Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.9 JTD топла не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1.9 JTD топла не пали

    Колата е 1.9 JTD 2000 година.Студена пали без проблем, но когато е хубаво загряла върти, но не пали.Някой колега сблъсквал ли се е с този проблем?Благодаря!
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

    #2
    Сменяй датчика на коляновият вал и си готов.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      д

      почти 100% е дачика намирасе под стартера в блока свалясе с лимбус 5мм струва около 70-80лв.
      тел.0897943620

      Коментар


        #4
        тва ли е проблема и при мойта крома колеги,мотор 2.5тди не прави точно тай ма кат е топло и загряла варти малко повече студена пали от раз,топла два-три /четири накой път/.Сори за намесата в темата с др.въпрос ма нали затва е и форумчето ни.

        Коментар


          #5
          vin_d написа:
          тва ли е
          По-скоро не. А тоз датчик на Хол е като консуматив за JTD.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            emzo написа:
            vin_d написа:
            тва ли е
            По-скоро не. А тоз датчик на Хол е като консуматив за JTD.
            Не е датчик на Хол. Цената му е 56лв. Сменя се за 10минути и 5лв за майстор.
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #7
              jenshen73 написа:
              Не е датчик на Хол.
              А чий е , ако не е на Хол ?

              Коментар


                #8
                ogi28b написа:
                jenshen73 написа:
                Не е датчик на Хол.
                А чий е , ако не е на Хол ?
                Обикновен индукционен датчик.Сърцевина с намотки от много тънък проводник.Принципа на датчика на Хол е различен от заложеният тук.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #9
                  отиди на диагностика всичко друго е гадаене
                  тунинговам си колите за удоволствие
                  някои с турбо други с чип

                  Коментар


                    #10
                    kombito-tdi написа:
                    отиди на диагностика всичко друго е гадаене
                    И като иде какво? Диагностиката не е всеможеща. Имах точно същите симптоми и на диагностиката не излезна никаква грешка. Едва след като смених датчика на запалването на коляновия вал, едва тогава се оправиха нещата с паленето на топла кола.

                    Коментар


                      #11
                      пич това че си попаднал на толкова можещи маистори си е твои проблемнямам вьзможност да ти обяснявам как трябва да протича една диагностика само за твое сведение непаленето топла може сьщо да е от дюзи помпа регулатор и много други неща
                      тунинговам си колите за удоволствие
                      някои с турбо други с чип

                      Коментар


                        #12
                        Този датчик:http://axm-auto.com/index2.php?brand...l=1&show=1не излиза като записана грешка.Щом Examiner-а не го вижда, не виждам кой диагностик ще прочете записана грешка тогава.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          kombito-tdi написа:
                          пич това че си попаднал на толкова можещи маистори си е твои проблемнямам вьзможност да ти обяснявам как трябва да протича една диагностика само за твое сведение непаленето топла може сьщо да е от дюзи помпа регулатор и много други неща
                          "Пич", ако според теб екзаминера на официален Фиат сервиз е скапан и майсторите са им скапани, то къде отиваш ти, може би? Нали се сещаш, че този датчик може да подава сигнали, но неправилни, като по този начин никаква грешка няма да запише, просто няма да пали. И да, след смяната му по мое изрично настояване проблемът вече не съществува.Успех!

                          Коментар


                            #14
                            Диагностиката ще е излишен разход на парички при положение че всички сме единодушни за проблема.100% е датчика на коляновият вал,така че няма смисъл да се надприказваме.Колегата да го сменя и да затваря темата.Преди да сменя моя бях на диагностика и не ми излезе никаква грешка свързана с този датчик.Само грашка с APP.Майстора каза като изгасне тогава ела.Да,бе,да...С лаптопа и мултицета на двигателя и така го хванах.Диагностиката в случаят е излишна.
                            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                            Kawasaki ER-6n'2012

                            Коментар


                              #15
                              много се радвам че сте единодушни за проблема успех на колегата с датчиците
                              тунинговам си колите за удоволствие
                              някои с турбо други с чип

                              Коментар

                              Working...
                              X