проблем?Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.9 JTD топла не пали
Collapse
X
-
emzo написа:vin_d написа:тва ли еSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
ogi28b написа:jenshen73 написа:Не е датчик на Хол.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
kombito-tdi написа:отиди на диагностика всичко друго е гадаене
Коментар
-
пич това че си попаднал на толкова можещи маистори си е твои проблемнямам вьзможност да ти обяснявам как трябва да протича една диагностика само за твое сведение непаленето топла може сьщо да е от дюзи помпа регулатор и много други нещатунинговам си колите за удоволствие
някои с турбо други с чип
Коментар
-
Този датчик:http://axm-auto.com/index2.php?brand...l=1&show=1не излиза като записана грешка.Щом Examiner-а не го вижда, не виждам кой диагностик ще прочете записана грешка тогава.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
kombito-tdi написа:пич това че си попаднал на толкова можещи маистори си е твои проблемнямам вьзможност да ти обяснявам как трябва да протича една диагностика само за твое сведение непаленето топла може сьщо да е от дюзи помпа регулатор и много други неща
Коментар
-
Диагностиката ще е излишен разход на парички при положение че всички сме единодушни за проблема.100% е датчика на коляновият вал,така че няма смисъл да се надприказваме.Колегата да го сменя и да затваря темата.Преди да сменя моя бях на диагностика и не ми излезе никаква грешка свързана с този датчик.Само грашка с APP.Майстора каза като изгасне тогава ела.Да,бе,да...С лаптопа и мултицета на двигателя и така го хванах.Диагностиката в случаят е излишна.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар